POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Ljubi
Kvinna ·
16 mar, 2013
Vet inte om hon hette Meta men hon var klädd i blått och hade guldigt hår.
Hon chefen var mörkhårig och såååå gullig!
Jag vet dom var riktigt dåliga på att ge medicin och kolla till en, nattsköterskan som var en kille bara sa försök sova och fortsatte tugga sitt jädra tuggummi! Haha
Jag är nöjd :) dom sitter dock uppe vid nyckelbenen men det kommer ju ändras haha när svullnaden lagt sig :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
16 mar, 2013
X-ray Cat skrev:
Har tittat och förstår vad du menar. Och ny "trollar" brösten bort fokus från knölen eller döljer dom den?
Snygg kropp!Gilla
Marielle
Kvinna ·
16 mar, 2013
Vad tror ni om att ta sömntabletter efter operationen? Är detta olämpligt? Funderar på om man kanske inte vaknar så lätt somman borde om man vänderpå sig osv...
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
16 mar, 2013
Marielle skrev:
Vad tror ni om att ta sömntabletter efter operationen? Är detta olämpligt? Funderar på om man kanske inte vaknar så lätt somman borde om man vänderpå sig osv...
Efter min förra op (rygg fick jag betydligt större doser av både morfin o annat pga stark smärta. 🙁 Jag fick dessutom sömntabletter eftersom jag trots all annan medicin inte kunde sova.
Jag lever och har hälsan, har inte utvecklat något beroende, så för mig var det ok. Men kolla med kliniken för säkerhets skull!
Gilla
Mle
Kvinna ·
17 mar, 2013
Och så åkte man på en dunderförkylning med hosta 5 dagar innan op. Visst får jag väl inte opereras om det ej går över?
Gilla
Tj123
Kvinna ·
17 mar, 2013
Mle skrev:
Och så åkte man på en dunderförkylning med hosta 5 dagar innan op. Visst får jag väl inte opereras om det ej går över?Gilla
malla
Kvinna ·
17 mar, 2013
så länge man inte har feber hörde jag att det är okej! Men har man hosta är det nog inte så kul med smärtan kan jag tänka mig :/
Gilla
Ljubi
Kvinna ·
17 mar, 2013
Gå till läkarn och ta halsprov och snabbsänka och be honom skriva ett handskrivet brev till din kirurg
De gjorde min läkare jag fotade och skickade till Örjan :)
Gilla
Noomi
Kvinna ·
17 mar, 2013
Nu är det bara 2 dagar kvar tills min bröstförstoring,är så taggad !! :D så imorgon far man upp till umeå och bor på hotell tills tisdag,sen tisdag morgon 08.15 är det dags :) Spännande spännande. Kommer ha min konsultation samma dag,pga lång resväg så spännande och se vad för storlek på implantat man kommer få. Har gjort ristest efter ristest flera gånger,och med det känns 450cc bra 👍
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
17 mar, 2013
22 timmar kvar för mig med mina nuvarande tuttar :-)). Huset storstädat tvätten tvättad, bara vika ihop ikväll. Sen blir det en stor portion havregrynsgröt, macka och stort glas mjölk runt 23 tiden. :-))
Gilla
Tj123
Kvinna ·
17 mar, 2013
Låter som en bra plan missFiona. Lycka till imorgon! Du har en fantastisk tid framför dig!
Gilla
letsfixit
Kvinna ·
17 mar, 2013
Taxörat skrev:
Booobies skrev:
När duschade ni första gången efter operationen?Dag 2. Fast jag försökte undvika att duscha direkt på ärren. Men lite blöta blev de. Fick stå med hårtorken ett tag efteråt.
Vilken syn. Föna tuttarna 💋
Gilla
idreamedadream
Kvinna ·
17 mar, 2013
Jag hade rejäl slemhosta vid operationen, hade haft feber några dagar innan och känt mig allmänt riktigt kass. Ont i halsen hade jag också men tog en chansning när jag ändå mådde bättre. De tog blodprov o kollade värdena och allt såg kanon ut (?!). Så jag tror också att det nog är värre om man har feber på op-dagen än hosta. Ja visst det har gjort ont att hosta, men det gör ju ont ändå efter en operation. Hade värre ont i halsen efter tuben och det dom har i halsen på en, än det onda som hostan orsakade i brösten/musklerna. =)
Gilla
Mle
Kvinna ·
18 mar, 2013
Ok! Ja nu har min förkylning utvecklats till influensa :(
Jag hoppas verkligen det hinner gå över till Fredag.
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
18 mar, 2013
Mle skrev:
Ok! Ja nu har min förkylning utvecklats till influensa :( Jag hoppas verkligen det hinner gå över till Fredag.Du ska opa dig på L&E va?
Jag med, kanske ses där :)
Gilla
Mle
Kvinna ·
18 mar, 2013
Yes, ska va där 12 och opas 12.30. När ska du va där?
Gilla
Anonym användare
18 mar, 2013
Jag ska op:a mig den 26/3 på Proforma 👍.
Gilla
Bambino
Kvinna ·
18 mar, 2013
Vad kul syster yster! Dagen före mig! Funderar på att ringa och höra om man kan få op tid tidigare ... :-)
Gilla
Anonym användare
18 mar, 2013
Ja gör det Bambino🙂.
Gilla
Jojja
Kvinna ·
18 mar, 2013
Tokigt vad tiden går fort. Jag har alltid tänkt att det är så långt bort till den 21/3.. Nu är det bara några få dagar kvar!! :)
Gilla