boobi
Kvinna ·
29 jul, 2013
Alla som ska operera sig i oktober 2013
BröstförstoringJag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
Sortera efter
MCK
Kvinna ·
09 okt, 2013
Misscharlotte: jaa men eller hur! får hoppas att febern kommer nu snart då (om den nu ska komma) så den hinner försvinna innan op :D haha galet hur mycket man "planerar" så här innan opdagen!
Gilla
MissCharlotte
Kvinna ·
09 okt, 2013
MCK:
Haha borde nästan isolera sig fram till OPn så man def är frisk!
Herregud......skoja inte :P.
Fast jag har 2 V och några dagar kvar har jag typ allt planerat XD
Gilla
carromedk
Kvinna ·
10 okt, 2013
Jag opas imorgon! !!
Blev frisk från förkyldning förra veckan o nu har killrn ont i halsen
O hans unge hosta!! Så jag har flyttat till min pappa nu i två dar!
Är galet nervös inför narkosen! !
Gilla
83Tina
Kvinna ·
10 okt, 2013
Jag ska också opereras imorgon, hade först tid kl 8 idag sen undrade dom om dom kunde ändra till kl 8 imorgonbitti och sen vart det kl 14 imorgon istället. Hur dags ska du opereras?
Gilla
carromedk
Kvinna ·
10 okt, 2013
Åå va surt!
9.30 är det sagt:-)
Gilla
83Tina
Kvinna ·
10 okt, 2013
Aaa just nu går jag och tänker på att jag antagligen hade haft min bröst nu. Vad skönt att få det gjort på morgonen, jag kommer svälta innan och jag kommer vara så kaffesugen eftersom jag har mjölk i mitt kaffe men jag hinner iallafall få i mig nåt om jag går upp tidigt så det är ju bra.
Gilla
Johannika
Kvinna ·
10 okt, 2013
I dag är det den stora dagen, checkat in på kliniken, fått ursnygg tunika (not) och morgonrock.... Nu börjar det bli hemskt nervöst!
Gilla
puffen13
Kvinna ·
10 okt, 2013
Johannika skrev:
I dag är det den stora dagen, checkat in på kliniken, fått ursnygg tunika (not) och morgonrock.... Nu börjar det bli hemskt nervöst!Lycka till Johannika, håller tummarna :))
Ps: är det en sån där snygg tunika som är öppen i bak över rumpan?. För dom är riktigt killersexiga...neh ;)
Gilla
Johannika
Kvinna ·
10 okt, 2013
Haha! Nä, den är faktiskt knäppt fram och i ngt t-shirtliknande material. Nu har narkosläkaren Tore varit här och förhört sig om illamående och eventuella allergier å så...
Gilla
smulan 80
Kvinna ·
10 okt, 2013
Jag ska opas på Proforma 28 oktober.. Längtar :)
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
10 okt, 2013
Jag har opererats nu och allt har gått toppen! Har bilder på min sida, som hamnade på sne trots att hemknappen på telefonen var neråt när jag tog dem, hoppas ni kan se något iaf :)
Gilla
Anonym användare
10 okt, 2013
Längtar tills imorgon då jag äntligen får ta av mig lindningen, omslaget och duscha! Vill se hur det ser ut nu, kolla såren och slippa lindningen.
Min mage har blivit sjukt svullen.Samlat vätska plus att den står still pga morfinet jag ätit. Ser lätt gravid ut :-)
Gilla
bigboobies
Kvinna ·
10 okt, 2013
min op är den 17 okt nästa v! så jävla taggad :D Jag röker, trappat ner till 3-5 cigg om dagen.. Örjan sa inget om rökningen till mig(?!?!) måste ringa och kolla imorgon!!
Gilla
MCK
Kvinna ·
10 okt, 2013
Bigboobies: så som jag förstått det så orsakar rökningen sämre läkning på ärren, annars är det nog ingen jättefara om man inte lyckas sluta helt :)
Gilla
Mini_Me
Kvinna ·
11 okt, 2013
Hej tjejer! Jag behöver tips på vad man bör köpa hem nu innan operationen. Descutan vet jag men sen då? Vilken sorts tejp behövs? Det finns sååå många olika kirurgtejpar så man blir helt snurrig. Behöver jag nåt mer? Sårtvätt eller liknande? Hur är det med värktabletter, köper man det innan eller får man recept när man är där?
Många frågor blev det.. :)
Gilla
AnifareS
Kvinna ·
11 okt, 2013
Jag har bara köpt mepiform och panodil. Räknar kallt med att få de starkare piller jag behöver på kliniken:) fattade det som att de på citadell iallafall skriver ut värktabletterna på plats.
Gilla
giggi
Kvinna ·
11 okt, 2013
Wooow bara en vecka kvar!!!:D
Gilla
MCK
Kvinna ·
11 okt, 2013
Jag har bara blivit bedd att köpa descutan.. något annat har jag inte blivit informerad om.... så tejp och annat hoppas jag att jag får från kliniken så jag har de första dagarna eller om dem talar om detta innan jag lämnar kliniken för läkning så man kan köpa det på g hem ! :) smått nervös. mindre än 2 v kvar!
Gilla
83Tina
Kvinna ·
11 okt, 2013
Idag om några timmar är det min tur, inte det minsta nervös just nu men det kommer väl när jag är på väg dit.
Gilla
MCK
Kvinna ·
11 okt, 2013
TINA: Lycka till! :)
Gilla