isabelleisabell04 okt, 2012p-piller?Får man äta p-piller som vanligt innan en operation ? jag frågade och han svarade ja. men gäller det alla p-pills sorter.Bröstförstoring03Dela
isabelleisabell04 okt, 2012någon som lagt in 275cc ? för litet?jag har valt att lägga in 275cc och jag är väldigt smal, jag är 1.60 lång och väger 47 kilo. så nu undrar jag om det finns fler som är väldigt smala som lagt in 275cc. om ni tycker att storlekn var bra eller om den känns för liten?Bröstförstoring024Dela
sandran04 okt, 2012*Bronsbilder* 350cc 7dagarHallå tjejer! Idag är det exakt en vecka sedan min op, har haft väldigt ont, men tog tag i mig själv och tog en tripp till stan för att försöka hitta nåra nya bhar. Väldigt svårt att hitta rätt storlek nu måste jag säga, svårt oxå för man inte vet hur mkt större dom kommer bli. Hittade iaf 1 ny idag. En vit softbra från lindex utan byglar,...Bröstförstoring03Dela
isabelleisabell04 okt, 2012svårt att andas efter operationen?jag ska opereras om ett par dagar och har hört att många säger att de har svårt att andas efter operationen, och det gör mig jätte rädd. finns det någon som kan förklara lite mer, har man så svårt att andas så att man får panik eller att det känns som att man ska dö?Bröstförstoring016Dela
isabelleisabell04 okt, 2012Kan inte välja tabletter!!Jag kan inte svälja tabletter och ska därför få alvedon och panodil brustablett innan operationen. Min fråga är hur mycket får man dricka innan en operation? har hört att man kan spy under en operation och att det då kan åka ner i lungorna. är det någon som tagit brustabletter? hur mycket vatten tog ni för varje tablett? Bröstförstoring02Dela
Madd304 okt, 2012Massage eller inte?Ska man massera sina bröst efter eller ej? Har läst lite om det men fått fram lite olika svar. Någon här kanske kan berätta hur ni gjort och vad ni tycker om det? Bröstförstoring04Dela
PowerS04 okt, 2012Opererats med p-piller!? Nån?Jag har gått på p-pillret Diane i snart två månader, opereras den 11 okt. Kliniken vet inte att jag går på p-piller. Jag har ju inte ens tänkt på att säga det, har haft p-spruta innan och det har gått bra att fortsätta med den. Helt ärligt, VAD kan hända? Jag kommer ju opas nu med p-piller. Är det BARA blodproppsrisken eller kan p...Bröstförstoring017Dela
Lovisa8804 okt, 2012Bröstförstoring i Göteborg?Hej alla! Är det någon som kan tipsa om en bra klinik som gör bröstförstoringar i Göteborg till ett bra pris:)?Bröstförstoring03Dela
Jenny8204 okt, 2012Vill höra vad ni tycker om resultatet,Hej igen ! :-) nu testar jag igen vill kolla om ni kan se dom bilder jag lagt ut å isåfall vad tycker ni om resultatet är ju såååå orolig att dom blir för små!! KramBröstförstoring010Dela
Jenny8204 okt, 2012Syns mina bilderHej undrar om mina bilder som jag lagt upp går att se å isåfall skulle jag mer än gärna höra vad ni tycker om resultatet!! Jag är orolig att dom blir för små !! Tacksam för svar kramBröstförstoring02Dela