Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

jeessee

Kvinna ·

25 mar, 2013

Hahaha är det så illa? Fan då ska jag köpa laxerande eller plommon....
Gilla

Jojja

Kvinna ·

25 mar, 2013

Mle skrev:
Åhh när går den svullna ballongmagen bort? Äter endast Alvedon nu så då borde den väl gå bort? Jag ska jobba imorgon och ser ut att vara i 6:e månaden... Haha

Opererade mig dagen före dig och mitt svullnad har först nu börjat lägga sig lite. Men då har jag inte haft speciellt ont heller så jag har inte ätit smärtstillande på två dagar.. Håll ut, de ger sig så småning om!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

25 mar, 2013

Mle skrev:
Åhh när går den svullna ballongmagen bort? Äter endast Alvedon nu så då borde den väl gå bort? Jag ska jobba imorgon och ser ut att vara i 6:e månaden... Haha

Tyvärr så har jag fortfarande lite svullnad kvar runt magen. Inte som i början, men tillräckligt för att man ska känna sig pösig och fluffig. 😕
Gilla

misslill

Kvinna ·

26 mar, 2013

Kan lägga till magen då som ni andra tagit upp, jag har med riktigt svullen mage, ser hög gravid ut till min annars lilla kropp! Familjen reagera mer på den än brösten Haha.
Gilla

misslill

Kvinna ·

26 mar, 2013

Nu är jag lycklig ägare till ett par bröst! Inte sett dem än men känns bra:) till er som inte opas än kan jag meddela att jag är förvånad över hur mkt mindre smärtan är än vad jag trodde. Det enda jag upplevde var jobbigt var att när jag vakna Ut Narkosen var benen fast spända, vilket ger smått panik hos mig. Allt annat var super var nog bland den gladaste nyopade idag tror jag. Smärtan är hittills obefintlig känns mer som att jag har ett tungt tryck på brösten, men inte så konstigt när man går från platt till bröst, samt något stel i armar. Hög som ett hus så vinglig men glad och sprallig typ! Så ni dom är kvar...lycka till det är det bästa och typ "roligaste" jag gjort. För mig är ett tandläkarbesök värre:) lycka till till er hoppas ni upplever det lika bra:)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 mar, 2013

Nervös skrev:
Så det är svullnad alltså? Jag var rädd att jag gått upp i vikt för att jag inte tränat på 2 veckor nu 💡

Jag vägde mig och har gått upp 1 kg. Och det är ju vad nya boobsen vägen. Men magen pöser osnyggt och det är svårt att hålla in den för då gör det lite ont i musklerna. Men jag är övertygad att det kommer att ge sig om några veckor.

Har bara en sak att säga: Tur att det finns dunjackor 💡

Gilla

Marielle

Kvinna ·

26 mar, 2013

Nu är det min tur om bara några timmar, har inte lyckats sova mycket i natt xP Spännande!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jättestort lycka till, om några timmar har du ett par snygga boobs och en fantastisk upplevelse framför dig.

Kram o lycka till 👍
Gilla

jeessee

Kvinna ·

26 mar, 2013

Lycka till idag!!!! :)) Och tack för att du delar med dig av din upplevelse misslill och grattis till boobsen, man blir lugn på ett sätt.. Känns jobbigt att bara läsa skräckupplevelser, skönt med lite positiv attityd :)
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

26 mar, 2013

Grattis till alla er med nya tuttar och stort lycka till till er som snart vaknar upp med nya runda fina rattar ;-).hihi. Var bara tvungen att busa till kommentaren lite! Ha en fin dag alla vackra!!
Gilla

Marielle

Kvinna ·

26 mar, 2013

Vaknade för 3 min sen och mor oförskämt bra :)
Gilla

Bambino

Kvinna ·

26 mar, 2013

Grattis till alla er med nya boobs :) Själv är det dags i morgon! Är så nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen!! Samtidigt glad! Någon som börjat gråta innan op? ( pga nervositet) Oroar mig för att jag ska börja gråta som en litet barn .. Ha ha..
Gilla

NiniNisse

Kvinna ·

26 mar, 2013

Gud va skönt att höra att fler har uppsvälld mage. Jag ser gravid ut :)
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

IMORGON!!!!! 👍 😀 😛
Gilla

Khanel

Kvinna ·

26 mar, 2013

kuttran skrev:

IMORGON!!!!! 👍 😀 😛

Jag imorgon smäller det för mig också!!!! Nu börjar man räkna timmar :D

Gilla

Jobo

Kvinna ·

26 mar, 2013

Lycka till! :-)
Gilla

Fislisa

Kvinna ·

26 mar, 2013

Nu ligger jag på uppvaket och mår förvånansvärt bra! Opades i 4,5 timmar. Det första jag hade gjort när jag vaknade var att gå på toa :p
Gilla

jeessee

Kvinna ·

26 mar, 2013

Grattis! Men wow.. varför så lång tid? 😲
Gilla

Fislisa

Kvinna ·

26 mar, 2013

Har flyttat fram implantaten, gjort ankar lyft och vårtgårds förminskning ;)
Gilla

Anonym användare

26 mar, 2013

Khanel skrev:
kuttran skrev:

IMORGON!!!!! 👍 😀 😛

Jag imorgon smäller det för mig också!!!! Nu börjar man räkna timmar :D

Ja... nu har man gått runt och väntat i flera månader och så är deet dags imorrn :-) så himla sjukt coolt!!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem