Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

letsfixit

Kvinna ·

23 mar, 2013

22 dagar sen operationen idag och nu har jag lagt upp nya bilder på min sida. Har inte själv tyckt att boobsen ändrats så mycket när jag tittat mig i spegeln men nu när jag såg bilderna så ser jag ju att det är STOR skillnad. Dom är inte alls lika bolliga upptill längre så nu ser det mycket naturligare ut.
Hahaha jag älskar verkligen mina nya bröst 👍
Gilla

Mle

Kvinna ·

23 mar, 2013

letsfixit skrev:
22 dagar sen operationen idag och nu har jag lagt upp nya bilder på min sida. Har inte själv tyckt att boobsen ändrats så mycket när jag tittat mig i spegeln men nu när jag såg bilderna så ser jag ju att det är STOR skillnad. Dom är inte alls lika bolliga upptill längre så nu ser det mycket naturligare ut.
Hahaha jag älskar verkligen mina nya bröst 👍
Snyggt! Dessutom ser dom lite större ut på de nya bilderna :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

23 mar, 2013

Snyggt! Det händer otroligt mycket. 😛 Jag skapade en tråd hur mycket som händer med brösten
på två veckor. Det är otroligt vad det ploppar till!

Jättefina bröst, Du är väl supernöjd, förtår jag 🤭

Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

23 mar, 2013

Hur mår man idag då?
Natten var inge trevlig, svårt att sova så stilla på ryggen. Lokalbedövningen släppte så jag fick rätt ont.
Men men, allt kändes värt det när jag smygkikade på de i spegeln i morse. Dem är fantastiska 👍

Lade upp två bilder för er som är intresserade :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

23 mar, 2013

NiniNisse skrev:
Hur mår man idag då?
Natten var inge trevlig, svårt att sova så stilla på ryggen. Lokalbedövningen släppte så jag fick rätt ont.
Men men, allt kändes värt det när jag smygkikade på de i spegeln i morse. Dem är fantastiska 👍

Ser finfint ut! Det blir mycket tid framför spegeln de närmsta veckorna nu 💋

Grattis till ett par kanonfina boobs!

Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

23 mar, 2013

Taxörat skrev:
NiniNisse skrev:
Hur mår man idag då?

Ser finfint ut! Det blir mycket tid framför spegeln de närmsta veckorna nu 💋

Grattis till ett par kanonfina boobs!

Tack taxörat! Ja jag känner mig jättenöjd redan nu. Vet ju att dem ändras en heldel under de första tiden men har svårt att tänka mig att dem ska ända sig till det sämre. 
Känslan är magisk! kan inte låta bli att klappa på dem då det är första ggn det finns något där helt UTAN push-up kuddar 🙂

Gilla

Taxörat

Kvinna ·

23 mar, 2013

Det har gått tre veckor för mig, och jag upptäckte igår att jag satt och smygklämde på jobbet 😲 Det går ju liksom inte att låta bli. Man måste kontrollera minst en gång i timmen om det har hänt något! 🤭
Gilla

Jobo

Kvinna ·

23 mar, 2013

Ha ha ha, underbart! 
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

23 mar, 2013

Jeessee - Nej det måste vara svårt ändå att få ett lagomt resultat :p hm inte riktigt säker på mon bröstbredd, får mäta sen :) Ja då förstår jag att du väljer 415 :) Tycker inte min kirurg sa så mycket utan vela att jag skulle välja mest själv men visade såklart vad han trodde var bra för mig. Han trodde nog att storleken funka på mig men jag har ändå inte mycket till rumpa :/ Ja vad spännande! :) stort lycka till!!
Gilla

Inga

Kvinna ·

23 mar, 2013

Grattis till alla med nya fina boobs;) Känns helt sjukt att det bara är 4 dagar kvar tills det är min tur :)
Gilla

Anonym användare

23 mar, 2013

Taxörat skrev:
Det har gått tre veckor för mig, och jag upptäckte igår att jag satt och smygklämde på jobbet 😲 Det går ju liksom inte att låta bli. Man måste kontrollera minst en gång i timmen om det har hänt något! 🤭

Hahaha... ja... man lär ju smyga in på toan titt som tätt å tjuvkika lite ;-)

Gilla

Zizzi

Kvinna ·

23 mar, 2013

Jag hakar på här!! Opererade mig i förrgår! :D Har mått så oförskämt bra hela tiden! Har inte direkt varit liggande varken igår eller idag. Väntar typ på att få värsta bakslaget eller nåt! Tar medicinerna och självklart känner jag av lite smärta, men är sjukt pigg ändå! Däremot ser ju brösten sjukt lustiga ut, jättesvullna, högt och strutiga! Men vet ju att jag måste ge det tid :/ hmm... Hur mår ni alla andra färskingar?!! ;D
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

23 mar, 2013

kuttran skrev:
Taxörat skrev:

Hahaha... ja... man lär ju smyga in på toan titt som tätt å tjuvkika lite ;-)

Ja kollegorna börjar väl misstänka att man fått tarmbesvär eftersom man
kutar på muggen hela tiden. 😢

Gilla

Fislisa

Kvinna ·

25 mar, 2013

Imorgon är det min tur! Jag har blivit lite snorig idag.. Var går gränsen för att man måste skjuta på op?! Jag ska äta massa c vitaminer och hålla mig varm idag!!!
Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

25 mar, 2013

Fislisa skrev:
Imorgon är det min tur! Jag har blivit lite snorig idag.. Var går gränsen för att man måste skjuta på op?! Jag ska äta massa c vitaminer och hålla mig varm idag!!!

Stort lycka till! Det kommer gå jättebra.
Håller tummarna för att du inte blir hostig... kan gör jävulskt ont att hosta med nya boobs.
Ladda med hostmedicin isåfall!
Kram på dig!
Gilla

Anonym användare

25 mar, 2013

Fislisa skrev:

Jag känner mig också lite förkyld, men jag tror gränsen går vid feber och grotesk hosta. 
Gilla

Jojja

Kvinna ·

25 mar, 2013

kuttran skrev:
Fislisa skrev:

Jag känner mig också lite förkyld, men jag tror gränsen går vid feber och grotesk hosta. 

Jag har fått opererats tidigare när jag var "lätt" förkyld med snuva osv, de tutade bara in lite nässpray i näsan och sedan upp på operationsbordet. Så som kuttran säger så är det nog vid feber mm som man måste skjuta på op. :)

Gilla

jeessee

Kvinna ·

25 mar, 2013

OMG PÅ TORSDAG ÄR DET DAGS!!! Kan inte fatta att jag äntligen ska få känna mig som en kvinna :))

Något jag bör tänka på nu inför operationen?
Gilla

jeessee

Kvinna ·

25 mar, 2013

Tack!! O grattis själv till dina nya boobs :) hur är det med smärtan nu en vecka efter op?
Gilla

Mle

Kvinna ·

25 mar, 2013

Åhh när går den svullna ballongmagen bort? Äter endast Alvedon nu så då borde den väl gå bort? Jag ska jobba imorgon och ser ut att vara i 6:e månaden... Haha
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem