Höst Barn
Kvinna ·
22 apr, 2012
Vilka ska Opas i Juni 2012?
BröstförstoringSom rubriken lyder vilka ska Opas i juni? Dag, plasering, vart, cc, storlek innan och vad hoppas ni det slutliga visuella resultatet blir ?
Sortera efter
Tillslut
Kvinna ·
02 jul, 2012
Tillslut
Kvinna ·
02 jul, 2012
Rumidz
Kvinna ·
02 jul, 2012
Sååå fina boobs ni har!!
nu ska jag nog ta och lägga upp bilder på mina 6 dagars :)
Tillslut
Kvinna ·
02 jul, 2012
Mizz_83
Kvinna ·
02 jul, 2012
Min mage har oxå varit svullen! Dock bara tagit oxynorm på kvällen, om ens då, senaste 2 dagarna. Då ja mått så dåligt av dem. Dock tar jag fortf Panodil var 6e timme. Har sovit SOM EN KRATTA under hela tiden i princip o rekordet var i natt, la mig 23.15 pch sov till 2.38, låg vaken till 7 då jag skulle upp... :(
Hade mitt återbesök idag på Akademikliniken, vi tog kort och tog bort all tejp, bandage och äntligen de hemska dränagerören, AJ. :( Men nu är de äntligen på rätt väg me allt o man kan kanske få sova lite mer nu hoppas jag på! Tyckte iaf lite synd om mig så de blev en ny väska idag det är jag väl värd?? Ska försöka lägga ut en bild senare! :) Känns helt sjukt när man ser sig i spegeln, med tanke på att jag alltid haft så fula strut/lösnäsor- bröst (ja jag brukar kalla dem så, som en äcklig häxnäsa så såg dem ut...) haha!, nu till soon to be, ännu bättre rundade bröst med både över och underpol! Så lycklig! :D
Ramlösa76
Kvinna ·
02 jul, 2012
Sc11
Kvinna ·
02 jul, 2012
Tack😇och detsamma till er!
Ja, visst blir man lat.. Ibland blir jag lite rastlös och då överanstränger jag mig oftast. Tror att jag orkar..Dag 4 var vi å besökte mormor på sjukhuset. Min sambo fick köra mig i rullstol och lillen i vagnen, haha..vilken syn..
Både igår och idag har jag "bara" tagit alvedon och ipren, var 6:e timma. Klarar mig superbra, förutom nervrycken som kommer ibland. Tror det är BH:n som stör..
Vart på stan idag. Testade bikini, väldigt mycket för tidigt haha.. Inte särskilt snyggt, såg groteskt stort ut.. men jag vänjer mig och är SÅ jävla överlycklig över brösten ändå!
Vilar en hel del annars. Somnar både på fm och en stund på em. Och sover hela nätterna, och gjort från dag ett. vaknar som jag somnade kvälle före, i halvsittande ställning. Det här kommer bli toppen 👍
Min 16-månaders kille lyfta på min t-shirt och utbrast ett "woooooow", HAHAHA ! Ingen aning vad har fått det iåfrn, eller vad som gick runti hans lilla skalle😀
hur är era sambos? Var dom postivia till detta innan och hur har dom reagerat nu?
Min sambo har varit väldigt anti, men gav med sig när han insåg att jag verkligen led. Han var rädd för en plastik look och onaturligt resultat tror jag.. och han tyckte ju att jag var perfekt som jag var, och älskade mina små bröst..
Nu är han rätt avvaktande..har inte vågat känna på dom en gång, sponant... tittar inte heller så mkt.
Hoppas det blir bättre 😐
Nallon
Kvinna ·
02 jul, 2012
Min man var inte förtjust i tanken när jag började prata om operation, han tyckte också att jag var fin som jag var. Han är väldigt glad i dem nu men blir nog gladare när han får leka med dem. ;oP
Tillslut
Kvinna ·
02 jul, 2012
Mizz_83
Kvinna ·
02 jul, 2012
Min pojkvän har oxå stöttat hela vägen, även skämtat att ta dubbel D på en gång :P, men nej de var ju som sagt formen jag ville ändra o storleken bryr jag mig inte så mkt om. Men de har vart skönt att ha ngn som verkligen bryr sig om på den här resan, även om det är för en själv som man gör/gjort detta så kan de ju vara skönt med stöd, alla som jag sagt det till har verkligen förståelse till varför man gör det och att man verkligen har mått så dåligt över hur dem sett ut. Eftersom jag inte ens visste själv att det fanns ngt som hette tubulära bröst fram till februari i år så kom det lite som en chock att jag inte bara hade fula bröst som jag vart så ledsen över, utan nu var jag missbildad oxå, :( eftersom det räknas som en medfödd missbildning, så de var ju inte så kul att få ännu ett bakslag när man äntligen fick chansen att göra de som man drömt om.
Men jag hittade Jan genom en annan tjej här på forumet och det är jag så tacksam för, och kunde inte fått en bättre kiriurg, vet att han gjort sitt bästa för att hjälpa mig och jag kan bara vänta nu tills de "hängt" till sig så jag får se hur slutresultatet bli men känns så lovande! :D
Och alla ni som lagt ut bilder på era nygjorda: vilka fina resultat!! Förstår att ni är jätteglada!! Tänk nästa sommar då kan vi äntligen ha en fin bikini och känna oss nöjda och stolta över oss på ett helt annat sätt än förut! :)
Rumidz
Kvinna ·
02 jul, 2012
Nu har jag lagt ut nya bilder :)
Tycker inte att svullnaden gått ner något än... men det kommer väl
Tillslut
Kvinna ·
02 jul, 2012
Mizz_83
Kvinna ·
02 jul, 2012
Hej alla! Nu har jag lagt ut fler bilder och även på resultat än så länge.... :)
Tror ni de kommer bli bra?
Inget kan ju vara värre än innan iallafall kan jag känna!
Rumidz
Kvinna ·
03 jul, 2012
Tillslut; jag hoppas det. Det ska bli så spännande att se vad man får för storlek på bh sen!!
Å så är man ju så sugen på att köpa nya redan!
Jag försöker att inte syna dom för mycket än.. Han verkar nöjd :)
sc11; Min sambo har stöttat mig hela vägen. Han tycker dom är fina, men han vågar inte riktigt röra så mycket vid dom än :) däremot så ser jag att han kollar lite extra🤭 Dom är ju inte direkt vackrast just nu.
Mizz_83; vilken skillnad! dom ser jättebra ut och bättre kommer det att bli :)
Tillslut
Kvinna ·
03 jul, 2012
Ramlösa76
Kvinna ·
03 jul, 2012
Rumidz
Kvinna ·
03 jul, 2012
Jag mår bra, det spänner fortfarande lite men nu börjar jag bli som vanligt igen.
somnar inte mitt på dagen osv :)
Det spänner ju mer när man tar sig ur sängen på morgonen, men det dröjer väl innan man inte känner nått alls.
Idag ska jag köra bil för första gången efter op, borde inte vara något problem.
Jag är lite nervös att tiden går så fort... ska ju börja jobba på måndag igen, jobbar sen tre veckor innan jag har riktig semester tre veckor.
Jag jobbar med hästar så det är väldigt tungt. hoppas jag hittar nått vettigt som jag kan bidra med.
När börjar ni jobba igen?
Tillslut
Kvinna ·
03 jul, 2012
Rumidz
Kvinna ·
03 jul, 2012
Sc11
Kvinna ·
03 jul, 2012