Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Vi som skall operera oss i december 2015 :D
BröstförstoringKan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂
Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍
Någon mer?
Sortera efter
miss molly
Kvinna ·
19 sep, 2015
Scarletta
Kvinna ·
19 sep, 2015
Kan vara kul att följa varandra både före och efter!🙂
Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍
Någon mer?
ska du göra bakom eller framför muskeln??🙂
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Kommer göra bakom 🙂 Själv da? Hur mycket cc vill du sätta in?
dashing
Kvinna ·
19 sep, 2015
Jag ska! Längtar!! :) Vill bara att tiden ska gå, känns som en evighet till jul. Ska också göra det på Laser & Estetik fast hos Patrik den 19e dec.
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Okej spännande🙂Vill du ha stora? Mattias sa att jag inte skulle gå över 550 för min längd, va sugen på större men tänkte han vet bäst. Motiva ergonmix kändes väldigt bra, den formade sig efter kroppen. Kändes som riktiga bröst :)
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Jag ska! Längtar!! :) Vill bara att tiden ska gå, känns som en evighet till jul. Ska också göra det på Laser & Estetik fast hos Patrik den 19e dec.
Va roligt🙂Längtar för oss båda. Blir julklapp för oss själva 👍Va så osäker på storlek men 550 cc kändes bra :) Är du nöjd med din storleks val?😀
miss molly
Kvinna ·
19 sep, 2015
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Jaa, längtar också så mycket🙂Funderar vad man ska säga till jobbet, ska man skrika ut jag ska operera brösten eller bara ta ledigt då. Är ju nära julsemestern. Hur ska du göra?
Haha ja jag är tveksam hela tiden, sa jag vill ha stora men inte stora som Pamela Anderson.👎Mattias sa de blir stora men passar din kropp. Kom hem och tittade på bilder på dem så har gjort min storlek som jag vill ha och haft samma storlek som mig innan op. Ser skit stort ut😢läskigt att vakna upp med två stora fotbollar haha. jag litar på Mattias så får vi se❤️
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Hoppas att du kommer fram till vad du vill ha och att du blir nöjd🙂400 cc och 360 cc är nog inte så stor skillnad på tror jag.
LuMa0399
Kvinna ·
19 sep, 2015
LuMa0399
Kvinna ·
19 sep, 2015
bigaboobs
Kvinna ·
19 sep, 2015
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Jaa, längtar också så mycket🙂Funderar vad man ska säga till jobbet, ska man skrika ut jag ska operera brösten eller bara ta ledigt då. Är ju nära julsemestern. Hur ska du göra?
Haha ja jag är tveksam hela tiden, sa jag vill ha stora men inte stora som Pamela Anderson.👎Mattias sa de blir stora men passar din kropp. Kom hem och tittade på bilder på dem så har gjort min storlek som jag vill ha och haft samma storlek som mig innan op. Ser skit stort ut😢läskigt att vakna upp med två stora fotbollar haha. jag litar på Mattias så får vi se❤️
Ja, jobbar på förskola så det är väldigt tungt jobb. Har bra realtion till kollegorna med chefen är som hon är. Får se hur jag gör. Okej, va skönt :) ja,tror efter 2 veckor kommer man kunna börja leva som vanligt igen, hoppas jag😇Du kan se mina 3d- bilder på min profil🙂
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Förstår att du är nervös, är också det. Kommer bli jätte bra👍 är du ute efter stora bröst så är 450 upp till 550 annars under 400. Ser att du har nästan samma som mig i bröststorlek, vikt o längd. Lycka till med det du väljer🙂nästa olika storlekar🙂
Sportygirl
Kvinna ·
19 sep, 2015
Undrar om de menar mellan profil (moderate Plus på engelska). Jag ska ha HP och det är High profile. Fråga Patrik så du vet
LuMa0399
Kvinna ·
20 sep, 2015
Undrar om de menar mellan profil (moderate Plus på engelska). Jag ska ha HP och det är High profile. Fråga Patrik så du vet
dashing
Kvinna ·
20 sep, 2015
Va roligt🙂Längtar för oss båda. Blir julklapp för oss själva 👍Va så osäker på storlek men 550 cc kändes bra :) Är du nöjd med din storleks val?😀
dashing
Kvinna ·
20 sep, 2015
LuMa0399
Kvinna ·
20 sep, 2015
LuMa0399
Kvinna ·
20 sep, 2015