Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

susy

Kvinna ·

22 mar, 2013

Opades för 2 dagar sen och nu lagt in bilder för de intresserade:) Kramar
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

22 mar, 2013

susy skrev:
Wow... GRATTIS till super fina tuttar!! Kram
Gilla

susy

Kvinna ·

22 mar, 2013

Tack så jätte mkt!!:) jag mår sjukt bra och är nöjd fast än de är svullna, har lärt känna dom lite nu och tkr storleken är perfekt, tyckte dom var grymt stora första gången jag fick se dom:P
Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

22 mar, 2013

Hej tjejer.
Här kommer en statusuppdatering.
Allt har gått jättebra. Jag är hemma igen och har knappt ont! 👍 Kanske beror på morfinet, som förövrigt är ASGRYMT! Morfin for the win 🤭
Känns typ som om nån sparkat en fotboll mitt över bröstkorgen alternativt som träningsvärk men inte farligt alls.
Det sista jag hade sagt innan op var - Gör det bra nu 😀... och det gjorde Mattias verkligen!
Det första jag sa efter op var då dem rullade in mig på uppvaket - Åh det ser precis ut som mitt vardagsrum, samma utsikt också.
Hahahahaha man var bra väck då 😀 Jag menar, vems vardagsrum ser ut som ett uppvakningsrum. Haha.
Träffade en jättegullig tjej på uppvaket, tack för att du höll mig sällskap och småpratade med mig.

Stor kram till er alla!
Gilla

Anonym användare

22 mar, 2013

susy skrev:

Dom kommer bli grymma! Storleken och formen är perfekt redan nästan :-)
Gilla

Anonym användare

22 mar, 2013

jeessee skrev:
Fasiken vad spännande lycka till alla som ska opas idag !!! :))jag förstår din nervositet NiniNisse känner likadant inför nedsövningen men föröker inte stressa upp mig :O

Du kanske får lugnande innan så du inte blir lika nervös? 

Gilla

susy

Kvinna ·

22 mar, 2013

Tack!!:D kmr lägga upp fler med tiden:)
Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

22 mar, 2013

Mle skrev:
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av!
Hoppas allt gick bra!
Missade dig på uppvaket då min mamma kom förbi så jag fick ett eget rum.
kram
Gilla

Anonym användare

22 mar, 2013

Går runt i lyckorus 3 dagar gamla e boobisarna nu:-D önskar att man fick greja mer dock.... Humm
Gilla

jeessee

Kvinna ·

22 mar, 2013

Kuttran i hope so! Tänker så dumma tankar inför sövningen, kommer behöva lugnande för att bli trött och slappna av :)
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

22 mar, 2013

jeessee skrev:
Kuttran i hope so! Tänker så dumma tankar inför sövningen, kommer behöva lugnande för att bli trött och slappna av :)
Narkosen behöver du inte vara orolig över. Du kommer känna dig lite trött och sen vaknar du på uppvaket med dina nya tuttar! Så snabbt gick det. Narkos sköterskan frågade mig känner du dig trött jag hann bara svara börjar bli sedan var det dags att vakna :-)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

22 mar, 2013

jettis85 skrev:
Går runt i lyckorus 3 dagar gamla e boobisarna nu:-D önskar att man fick greja mer dock.... Humm

Jag lovar dig att leendet inte försvinner 😛 Jag går fortfarande efter tre veckor runt och flinar som en dåre.

Grattis till boobsen!
Gilla

jeessee

Kvinna ·

22 mar, 2013

Jag är jättenervös och jag överdriver säkert men kan inte låta bli, blir så stressad när jag tänker på det. Det kommer säkert va skönt att ligga där under en varm filt och blir jag trött så vill jag bara sova på en gång så hoppas det går fort. Får ta mig samman och samla mod :)
Gilla

Mle

Kvinna ·

22 mar, 2013

NiniNisse skrev:
Mle skrev:
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av!
Hoppas allt gick bra!
kram
Allt gick super för mig med :) Jag har inte ens ont och kan röra mig som vanligt, och jag tror jag gjorde rätt i att jag ändrade till mindre implantat innan operationen! Nu är jag veck min hängpattar, äntligen. Hur mycket la du in?
Gilla

Mle

Kvinna ·

22 mar, 2013

jeessee skrev:
Jag är jättenervös och jag överdriver säkert men kan inte låta bli, blir så stressad när jag tänker på det. Det kommer säkert va skönt att ligga där under en varm filt och blir jag trött så vill jag bara sova på en gång så hoppas det går fort. Får ta mig samman och samla mod :)
Jag var jättenervös när jag väl va där! Han fick en väldigt lung narkosläkarn, han pratade innan och lugnade mig sa sedan kom nu så får vi det överstökat eftersom du är nervös! Sagt och gjort, men han förklarade ändå allt han gjorde på operationsbordet och vipps så sov jag och lika fort vakna hag känndes det som :)
Gilla

jeessee

Kvinna ·

22 mar, 2013

Mle vad tryggt o veta att han är lugn.. Har bara hört väl om narkoskäkaren och kommer på tors tala om för personalen att jag är nervös så att de tar extra hand on mig hehe:) fick du lugnande innan op? Såg din bild, ser superbra ut av det man ser :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

22 mar, 2013

jeessee skrev:
Mle vad tryggt o veta att han är lugn.. Har bara hört väl om narkoskäkaren och kommer på tors tala om för personalen att jag är nervös så att de tar extra hand on mig hehe:) fick du lugnande innan op? Såg din bild, ser superbra ut av det man ser :)

Narkosläkaren är fantastisk. Han har ett sätt att prata med en så att man inte hinner bli nervös. Han ska verkligen ha credit - Ove! 🙂
Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

22 mar, 2013

Mle skrev:
NiniNisse skrev:
Mle skrev:
Hoppas allt gick bra!
kram
Allt gick super för mig med :) Jag har inte ens ont och kan röra mig som vanligt, och jag tror jag gjorde rätt i att jag ändrade till mindre implantat innan operationen! Nu är jag veck min hängpattar, äntligen. Hur mycket la du in?

275cc delvis bakom.
Så inga gigantiska inlägg men lagom till min kropp :)
Och du?

Gilla

Mle

Kvinna ·

22 mar, 2013

NiniNisse skrev:
Mle skrev:
NiniNisse skrev:
Mle skrev:
Hoppas allt gick bra!
kram

275cc delvis bakom.
Så inga gigantiska inlägg men lagom till min kropp :)
Och du?

415cc bakom :)
Gilla

Mle

Kvinna ·

22 mar, 2013

Ni finns bilder på min sida :) tror dom blir perfekta när dom är läkta!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem