Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sportygirl profilbild

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

Vi som skall operera oss i december 2015 :D

Bröstförstoring

Kan vara kul att följa varandra både före och efter! 🙂

Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP  👍

Någon mer?

358

Sortera efter

miss molly

Kvinna ·

19 sep, 2015

Jag skall göra en full bukplastik samt bröstlyft borttagning av egen vävnad och nya inplantat. Tanken är motiva inplantat har inte kommit fram till vilken storlek än.
Gilla

Scarletta

Kvinna ·

19 sep, 2015

Sportygirl skrev:

Kan vara kul att följa varandra både före och efter!🙂

Jag ska operera mig den 16 december, Laser & Estetik, Mattias Elmér :D
Motiva Ergonmix 550 cc runda HP 👍

Någon mer?

ska du göra bakom eller framför muskeln??🙂

Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

Kommer göra bakom 🙂  Själv da? Hur mycket cc vill du sätta in? 

Gilla

dashing

Kvinna ·

19 sep, 2015

Jag ska! Längtar!! :) Vill bara att tiden ska gå, känns som en evighet till jul.  Ska också göra det på Laser & Estetik fast hos Patrik den 19e dec.

Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

miss molly skrev:
Jag skall göra en full bukplastik samt bröstlyft borttagning av egen vävnad och nya inplantat. Tanken är motiva inplantat har inte kommit fram till vilken storlek än.

Okej spännande🙂Vill du ha stora? Mattias sa att jag inte skulle gå över 550 för min längd, va sugen på större men tänkte han vet bäst. Motiva ergonmix kändes väldigt bra, den formade sig efter kroppen. Kändes som riktiga bröst :)

Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

dashing skrev:

Jag ska! Längtar!! :) Vill bara att tiden ska gå, känns som en evighet till jul. Ska också göra det på Laser & Estetik fast hos Patrik den 19e dec.

Va roligt🙂Längtar för oss båda. Blir julklapp för oss själva 👍Va så osäker på storlek men 550 cc kändes bra :) Är du nöjd med din storleks val?😀

Gilla

miss molly

Kvinna ·

19 sep, 2015

Nej jag vill ju inte det jag har ganska mycket egen vävnad samt asymmetri då jag har olika stora inlägg nu men ska ha lina stora inlägg sen och ta bort vävnad för att jämna ut det samt ta bort extra vävnad för snyggare hållbarare resultat. Jag velar mellan att lägga in mellan 340-380 ergonomix mellanprofil eller 400cc ergonomix högprofil. Jag vill ha typ runt 360cc i högprofil men de inläggen blir för smala för min bröstbredd.
Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

Ovalen skrev:
Jag ska också opas i december! Den 18e hos Patrik på L&E, är SÅ laddad! Valde 450cc för en propertionerlig hylla till resten av min kropp. Nojjar om att det blir för litet efter att ha hängt här på pof, men vill ju faktiskt ine ha märkbart jättestor byst så det blir nog bra! :) (eller??! Denna ständiga tveksamhet, haha)

Jaa, längtar också så mycket🙂Funderar vad man ska säga till jobbet, ska man skrika ut jag ska operera brösten eller bara ta ledigt då. Är ju nära julsemestern. Hur ska du göra?

Haha ja jag är tveksam hela tiden, sa jag vill ha stora men inte stora som Pamela Anderson.👎Mattias sa de blir stora men passar din kropp. Kom hem och tittade på bilder på dem så har gjort min storlek som jag vill ha och haft samma storlek som mig innan op. Ser skit stort ut😢läskigt att vakna upp med två stora fotbollar haha. jag litar på Mattias så får vi se❤️

Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

miss molly skrev:
Nej jag vill ju inte det jag har ganska mycket egen vävnad samt asymmetri då jag har olika stora inlägg nu men ska ha lina stora inlägg sen och ta bort vävnad för att jämna ut det samt ta bort extra vävnad för snyggare hållbarare resultat. Jag velar mellan att lägga in mellan 340-380 ergonomix mellanprofil eller 400cc ergonomix högprofil. Jag vill ha typ runt 360cc i högprofil men de inläggen blir för smala för min bröstbredd.

Hoppas att du kommer fram till vad du vill ha och att du blir nöjd🙂400 cc och 360 cc är nog inte så stor skillnad på tror jag.

Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

19 sep, 2015

Ovalen skrev:
Jag ska också opas i december! Den 18e hos Patrik på L&E, är SÅ laddad! Valde 450cc för en propertionerlig hylla till resten av min kropp. Nojjar om att det blir för litet efter att ha hängt här på pof, men vill ju faktiskt ine ha märkbart jättestor byst så det blir nog bra! :) (eller??! Denna ständiga tveksamhet, haha)
Jag med!!!! Ska oxå op mig 18/12 hos Patrik :)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

19 sep, 2015

Jag ska op mig 18/12 hos Patrik på Laser & estetik Sthlm. Kommer göra förstoring med vårtgårdslyft. Valde mentor 350 cc samt 300cc pga olika stora bröst. Mentor coh 2 MP+ ( vad står mp+för????)
Gilla

bigaboobs

Kvinna ·

19 sep, 2015

Ska med operera mig i december. Full bukplastik och bröstförstoring på citadell hos Helena. Så nervös.har inte bestämt mig vilkaen storlek på implantaten jag ska ha. Ska på min andra konsultation hos henne nu i oktober.
Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

Ovalen skrev:
Sportygirl skrev:

Ovalen skrev:

Jaa, längtar också så mycket🙂Funderar vad man ska säga till jobbet, ska man skrika ut jag ska operera brösten eller bara ta ledigt då. Är ju nära julsemestern. Hur ska du göra?

