POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
Marielle
Kvinna ·
21 mar, 2013
Va kul att det verkar ha gått så bra för alla!
Gilla
Fislisa
Kvinna ·
21 mar, 2013
Haha på tal om barn, min son på tre år sa åt mig att gå och bajsa, då gör det inte ont i tuttorna längre mamma! ( han hade några dagar innan kommit på att det slutar göra ont i magen när han hade bajsat)
Haha :D
Gilla
Plattutten
Kvinna ·
21 mar, 2013
Fislisa skrev:
Haha på tal om barn, min son på tre år sa åt mig att gå och bajsa, då gör det inte ont i tuttorna längre mamma! ( han hade några dagar innan kommit på att det slutar göra ont i magen när han hade bajsat)
Haha :DGilla
MissFiona
Kvinna ·
21 mar, 2013
Jag sa till min pojk på 4 att "mamma har ont i ryggen så mamma kan inte busa på ett tag" funkar än så länge :-).
Gilla
Jobo
Kvinna ·
21 mar, 2013
Jag har opererat magen jag (opererarade ett bråck för ett tag sen) :-P
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
22 mar, 2013
Idag är stora dagen D för min del.
Om 2h åker jag in till L&E och om 3h borde jag ligga på op-bordet.
Känns just nu helt absurt och snudd till overkligt.
Natten fylldes av hel-skumma drömmar såsom att op-rummet var mer som en tuttfabik där 10 op pågick samtidigt.
Min dr fanns inte på plats då han bara var ett spel för galleriet så att man skulle vaggas in i nån falsk trygghet. Var sjukt orolig när jag vaknade men det är borta nu 🙂
Är väldigt hungrig nu dessutom... bara att bita ihop!
Är nog mest nervös för narkosen.. tänker på den där filmen om snubben som är "vaken" under hela operationen 👎
Äsch, nu ska jag glömma all nervositet och bara njuta av kommande tuttar och en skön sjukskrivning👍
Kram på er!
Gilla
Jojja
Kvinna ·
22 mar, 2013
NiniNisse skrev:
Natten fylldes av hel-skumma drömmar såsom att op-rummet var mer som en tuttfabik där 10 op pågick samtidigt.
Min dr fanns inte på plats då han bara var ett spel för galleriet så att man skulle vaggas in i nån falsk trygghet. Var sjukt orolig när jag vaknade men det är borta nu 🙂
Är nog mest nervös för narkosen.. tänker på den där filmen om snubben som är "vaken" under hela operationen 👎
Äsch, nu ska jag glömma all nervositet och bara njuta av kommande tuttar och en skön sjukskrivning👍
Kram på er!
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
22 mar, 2013
Lycka till idag!
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
NiniNisse skrev:
Kram på er!
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
22 mar, 2013
Mle skrev:
NiniNisse skrev:
Kram på er!
Haha absolut! Lycka till du med 👍
Gilla
jeessee
Kvinna ·
22 mar, 2013
Fasiken vad spännande lycka till alla som ska opas idag !!! :))jag förstår din nervositet NiniNisse känner likadant inför nedsövningen men föröker inte stressa upp mig :O
Gilla
Balli
Kvinna ·
22 mar, 2013
Narkosen gick så fort, det sa bara poff så var man vaken och färdigopererad , riktigt härlig känsla, så fundera inte för mycket över det!! Kommer gå bra :-)
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
Får man använda lypsyl innan op?
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
22 mar, 2013
jeessee - Jaha det känns som ett långt steg :p provade 450 också men tyckte det såg gigantiska ut till min lilla kropp. Men kan ju testa en gång till :) men om det nu försvinner litegrann så vet man ju aldrig! Ok :) jag valde egentligen först mellan 385 och 415, bestämt mig för 415 för det kändes perfekt men blir ju inte lika om det försvinner då. Vet inte riktigt, tragiskt om dom blir för små faktiskt men inte så jättesnyggt med alldeless för stora heller, har inte så mycket rumpa o så :p hur känner du?
Gilla
jeessee
Kvinna ·
22 mar, 2013
Gilla
Bazuna
Kvinna ·
22 mar, 2013
Fått upp en silverbild nu på brösten då dom va 7 dagar, idag är dom 15 dagar så det har hänt en hel del sen bilden togs, men min högra bröstmuskel vägrar släppa de högra implantatet, fortfarande högre upp än den andra. Hoppas den har planer på att släppa efter snart så jag får ett hum om hur det kommer se ut sen :D
Gilla
Jojja
Kvinna ·
22 mar, 2013
Jag är lite nervös inför imorgon.. Då ska jag få duscha och ta av bandaget och få se mina tuttar på riktigt! Hoppas verkligen att det ser bra ut och inte som något kaos. Har försökt smygkika lite men bandaget sitter fast så bra att det inte går!
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
22 mar, 2013
Jag duschade första gången idag 4 dagen efter op.
Sååå underbart med en dusch.
Klarade mig själv, det ända mannen fick hjälpa mig med var torka ryggen och ta på tortyren,
Kändes lite konstigt och jag tog det VÄLDIGT försiktigt men det gick bra.
Känner mig som en ny människa :-)).
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av!
Gilla
geratis
Kvinna ·
22 mar, 2013
Vad händer egentligen med brösten? Jag opade mig i tisdags och ser väl ungefär likadan ut fortfarande. (Är jättenöjd!) Men vad händer sen? Vissa pratar om att något "ploppar" eller "faller" ner i bröstet. När händer detta? När får brösten ungefär sin slutliga form? När mjuknar de? Sitter här och läser lite, och jag vill ju ha en uppfattning om hur närmsta tiden ser ut,liksom...
Fy, vad jag har skav, förresten! Har tejpat mig överallt - axlar, mellan brösten, runtom.... Den där jäkla tortyren tar verkligen kål på mig! Fast å andra sidan vill jag inte vara utan den heller... .Hade den av en halvtimme igår när jag duschade och gud, vad läskigt det var! Kändes som om jag skulle tappa tuttarna! :-)
Fast det gör så jäkla ont med tortyren (har blåmärken överallt efter den) så kändes det ändå bra att ta på den igen. Ont - men bra! Nu trillar inte tuttarna i alla fall... :-)
Och jäklar vad snygg jag blev i klänningen som jag lyckades få på mig idag. :-)
Ikväll ska jag se hur jag ser ut i min nya bikini. :-)
Gilla