Gustavs-offer09 jul, 2018Vilka är bra på rekonstruktiv bröstkrurgi?Som rubriken lyder. Berätta allt du vet.Bröstförstoring05Dela
Meuwmeuw09 jul, 2018Vilken klinik ska jag välja?Nu har jag ÄNTLIGEN efter många år bestämt mig för att förstora brösten. Jag har bokat konsultation hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken och Charles Randquist på Victoriakliniken i slutet på augusti. Jag behöver höra om alla era erfarenheter hos dessa två kirurger och om ni har någon annan rekommendation. Har läst och hört mycket bra om Profor...Bröstförstoring06Dela
Adoda09 jul, 2018Ont i ena bröstet av att ligga på sidan!?Opererade mig 6 veckor sen och har fortfarande problem med att sova på vänster sida, det känns som att höger bröst trycker neråt på något vis och det hugger till me smärtan. Någon som upplevt något liknande? Det är inte alls så med andra bröstet, tacksam för svar! Bröstförstoring05Dela
Bubblan8808 jul, 2018BikiniHej! Åker utomlands nästa månad & jag undrar om någon kan ge mig tips på vilken bikini man ska köpa, med bra stöd? Mina bröst kommer ”bara” vara 4 månader då så jag lär ha en rejäl bikini :) Bröstförstoring03Dela
Hej123408 jul, 2018Ni som gjort 250-300 ccHej! Jag har varit på konsultation och fick till mig att jag ska ha Motiva ergonomix, kirurgen rekommenderar att jag ska ha 300cc, vilket känns stort i mitt huvud. Jag hade ställt mig in på 250cc, vilket jag visst hade för "breda" bröst för. Jag hade en bröstbredd på 13 cm även då jag knappt alls har egen bröstvävnad och är rätt liten i kroppen (...Bröstförstoring02Dela
Hej123408 jul, 2018Motiva ergonomix demi eller mini Hej allihopa! Jag var på konsultation på Nordiska kliniken och fick till mig att jag ska ha Motiva ergonomix, men tror jag missade vad som egentligen är skillnaden mellan demi och mini? Tacksam för lite info ☺️Bröstförstoring02Dela
Jolly08 jul, 2018Bröstvårtor olika höjd - dag 10Som rubriken lyder, behöver jag vara orolig??! Vill inte att de ska läka ojämnt.. vänster bröst är mer svullet, fortfarande ömt och upplevs större - och bröstvårtan sitter där högre upp. MEN, samtidigt sitter tejpen som fungerar som bröstband något längre ner på det bröstet och håller liksom upp det mer. Höger bröst är mycket mindre svullet men eft...Bröstförstoring01Dela
Hej123408 jul, 2018Smärtan- Hanterbar?Jag har velat operera mig så himla länge nu men är så rädd för smärtan att jag inte vet om jag vågar. Ångesten att vakna och vilja bara spola tillbaka tiden pga av smärtan spökar i mitt huvud. Vad har ni för tankar? Jag planerar en förstoring på runt 300cc. Skulle vara tacksam om ni kan ni dela med er känslan när ni vaknade och de första dagarna/ v...Bröstförstoring044Dela
Hej123408 jul, 2018Träning efter bröstförstoring Hej! Hur långt efter op har ni börjat träna? Jag mår verkligen dåligt av att inte få träna och röra på mig och har hört så olika av vänner och bekantar så skulle vara skönt att få höra era åsikter här inne!Bröstförstoring011Dela
Engelie2608 jul, 2018Bröstförstoring känner mitt implantatHej tjejer Jag är ny opererad, gjorde mina bröst för 4 dagar sedan. Har nog aldrig varit så nojig som jag är efter denna op. Jag vet att det tar tid innan brösten hänger till sig och att svullnaden försvinner, läst en massa! Brösten är ju stenhårda just nu, men på vänster bröst så känner jag implantatet extra mycket mitt på tutten (ovanför...Bröstförstoring04Dela