Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Hanagh profilbild

Hanagh

Kvinna ·

07 maj, 2014

500cc = 75 D - E kupa?!

Bröstförstoring

Detta kan inte stämma?! Jag har läst om sånna som har haft A kupa innan operationen och lagt in 500 cc och fått en G-H kupa. Medans jag som ändå hade en B kupa får bara 2 kupor större? Detta kan inte vara rimligt?!

89

Sortera efter

Opticruise

Kvinna ·

08 maj, 2014

9April skrev:
Freya har nog ingen guide men de är stora i storlekarna, det står ofta på de sidor som säljer dem,,,speciellt freya decon. Changes guide stämmer inte med min verkliga storlek i alla fall:-)
Fast alla Freya är inte stora i stl. tycker jag..Har en Arabella och en Dotty och dom tycker jag är ganska normala i stl..Har 28g på den precis som i mina Panache Bhar..Decon har jag 28ff på får gå ner i kupan på den.Sen skulle jag hellst behövs 26 i underband på Decon då den töjer sig så fort :( Jag upplever att Change stämmer bäst på underbandsstl.Men att den brukar sia om för liten kupa på de flesta tjejer.Vad har du för size enl.change?
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

Ja har 70 G på Change, vilket inte stämmer på andra märken ja har testat eller har. O ja provar ju nästan uteslutande på la leia o hon e verkligen insatt o kan sitt jobb. Har 65 g på de flesta eller 70 f.
Gilla

Lara Croft

Kvinna ·

09 maj, 2014

9April skrev:
Nätet eller butik? Billigare på nätet...
Gärna nätet. Sen när jag väl opererat mig och vet vilken storlek jag har är det lättare så. Bor i en liten stad och kommer inte handla här ;) Eller fråga om hjälp i en butik, ha ha ha, då börjar det skvallras ;)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 maj, 2014

Hej 9april Ok jag ska till change i Täby i mårn å sen ska jag till gustavmelbin å kolla min storlek :-) vart finns la leia nånstans? Kan kolla med henne oxå så jag vet om jag vill beställa bh från freya ballconet ja så jag vet va jag ska ha för storlek i deras bhar :-) kram
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

La leia ligger i Malmö. Du behöver inte känns så Vonkan. Bara svårt att förstå hur det hänger ihop. Känn inte att du måste ta reda på din storlek bara:-)
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

Lara Croft skrev:
9April skrev:
Nätet eller butik? Billigare på nätet...
Gärna nätet. Sen när jag väl opererat mig och vet vilken storlek jag har är det lättare så. Bor i en liten stad och kommer inte handla här ;) Eller fråga om hjälp i en butik, ha ha ha, då börjar det skvallras ;)
Kolla in: www.bravissimo.com www.figleaves.com www.laleia.se Sen finns evas underkläder på nätet också, har dock inte testat deras bhar. Och så change ... Har ja inte heller handlat på men de har också onlineshop.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 maj, 2014

9april jag vill kolla min storlek då jag kommer beställa bh från nätet å då MÅSTE jag ju veta vad jag ska ha för storlek så de blir rätt de verkar inte vara nån som kan hjälpa mig jag frågar hur många som helst här om vad min storlek blir om jag vill beställa bh från nätet men får inga svar ni som beställer från nätet hur har ni fått reda på er storlek i dom modellerna??
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

Ja gillar ju freya o jag har provat ut dem i butik o sen beställt på nätet.
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 maj, 2014

Men 9april vad har du irl på en change-bh då när du provar? Vilken sitter bäst?
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 maj, 2014

9april vilka butiker har dom bharna?? Skulle vara jätte bra att veta :-)
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

Opti: ja har inte provat change. Bor inte i sthlm. Malmö har inte Change. Vonkan: ja vet inte vilka som har Freya i sthlm,, bor i Skåne.
Gilla

Mineon

Kvinna ·

09 maj, 2014

Vonkan,åk till Feminint på Sibyllegatan dom har. Även Samiras underkläder Götgatsbacken på Söder. Då kan du prova ut din storlek.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

09 maj, 2014

Ok tack får jag då veta vilken storlek jag har i bh på nätet?
Gilla

Mineon

Kvinna ·

09 maj, 2014

Om du provar tex en Freya Deco i butik så vet du vilken storlek du ska beställa på nätet. Olika märken kan variera lite i storlek så du lär få pröva dig fram. Jag håller själv på med samma sak. Försöker få ett hum om vilken storlek jag ska ha i olika modeller. Har oxå fått olika storlek i olika butiker, allt från 70 D till 65 FF Lycka till i bh-djungeln :)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 maj, 2014

9April skrev:
Opti: ja har inte provat change. Bor inte i sthlm. Malmö har inte Change. Vonkan: ja vet inte vilka som har Freya i sthlm,, bor i Skåne.
Ah men Change finns i skåne med..Har min bror i Kävlinge så jag har besökt en Change i nåt köpcenter utanför Lund :)
Gilla

Anonym användare

09 maj, 2014

Vonkan freya finns på gustaf melbin och details
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

Opti: just det! Det ligger en changeburik på Novalund i Lund! Blir mest malmö för min del( har småbarn så de blir inte mkt shoppingtid)...
Gilla

minis

Kvinna ·

09 maj, 2014

9April skrev:
Opti: just det! Det ligger en changeburik på Novalund i Lund! Blir mest malmö för min del( har småbarn så de blir inte mkt shoppingtid)...

Change finns vä på emporia också?:)

Gilla

Nooova

Kvinna ·

09 maj, 2014

Ja det är rätt intressant ändå 9aptril hur både du och jag har större implantat än Vonkan men ändå hamnat på samma bh storlek. Hur går sånt här till? När alla vi låg på samma innan. Skiljer våra kirurgers placering av implantat åt? Har du framför bröst Vonkan?
Gilla

9April

Man ·

09 maj, 2014

Nix, ingen change på emporia!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem