Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

22 apr, 2012

Vilka ska Opas i Juni 2012?

Bröstförstoring

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

513

Sortera efter

Thess J

Kvinna ·

11 maj, 2012

Jag har fått premilinär tid för op den 19 juni på citadell i Landskrona. Svävar på moln känns det som. Så nu längtar jag verkligen till konsultationen den 23 maj!
Gilla

Sc11

Kvinna ·

15 maj, 2012

Hej tjejer, jag hoppar på här :)

Ska opereras den 26 juni, på Citadellkliniken Cosmo, i Landskrona.

Urammade bröst, 125 ml i egen vävnad.

Ska lägga in 450 cc, HP runda, Mentor, Coh 1.

Dom är 12,7 och min egen bröstbredd är 12,5.

Önskar en fyllig men naturlig byst 😎

178 cm

60 kg'

Stuss: 98 cm

Midja: 67 cm

Över byst: 78 cm

Under byst: 70 cm

Gilla

Essy

Kvinna ·

15 maj, 2012

Elitloppet 26-27-28 maj, flytt 1 juni och operation den 4 juni.
Hur fan ska jag hinna packa hela lägenheten :P

Börjar bli riktigt nervös inför operationen. Är rädd att dom ska bli ännu fulare än vad dom redan och att jag kommer att få göra om dom, typiskt min otur...
Börjar faktiskt ångra mig lite, trots att det är någonting jag har drömt om så himla länge och har längtat efter hur mycket som helst.
Någon mer som känner lika? :(

Gilla

e-licious

Kvinna ·

15 maj, 2012

Essy: jag är i presis samma sits som dig... men jag tror ditt resultat kommer bli skitbra! :)
får man fråga om du har mkt bröstmassa nu innan op? OM du har, isåfall undrar jag varför du valt bakom och inte framför?:)

Gilla

Essy

Kvinna ·

16 maj, 2012

Tycker att det är snyggare med bakom :)
Jo lite, 70/75 b ungefär, fast det är med vadderad bh. Förmodligen en a utan bh.

Gilla

e-licious

Kvinna ·

17 maj, 2012

håller med dig, det är snyggare med bakom. Om du får muskelpåverkan då? korrigerar du helt ny op då eller står de för det?

Gilla

Nallon

Kvinna ·

17 maj, 2012

Kalla fötter, storleksnojor, ångest.... Alla känslor bara flyger omkring i ett kaos, samtidigt som jag får ett litet pirr av välbehag i magen när jag tänker på att få det gjort och hur kort tid det egentligen är kvar nu. Det är ett stort beslut, en stor operation som troligtvis kommer ha en stor betydelse i livet, klart man är orolig och känslosam. Ska bli skönt när det är över. Mindre än en månad kvar nu!

Gilla

Essy

Kvinna ·

17 maj, 2012

Skönt att någon känner lika :)
Gilla

kvinna84

Kvinna ·

17 maj, 2012

Höst Barn skrev:

Som rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?

26/6, Citadellkliniken.se/Göran Elmerstig, 350 cc silikon under muskeln + benellilyft. Före: hängiga 65E-70DD. Hoppas på: ett piggt och runt resultat. :D

Gilla

Loppefia

Kvinna ·

18 maj, 2012

tiden får gärna gå lite fortare nu....*längtar*

Gilla

jessmess

Kvinna ·

18 maj, 2012

Jag ska göra op 11/juni hos Proforma :) Jag läääängtar! Blir opererad av Carl Johan Gustafson.
Gilla

Trollmamma

Kvinna ·

22 maj, 2012

Essy skrev:

Elitloppet 26-27-28 maj, flytt 1 juni och operation den 4 juni.
Hur fan ska jag hinna packa hela lägenheten :P

Börjar bli riktigt nervös inför operationen. Är rädd att dom ska bli ännu fulare än vad dom redan och att jag kommer att få göra om dom, typiskt min otur...
Börjar faktiskt ångra mig lite, trots att det är någonting jag har drömt om så himla länge och har längtat efter hur mycket som helst.
Någon mer som känner lika? :(

Jag har lite som du =) flyttfirman kommer den 28 maj flyttstädningsbesiktar lägenheten den 31 maj. Flyttar den 1 juni... Men min operationen e dock den 11 juni så några dagar hinner jag pusta ut elfter kaoset =)...

Gilla

Nallon

Kvinna ·

23 maj, 2012

Närmar sig nu tjejer!! Imorgon är det exakt 3 veckor kvar till min op. SJUKT! Har väntat i ett halvår. Ska jobba totalt 11 dagar till, nedräkningarna är otaliga. ;oP

Gilla

Essy

Kvinna ·

23 maj, 2012

Jag har en nedräkningsapp på mobilen, den säger 11 dagar och 10 timmar. Längtar sjukt mycket!!!!
Gilla

Redhead

Kvinna ·

24 maj, 2012

Jag ska opereras den sjunde Juni på Citadellkliniken Cosmo av Helena Sveinsdottir.
440 cc bakom muskel, högprofil.

Min nuvarande storlek är 340 cc (75B) och jag hoppas verkligen att jag hamnar på en D. Är väldigt nervös att jag kommer hamna på en E. Det låter så STORT..!.. Men det viktigaste är att brösten blir jämna och snygga.

Gilla

Nallon

Kvinna ·

24 maj, 2012

Hej Redhead! Storleken ska ju inte skilja sig från när man provar implantaten, jag tyckte 500 HP kändes superbra men nojar visst lite då och då över att det kommer bli stort. Runt E-F trodde Helena efter att jag pressat henne på att ge mig en vink om vilken kupa jag skulle kunna hamna på. Men silikon drar ju större BH än "äkta" bröst gör så antagligen kommer de inte se ut som F-kupor ven om BH säger det.

Idag har jag betalat, HELT GALET!

Gilla

miss_madness

Kvinna ·

24 maj, 2012

Hallo!

Jag opereras den 20 juni på Proforma. Jag är liiiiiiiite osäker på storleken, fick testa 375cc och 400cc. Meeen... jag veet intee! Åh.

Gilla

Redhead

Kvinna ·

24 maj, 2012

Ja det är nog rätt som du säger jämfört med äkta och sillisar!

Åh vad spännande!!
Jag betalade förra veckan, opereras om tretton dagar, man börjar känna sig lite nervös haha! 😀

Gilla

tuttis84

Kvinna ·

25 maj, 2012

Jag ska opereras den 5/6 på citadell av Tuve Bara 11 dagar kvar!! jag har valt mentor 375 MP Coh 1 bakom. Har velat väldigt mycket Om storleken, vill inte ha för stora men endå en rejäl skillnad. Så hoppas att det blir bra.
Gilla

Rumidz

Kvinna ·

27 maj, 2012

Tycker ni inte att det är dags för en lista? Det börjar närma sig 👍

JUNI OPERATIONSTRÅD

"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv efter op datum"

26 Rumidz, KKAB, Stefan Modin, troligtvis 350 cc, runda MP+, coh 1, beslutar på op-dagen, delvis bakom

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem