EeM
Kvinna ·
29 okt, 2012
Vilka opereras i december 2012 ?:)
Bröstförstoringnå hur många är vi som kommer opereras i dec och i vilken klinik?:)
Sortera efter
boobies86
Kvinna ·
22 nov, 2012
Ska opas 5/12 på Proforma av Örjan Gribbe. LÄNGTAR!! :)
Gilla
lipstick
Kvinna ·
22 nov, 2012
Ska bli sååå kul och spännande :D
Gilla
Nallebuu
Kvinna ·
22 nov, 2012
Jag va på konsultation nr 2 idag, mest för jag ville det och bestämma storlek, blev lite ändringar och jag är jätte nöjd!! Är riktigt förväntansfull🙂 jag ska få nya bröst! Tjohoo!!👍
Gilla
nichole86
Kvinna ·
23 nov, 2012
Usch nu börjar man bli nervös^^ Eller vissa dagar är ja ko lugn medan vissa dar så nervös..^^.
Gilla
031112
Man ·
23 nov, 2012
Har Min operation om EXAKT tio dagar. Så den 3 december !!!! Opereras i landskrona på citadell kliniken av Peter Cosmo. Någon som ska op samma dag där??
Följ gärna min resa på min blogg ; MinaNyaTuttisar.blogg.se :)
Gilla
Teguila
Kvinna ·
24 nov, 2012
Åh typiskt, 1 vecka och 6 dagar kvar till operation. Och jag sa i torsdags att från och med imorgon får jag inte röra alkohol, ipren och sånt och vad gör jag?
Jo utan att tänka på det så drack jag till maten idag och kom inte på det förens 1 timme efter haha :P
Gilla
frippe
Kvinna ·
24 nov, 2012
20 dec på APS Carlanderska, Fredrik Gewalli. Redan ett nervvark...
Gilla
Ellada81
Kvinna ·
24 nov, 2012
Opar mig den 3 dec på Citadellkliniken i Landskrona hos Peter Cosmo :) Läängtar!!
Gilla
Vivero
Kvinna ·
26 nov, 2012
ÅÅÅÅÅH 1 1/2 VECKA KVAAAR FÖR MIG! Jag är ööööverlycklig snart får jag booobiiieeees!!!
Gilla
Teguila
Kvinna ·
26 nov, 2012
Hehe ja snart Vivero har du dina booobies! :P
Jag får också såna där tankar ibland att fasiken snart har man ju tuttar! Vad konstigt det känns haha :P
Gilla
Vivero
Kvinna ·
26 nov, 2012
ja men det känns ju bra också!! :D snart! när ska du opa dig?
Gilla
nichole86
Kvinna ·
26 nov, 2012
15dagar kvar nu till min op:) precis betalt hela skiten också. Så nu är det bara att invänta dagen.
Gilla
Teguila
Kvinna ·
26 nov, 2012
Ja klart det känns bra också, jag längtar som bara den efter att få handla nya behår och bikini! :D
Jag har operation den 7 December :)
Gilla
boobies86
Kvinna ·
28 nov, 2012
boobies86 skrev:
Ska opas 5/12 på Proforma av Örjan Gribbe. LÄNGTAR!! :)
Fick idag förfrågan om jag kunde flytta min op-tid till den 6:e så en dags längre väntan för mig. Nån mer än jag som ska opas på Proforma den 6/12?! 🙂
Gilla
Sockerpörlan
Kvinna ·
28 nov, 2012
Jag ska! Op Örjan Gribbe Proforma 6e Dec 🙂
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
28 nov, 2012
17 december Dr Gerlee om en korr räknas :) Men det blir ju nästan lika stor operation som vid själva förstoringen.
Gilla
lipstick
Kvinna ·
28 nov, 2012
1 vecka kvar, herregud!! är så lycklig!:)
Gilla
nichole86
Kvinna ·
28 nov, 2012
Är det ingen här som ska op på proforma den 11dec? ja vill ju inte vara ensam där^^
Gilla
boobies86
Kvinna ·
28 nov, 2012
Sockerpörlan skrev:
Jag ska! Op Örjan Gribbe Proforma 6e Dec 🙂
Åååh, va kul! Jag ska också opas av Örjan, hoppas vi ses där! 🙂
Gilla
Santo
Kvinna ·
29 nov, 2012
Den 20:e december hos Örjan Gribbe, Proforma! :)
Alltså 3 veckor kvar idag, nervös och förväntansfull!
Gilla