Nina
Kvinna ·
29 dec, 2014
Vi som skall operera oss i mars 2015:)
BröstförstoringSom rubriken lyder :) Kan vara kul att följa varandra både före och efter! Jag skall operera mig den 13 mars, Laser & Estetik, Patrik Höijer! Mentor eller Silimed, runt 450cc och anatomiska :) Någon mer?
Sortera efter
busy_gal
Kvinna ·
18 feb, 2015
ems.e
Kvinna ·
18 feb, 2015
Mini32
Kvinna ·
18 feb, 2015
Omegastar
Kvinna ·
19 feb, 2015
Hej på er!
Jag OP:ar mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken Mån 23 mars! Någon mer som ska dit den dagen eller den veckan? Är sjukt taggad och längtar efter mina nya bröst. 325 sa vi på konsultationen men nu vill jag nog köra liiite större så 335 cc i vardera, bakom muskeln. Är lite nervös att det blir för stort då jag verkligen vill ha skidbacke och naturlig form, men det tror jag inte blir för stort då jag är bredaxlad och har stör bröstkorg, men är occkså rädd för muskelpåverkan. Men håller tummarna att det är en smärta som går över och att muskeln repar sig som Peter lugnt förklarade. Sen finns det ju en risk med allt, så är det. Känner mig iaf otroligt trygg med Citadellkliniken och Peter Cosmo!
loveselma
Kvinna ·
19 feb, 2015
Nina
Kvinna ·
19 feb, 2015
Mojjan
Kvinna ·
19 feb, 2015
Yrväder
Kvinna ·
19 feb, 2015
Nina
Kvinna ·
19 feb, 2015
Mojjan
Kvinna ·
19 feb, 2015
Mojjan
Kvinna ·
19 feb, 2015
Hej på er!
Jag OP:ar mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken Mån 23 mars! Någon mer som ska dit den dagen eller den veckan? Är sjukt taggad och längtar efter mina nya bröst. 325 sa vi på konsultationen men nu vill jag nog köra liiite större så 335 cc i vardera, bakom muskeln. Är lite nervös att det blir för stort då jag verkligen vill ha skidbacke och naturlig form, men det tror jag inte blir för stort då jag är bredaxlad och har stör bröstkorg, men är occkså rädd för muskelpåverkan. Men håller tummarna att det är en smärta som går över och att muskeln repar sig som Peter lugnt förklarade. Sen finns det ju en risk med allt, så är det. Känner mig iaf otroligt trygg med Citadellkliniken och Peter Cosmo!
Nina
Kvinna ·
20 feb, 2015
Mojjan
Kvinna ·
20 feb, 2015
Jag hade gjort 3 av 4 lopp i en svensk klassiker men tänkte att jag skulle hinna återhämta mig för att göra vasaloppet nu 1 mars men ångrade mig och bokade om op-tiden till efter loppet :)
Nina
Kvinna ·
21 feb, 2015
Jag hade gjort 3 av 4 lopp i en svensk klassiker men tänkte att jag skulle hinna återhämta mig för att göra vasaloppet nu 1 mars men ångrade mig och bokade om op-tiden till efter loppet :)
Poppie
Kvinna ·
21 feb, 2015
Anonym användare
21 feb, 2015
Anonym användare
21 feb, 2015
Sett några drömbröst här på Pof som andra tjejer har fått av kirurgen jag har valt ^^ (Helena)
Men försöker inte förvänta mig något då alla har olika förutsättningar, på det sättet slipper man bli besviken :)
Nina
Kvinna ·
21 feb, 2015
Nina
Kvinna ·
21 feb, 2015
Sett några drömbröst här på Pof som andra tjejer har fått av kirurgen jag har valt ^^ (Helena)
Men försöker inte förvänta mig något då alla har olika förutsättningar, på det sättet slipper man bli besviken :)
cheeky
Kvinna ·
22 feb, 2015
Hej jag ska också opereras i mars! Väldigt förväntansfull, är dock extremt osäker angående storlek.
Tycker det är svårt att titta på bilder då jag främst vill veta hur det kommer att se ut med kläder på, alla före/efter bilder är ju utan kläder. Är livrädd för att de ska bli alldeles för stora samtidigt som jag oroar mig för att jag inte blir nöjd om de blir för små. Jag provade med ilägg i sport-bh och då blev det 445 men nu när jag tittar på bilder omkring 400-450 så ser det väldigt stort ut. Jag bär blus och kavaj på jobbet och vill inte få svårt med kläder etc. (vill inte heller ha en uppseendeväckande byst pga mitt arbete, mansdominerad värld).
Hur har ni gjort för att komma fram till "rätt" storlek?
Tacksam för tips och kommentarer :)
Jag ska opas den 31 mars på Sophiahemmet i Stockholm! Dock inte solklart vilken storlek än :)