Trollmamma20 jun, 2012Ni med Perthese implantat =) Hejsan =) Jag undrar hur lång tid det tog för era bröst att bli mjuka efter operation =) Tacksam för svar =) Bröstförstoring08Dela
nami20 jun, 2012hur skall bhn sitta? citadelltjejer!Hej alla härliga tjejer :) Vet att jag antagligen borde veta detta men nu när jag gjorde min korr så gick Tuve in via bröstvecket istället för armhålan, och jag fick inte träffa någon eller se hur bhn skall sitta alls när jag åkte hem. skall den sitta på ärret eller över/under? Har fått med massa gasbindor också? Känner att jag har gasbindor nu...Bröstförstoring02Dela
dalatös20 jun, 2012Mina boobies 1 dag gamla :DIgår opererades jag, tänkte skriva min berättelse men har inte orkat.. Såhär ser brösten ut just nu iaf, är jätte nöjd med storleken och är glad över att jag inte tog mindre. Gårdagen var väldigt jobbig, när jag väl fick i mig något så kom det upp igen och har fortsatt idag.. Så är väldig trött och svag i kroppen nu, det värker mycket runt brös...Bröstförstoring05Dela
Miss_V20 jun, 2012Knöl i bröstet efter operationJag opandes för snart 7 veckor sedan och har upptäckt att jag har fått som en knöl/knuta på utsidan av ena bröstet, mot armålant till! Den är liten, ungefär som är ärta i storlek och känns ganska hård, gör inte ont. Den sitter liksom inte i själva bröstvävnaden utanprecis där bröstet slutar. Vad kan det är vara?? Man blir ju jätteorolig! Kan det va...Bröstförstoring07Dela
Trollmamma20 jun, 2012När börjar brösten mjukna?? Hejsan alla glada =) Som tråden lyder så undrar jag när brösten börjar mjukna... Mina e ju rätt nya så för min del e det inget konstigt att dem e hårdare. =) Däremot så börjar dem kännad mjuka på utsidan av brösten men inte på resten av dem.. Skumt =) Men hur lång tid brukar det ta innan hela bröstet e mjukt?? Tror ni att man kan påverka det me...Bröstförstoring05Dela
Anonym användare20 jun, 2012Hur får jag en naturlig look på brösten? Ska göra en bröstförstoring på måndag på Strandkliniken. Jag vill verkligen ha en så naturlig look som möjligt, så att de inte ser ut som silikonbröst. Idag har jag inga bröst alls, fyller ej ut 70 A, har aldrig haft och ännu mindre efter att ha ammat 3 barn. (är 165 lång och väger 50 kg) Jag vill bara känna mig lite mer kvinnlig och kunna ha...Bröstförstoring08Dela
Fitzpatrick20 jun, 2012Texturerade eller släta?Hejsan! Undrar vad e det för skillnad mellan texturerade och släta implantat egentligen? tacksam för svar! :) Bröstförstoring01Dela
Linnéa_8619 jun, 2012Sex dagars Gerlee-bröstIdag var jag på återbesök, 6 dagar efter operationsdagen, och fick äntligen för första gången se mina nya bröst! Jag har varit rädd för att dem skulle vara för små då jag var tveksam till storleken redan innan operationen och då kirurgen valde att gå ner ytterligare 25cc under operation. Detta då han ansåg det vara bäst då jag har så "liten" br...Bröstförstoring03Dela
Tegan19 jun, 2012Panik ang strlJag börjar få lite panik om jag har valt rätt strl på inlägg :-( Det kändes bra men nu säger ju alla till mig utom dom som har varit med mig på konsultation (Min man och min mamma) att dom kommer bli jätte stora. Jag vill ju ha stora men inte mega stora :-/ Mitt problem är att jag är ju så velig och blir påverkad av dessa negativa personer...Bröstförstoring014Dela
Barbafin19 jun, 2012Köpa bh imorron... Tips och råd tackImorron fyller jag år, jag har precis fått sms av min doktor och han skrev att det numera är fritt fram att använda annan bh. Jag planerar att fira min födelsedag genom att köpa mig en ny fin bh!! *pirrar i magen* Tror bara att det blir en eller två eftersom det fortfarande kommer hända massor med brösten. Nu behöver jag lite tips av alla er...Bröstförstoring00Dela