Anonym användare
23 maj, 2012
Vilka opereras i juli 2012?
Andra bröstoperationerJag opereras på proforma och gjorde först denna tråd till proformafolk, men tänkte att det kan va kul att diskutera även övriga ställen.. Jag var på konsultation hos Örjan i måndags efter nästan 11års väntan (inte vågat, haft råd, möjlig het o.s.v) och fick då även en OP tid den 25/7, men har inte sådär överdrivet många att diskutera detta med så tänkte att vi kanske kunde fundera, snacka och tipsa varann här. Det är ju ändå en väldigt viktig och stor dag (iallafall för mig) :D
Sortera efter
Sthlm_sc
Kvinna ·
05 jul, 2012
liljan84
Kvinna ·
05 jul, 2012
Hej tjejer nu är jag hemma igen. Har inte så jätte ont faktiskt trodde det skulle vara mycket värre. Tror jag kommer klara mig med bara alvedon faktiskt, skönt. Jag är jätte nöjd med Proforma och mitt val implantat. Snart är det er tur 🤭.
Dani
Kvinna ·
05 jul, 2012
Six
Kvinna ·
05 jul, 2012
liljan84
Kvinna ·
05 jul, 2012
Jepp jag och Dani var rumskopisar och det är jag jätte glad över :) super mysig tjej. Det gjorde jätte mycket att man hade någon att pratat med så jag förstår att du hade lite tråkigt Six.
Six
Kvinna ·
05 jul, 2012
Emelies
Kvinna ·
05 jul, 2012
Grattis till er ALLA som fått era tuttar nu xD Jag längtar snart ihjäl mig! Samtidigt som jag är sjuuuuukt nervös. Hoppas innerligt på att jag mår OK efter, har en hög smärtgräns men vågar inte tro något utan tare som de kommer. Men å GRATTIS igen =D
07.45 på onsdag nästa vecka den 11 juli är det även min tur, någon annan som ska dit då? ==)
Dani
Kvinna ·
06 jul, 2012
Jepp jag och Dani var rumskopisar och det är jag jätte glad över :) super mysig tjej. Det gjorde jätte mycket att man hade någon att pratat med så jag förstår att du hade lite tråkigt Six.
cutie91_
Man ·
06 jul, 2012
jag opererades i onsdags på pro forma är jättenöjd med resultatet föörutom att en nerv låg i vägen som örjan var tvungen att skära av för att få in implantatet så har tappat mkt känsel :( Hoppas det löser sig.., har haft väldigt ont under senaste dagarna mest på den sidan där nerven satt kan gissa att det är pga den??
sköterskorna på proforma var trevliga men tycker det tog lång tid innan min fick hjälp när man tryckte på knappen.. 30-40 min varjegång, tänk om man ramlat ur sängen.. :S
Anonym användare
06 jul, 2012
Anonym användare
06 jul, 2012
Åh stort grattis till dina nya bröst Six!!!😀 Längtar så otroligt mycket till min dag!! Hoppas du mår bra! 🙂
Anonym användare
06 jul, 2012
Sthlm_sc
Kvinna ·
07 jul, 2012
Anonym användare
08 jul, 2012
Jag opererades i måndag! (en vecka sedan igår, shit vad dagarna går fort!)
det gick jätte bra förutom att jag mådde lite illa efteråt, fick medicin och dropp så det försvann :)
Har haft fullt upp sedan OP men tänkte försöka mig på att skriva en berättelse snart så man inte glömmer bort något!
Idag har jag kunnat lyfta lite och snart kan jag sova helt på sidan igen :D
Har inte varit så noga med smärtstillande idag så från och med i morgon kör jag bara på alvedon :)
längtar till att få se slut resultatet!!
lillatjejen
Kvinna ·
10 jul, 2012
Anonym användare
10 jul, 2012
Anonym användare
10 jul, 2012
Jag opererades i måndag! (en vecka sedan igår, shit vad dagarna går fort!)
det gick jätte bra förutom att jag mådde lite illa efteråt, fick medicin och dropp så det försvann :)
Har haft fullt upp sedan OP men tänkte försöka mig på att skriva en berättelse snart så man inte glömmer bort något!
Idag har jag kunnat lyfta lite och snart kan jag sova helt på sidan igen :D
Har inte varit så noga med smärtstillande idag så från och med i morgon kör jag bara på alvedon :)
längtar till att få se slut resultatet!!
Emelies
Kvinna ·
10 jul, 2012
Anonym användare
11 jul, 2012
lillatjejen
Kvinna ·
11 jul, 2012
Åh stort grattis till dina nya bröst Six!!!😀 Längtar så otroligt mycket till min dag!! Hoppas du mår bra! 🙂