Haha ja jag är tveksam hela tiden, sa jag vill ha stora men inte stora som Pamela Anderson.👎Mattias sa de blir stora men passar din kropp. Kom hem och tittade på bilder på dem så har gjort min storlek som jag vill ha och haft samma storlek som mig innan op. Ser skit stort ut😢läskigt att vakna upp med två stora fotbollar haha. jag litar på Mattias så får vi se❤️

Ah, du har heltidsjobb? Förstår att det är lite krångligt.. Beror väll på vad du har för relation till dom där? Har du ett tungt jobb? Jag är lyckligtvis högskolestudent som bara jobbar lite då och då. Så jag har lite mer än 2v ledigt ifrån studierna där vid julen, perfekt. Hoppas på att jag orkar kånka tunga böcker och dator därefter.. Ja, stort blir det nog! Men inte överdrivet :) Såg dina 3d-bilder bra ut?

Ja, jobbar på förskola så det är väldigt tungt jobb. Har bra realtion till kollegorna med chefen är som hon är. Får se hur jag gör. Okej, va skönt :) ja,tror efter 2 veckor kommer man kunna börja leva som vanligt igen, hoppas jag😇Du kan se mina 3d- bilder på min profil🙂

Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

bigaboobs skrev:
Ska med operera mig i december. Full bukplastik och bröstförstoring på citadell hos Helena. Så nervös.har inte bestämt mig vilkaen storlek på implantaten jag ska ha. Ska på min andra konsultation hos henne nu i oktober.

Förstår att du är nervös, är också det. Kommer bli jätte bra👍 är du ute efter stora bröst så är 450 upp till 550 annars under 400. Ser att du har nästan samma som mig i bröststorlek, vikt o längd. Lycka till med det du väljer🙂nästa olika storlekar🙂

Gilla

Sportygirl

Kvinna ·

19 sep, 2015

LuMa0399 skrev:
Jag ska op mig 18/12 hos Patrik på Laser & estetik Sthlm. Kommer göra förstoring med vårtgårdslyft. Valde mentor 350 cc samt 300cc pga olika stora bröst. Mentor coh 2 MP+ ( vad står mp+för????)

Undrar om de menar mellan profil (moderate Plus på engelska). Jag ska ha HP och det är High profile. Fråga Patrik så du vet

Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

20 sep, 2015

Sportygirl skrev:

LuMa0399 skrev:

Undrar om de menar mellan profil (moderate Plus på engelska). Jag ska ha HP och det är High profile. Fråga Patrik så du vet

Ok är High profile ett annat ilägg? El är de placeringen? Vetat jag sa att jag inte ville ha droppformade/anatomiskt utseende å inte heller "p-stjärnlooken" å då va de just denna. Tycker inte mina 3D bilder vart bra. Ser ff ut trots att han la in lyftet på kortet att jag har/kommer få häng. Hur fick ni fotot? Jag fick bara i pappersform! Skrev Patrik namnet på inläggen till er,? Inte till mig jag minns de han sa
Gilla

dashing

Kvinna ·

20 sep, 2015

Sportygirl skrev:

dashing skrev:

Jag ska! Längtar!! :) Vill bara att tiden ska gå, känns som en evighet till jul. Ska också göra det på Laser & Estetik fast hos Patrik den 19e dec.

Va roligt🙂Längtar för oss båda. Blir julklapp för oss själva 👍Va så osäker på storlek men 550 cc kändes bra :) Är du nöjd med din storleks val?😀

Jaa bästa julklappen! :) Jag känner mig nog nöjd med mitt val. Tycker 700cc låter så himla stort, men Patrik sa att det kommer passa och jag litar på honom. Hellre för stora än för små tänker jag. Men vill inte heller att de ska bli alldeles för stora haha.. Storleksvalet var svårare än jag trodde.
Gilla

dashing

Kvinna ·

20 sep, 2015

Jag kommer inte berätta för någon på jobbet. Har bra relation till alla, det är en rätt liten arbetsplats. Om de frågar så kommer jag inte ljuga, men annars så känner jag att det inte är något jag egentligen vill att de ska veta. Har ett kontorsjobb så jag slipper iaf tunga lyft som skulle kunna avslöja mig ;)
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

20 sep, 2015

Ovalen skrev:
LuMa0399 skrev:
Ovalen skrev:
Åh, vad kul! Jag har första tiden på morgonen :) När har du op-tid?
Kl 11. När ska du vara där!? Jag skulle komma senast 10,30
Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

20 sep, 2015

Ovalen skrev:
LuMa0399 skrev:
Ovalen skrev:
LuMa0399 skrev:
Ovalen skrev:
Åh, vad kul! Jag har första tiden på morgonen :) När har du op-tid?
Kl 11. När ska du vara där!? Jag skulle komma senast 10,30
Då lär vi springa på varandra ;) Jag ska opas vid kl8, så smiter väll in vid 07.30 senast :) Såg dina 3d-bilder, kommer nog bli jättesnyggt det där!
Åh näää jag vart besviken åhar mejlat Patrik om att få se hur de ser ut med en HP istället för moderate + hoppas han svarar.... Tycker dom ser lika hängiga ut på dom omgjorda fotona. Bara omprofilering dom ser lite bulliga ut Ja va spännande. Lät lite somjag isf har beräknad hemgång ca 17
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem