EeM
Kvinna ·
29 okt, 2012
Vilka opereras i december 2012 ?:)
Bröstförstoringnå hur många är vi som kommer opereras i dec och i vilken klinik?:)
Sortera efter
Anonym användare
29 nov, 2012
Santo - Då ska vi op på samma dag :) Vilken tid har du? Jag är också asnervig!!
Gilla
Santo
Kvinna ·
29 nov, 2012
Ja :)
Jag har inte fått någon tid, trodde man fick veta det en vecka innan op?
Gilla
nichole86
Kvinna ·
29 nov, 2012
Man ringer en vecka innan och så får man en tid:)
Gilla
Anonym användare
29 nov, 2012
aha, okej. Jag ska ha en tenta på morgonen, Örjan sa att jag skulle åka in direkt efter jag är klar med den. Känns lite jobbigt att jag har en stor och viktig tenta på samma dag, men det var den enda dagen innan jul som han kunde boka in mig på. Hoppas nerverna kommer att hålla. Tänker på bröst hela tiden nu :p typ drömmer om det också, haha! Hoppas allt kommer att gå bra :)
Gilla
Santo
Kvinna ·
29 nov, 2012
Ok, håll dig fokuserad :) duktigt av dig om du fixar det med tanke på att du måste vara fastande!
Ja haha, jag tänker också bara på bröst, så studierna blir lite lidande faktiskt!
Gilla
Anonym användare
29 nov, 2012
Jag får faktiskt äta frukost enligt Örjan då jag ska ha en tenta på morgonen, men inget efter det. Brukar gå upp rätt tidigt när jag börjar 9 (har en bit att åka till skolan) så det skulle inte vara några problem. Brukar inte kunna äta något under själva tentan ändå, så det ska nog gå bra :)
Gilla
yra
Kvinna ·
29 nov, 2012
Den 12:e dec på Akademikliniken är det dags för mig. Kirurg Jan Jernbeck, tanken är MF Anatomiska 375cc.. Nervös!
Gilla
ida2
Kvinna ·
30 nov, 2012
då är vi två som ska opas den 12 dec :)
Gilla
nichole86
Kvinna ·
05 dec, 2012
Bara 7dar kvar nu=D fick min tid idag också=) kl 10.00
Gilla
EeM
Kvinna ·
05 dec, 2012
har op imon igen!:D nervösssssss!!!
Gilla
lipstick
Kvinna ·
05 dec, 2012
jag med!! fick byta kirug i sista sekunden också för den jag skulle ha är sjuk!! så jääävla nervös!! är mest nervös inför nålen ;) haha
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
05 dec, 2012
Planerad Op 19 dec, Clinic Strömstad Bo Cederqvist 😀
Gilla
Teguila
Kvinna ·
06 dec, 2012
Imorgon är det dags för mig! Har inte varit nervös alls förns tills nyligen då jag insåg att jag måste gå och duscha och lägga mig nu.
Usch usch usch...känns hemskt bara tanken på narkosen och att jag måste köra till stockholm imorgon i det här vädret :/
Gilla
EeM
Kvinna ·
07 dec, 2012
vart opad igår allt gick bra. hade räknat med 700hp men blev 800hp ist:) blir nog bra men ont gör det haha
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
07 dec, 2012
Wow :) hoppas du inte har allt för ont nu då. La du bakom? Jag ska träffa läkaren på måndag, och får se hur mkt jag kan lägga in. Hoppas på minst 700 :))
Gilla
EeM
Kvinna ·
07 dec, 2012
det spänner endel men självklart gjorde första open ondrae:P jo jag la bakom mer går det in i mig nu ivan tkt vi skulle lägga in max för jag är så lång o bredaxlad han ville inte att jag skulle komma sen o tycka att de är för små igen haha. men nu blir det ingen mer op är redan nöjd o vill inte gå igenom denna smärta igen o alla dessa tabletter... usch.. lycka till stora är snyggt:)
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
07 dec, 2012
Skrev på andra tråden oxå hahaha stort grattis. Ja, jag är inte liten i mig själv men 800 ser så olika ut på de man jämför. Min väninna har 800 och de är riktigt stora bomber :) hon är rätt stor i sig själv oxå, bredaxlad oså. En annan vän har 910 och är pinnsmal utan underhudsfett och ser inte alls så stora ut som det låter. Undrar ju hur 800 hade blivit på mig. Men ska kolla vad Max är på mig på måndag och sen hem och gå med rispåsar ;))
Fan va gött det måste kännas nu när det är gjort iaf?..
Gilla
lillahjärtat
Man ·
13 dec, 2012
18 dec, Strandkliniken :-)
Gilla
mamma395cc
Kvinna ·
13 dec, 2012
Jag opades i tisdags 11/12, min andra korr. Fullt ankarlyft och det känns superbra än så länge!! :-D
Op på Art Clinic i Gbg.
Gilla
EeM
Kvinna ·
13 dec, 2012
Ska bli intressant när alla i dec är opade och se vad de tkr o om de är nöjda!:)
Gilla