POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop mars 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
Sortera efter
susy
Kvinna ·
22 mar, 2013
Opades för 2 dagar sen och nu lagt in bilder för de intresserade:)
Kramar
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
22 mar, 2013
susy skrev:
Opades för 2 dagar sen och nu lagt in bilder för de intresserade:)
KramarGilla
susy
Kvinna ·
22 mar, 2013
Tack så jätte mkt!!:) jag mår sjukt bra och är nöjd fast än de är svullna, har lärt känna dom lite nu och tkr storleken är perfekt, tyckte dom var grymt stora första gången jag fick se dom:P
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
22 mar, 2013
Hej tjejer.
Här kommer en statusuppdatering.
Allt har gått jättebra. Jag är hemma igen och har knappt ont! 👍 Kanske beror på morfinet, som förövrigt är ASGRYMT! Morfin for the win 🤭
Känns typ som om nån sparkat en fotboll mitt över bröstkorgen alternativt som träningsvärk men inte farligt alls.
Det sista jag hade sagt innan op var - Gör det bra nu 😀... och det gjorde Mattias verkligen!
Det första jag sa efter op var då dem rullade in mig på uppvaket - Åh det ser precis ut som mitt vardagsrum, samma utsikt också.
Hahahahaha man var bra väck då 😀 Jag menar, vems vardagsrum ser ut som ett uppvakningsrum. Haha.
Träffade en jättegullig tjej på uppvaket, tack för att du höll mig sällskap och småpratade med mig.
Stor kram till er alla!
Gilla
Anonym användare
22 mar, 2013
susy skrev:
Opades för 2 dagar sen och nu lagt in bilder för de intresserade:) KramarDom kommer bli grymma! Storleken och formen är perfekt redan nästan :-)
Gilla
Anonym användare
22 mar, 2013
jeessee skrev:
Fasiken vad spännande lycka till alla som ska opas idag !!! :))jag förstår din nervositet NiniNisse känner likadant inför nedsövningen men föröker inte stressa upp mig :O
Du kanske får lugnande innan så du inte blir lika nervös?
Gilla
susy
Kvinna ·
22 mar, 2013
Tack!!:D kmr lägga upp fler med tiden:)
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
22 mar, 2013
Mle skrev:
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av!Hoppas allt gick bra!
Missade dig på uppvaket då min mamma kom förbi så jag fick ett eget rum.
kram
Gilla
Anonym användare
22 mar, 2013
Går runt i lyckorus 3 dagar gamla e boobisarna nu:-D önskar att man fick greja mer dock.... Humm
Gilla
jeessee
Kvinna ·
22 mar, 2013
Kuttran i hope so! Tänker så dumma tankar inför sövningen, kommer behöva lugnande för att bli trött och slappna av :)
Gilla
MissFiona
Kvinna ·
22 mar, 2013
jeessee skrev:
Kuttran i hope so! Tänker så dumma tankar inför sövningen, kommer behöva lugnande för att bli trött och slappna av :)Gilla
Taxörat
Kvinna ·
22 mar, 2013
jettis85 skrev:
Går runt i lyckorus 3 dagar gamla e boobisarna nu:-D önskar att man fick greja mer dock.... HummJag lovar dig att leendet inte försvinner 😛 Jag går fortfarande efter tre veckor runt och flinar som en dåre.
Grattis till boobsen!
Gilla
jeessee
Kvinna ·
22 mar, 2013
Jag är jättenervös och jag överdriver säkert men kan inte låta bli, blir så stressad när jag tänker på det. Det kommer säkert va skönt att ligga där under en varm filt och blir jag trött så vill jag bara sova på en gång så hoppas det går fort. Får ta mig samman och samla mod :)
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
NiniNisse skrev:
Mle skrev:
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av!Hoppas allt gick bra!
kram
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
jeessee skrev:
Jag är jättenervös och jag överdriver säkert men kan inte låta bli, blir så stressad när jag tänker på det. Det kommer säkert va skönt att ligga där under en varm filt och blir jag trött så vill jag bara sova på en gång så hoppas det går fort. Får ta mig samman och samla mod :)Gilla
jeessee
Kvinna ·
22 mar, 2013
Mle vad tryggt o veta att han är lugn.. Har bara hört väl om narkoskäkaren och kommer på tors tala om för personalen att jag är nervös så att de tar extra hand on mig hehe:) fick du lugnande innan op?
Såg din bild, ser superbra ut av det man ser :)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
22 mar, 2013
jeessee skrev:
Mle vad tryggt o veta att han är lugn.. Har bara hört väl om narkoskäkaren och kommer på tors tala om för personalen att jag är nervös så att de tar extra hand on mig hehe:) fick du lugnande innan op? Såg din bild, ser superbra ut av det man ser :)Narkosläkaren är fantastisk. Han har ett sätt att prata med en så att man inte hinner bli nervös. Han ska verkligen ha credit - Ove! 🙂
Gilla
NiniNisse
Kvinna ·
22 mar, 2013
Mle skrev:
NiniNisse skrev:
Mle skrev:
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av! Hoppas allt gick bra!
kram
275cc delvis bakom.
Så inga gigantiska inlägg men lagom till min kropp :)
Och du?
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
NiniNisse skrev:
Mle skrev:
NiniNisse skrev:
Mle skrev:
Nu sitter jag ombytt och väntar på Patrik :) om 25 min hoppas jag det är dax, hoppas dom tycker jag är så pass frisk för narkos också så det blir av! Hoppas allt gick bra!
kram
275cc delvis bakom.
Så inga gigantiska inlägg men lagom till min kropp :)
Och du?
Gilla
Mle
Kvinna ·
22 mar, 2013
Ni finns bilder på min sida :) tror dom blir perfekta när dom är läkta!
Gilla