boobi
Kvinna ·
29 jul, 2013
Alla som ska operera sig i oktober 2013
BröstförstoringJag har inte bestämt hos vem till 100% ännu men det blir antingen Proforma eller kkab i Oktober då båda dessa kliniker hade tider då .. Tänkte kolla vilka tjejer som planerat in op i Oktober ? Kramisar
Sortera efter
Johannika
Kvinna ·
11 okt, 2013
Bigboobies: om du kan sluta rök nu! Det påverkar blodcirkulationen och försämrar läkningen dramatiskt!
Gilla
jfkj88
Kvinna ·
11 okt, 2013
jag är oxå rökare:/ är som du nere på 3-5cigg om dagen, men räknar iskallt med att lyckas sluta helt! men vi får väll se, helt lätt är det ju inte trotts att man vet alla fördelar med att sluta!! så jag önskar oss båda lycka till! :)
Gilla
jfkj88
Kvinna ·
11 okt, 2013
och mitt inlägg var ju tänkt som svar till bigboobies, men det blev visst lite konstigt, hehe
Gilla
Johannika
Kvinna ·
11 okt, 2013
Lycka till med rökningen iaf! :-)
Gilla
83Tina
Kvinna ·
11 okt, 2013
Nu har jag blivit ritad på och väntar på narkosläkaren. Är inte ett dugg nervös men jag antar att det kommer snart
Gilla
jfkj88
Kvinna ·
11 okt, 2013
83Tina skrev:
Nu har jag blivit ritad på och väntar på narkosläkaren. Är inte ett dugg nervös men jag antar att det kommer snartGilla
carromedk
Kvinna ·
11 okt, 2013
Nu ligger jag hemma i sängen o har sovit en stund.
Bilder kommer senare när jag kännee att jag kan ta kort då det
Gör riktigt jävla ont.
Killen får hjälpa mig i o ur sängen och hjälpa mig fixa till kuddar m.m
Då det gör jätteont så forr ja rör mig.
Men hoppas tabletterna jag precis tog hjälper snarr
Gilla
iloveboobies
Kvinna ·
11 okt, 2013
Hur har det gått 83Tina? :D
Gilla
83Tina
Kvinna ·
11 okt, 2013
Det har gått jätte bra, storleken ser ut att vara lagom. Har varit på mc Donalds och lite på stan eftersom bussen inte går förrän 20.45. Har ont i bröstkorgen och ryggen annars inget annat. Hur känner du dig nu då?
Gilla
bigboobies
Kvinna ·
11 okt, 2013
jag med :D vilken tid??
Gilla
bigboobies
Kvinna ·
11 okt, 2013
har bara rökt typ 5 bloss idag, det kan inte va så farligt?
Gilla
bigboobies
Kvinna ·
11 okt, 2013
har bara rökt typ 5 bloss idag, det kan inte va så farligt?
Gilla
83Tina
Kvinna ·
11 okt, 2013
Hur känner du dig nu efter operationen? Vilken dag opererades du?
Gilla
iloveboobies
Kvinna ·
11 okt, 2013
83Tina skrev:
Det har gått jätte bra, storleken ser ut att vara lagom. Har varit på mc Donalds och lite på stan eftersom bussen inte går förrän 20.45. Har ont i bröstkorgen och ryggen annars inget annat. Hur känner du dig nu då?Gilla
83Tina
Kvinna ·
11 okt, 2013
Det snurriga försvann rätt så fort och jag frös inget heller. Sen det med bröstkorgen kan beropå att jag fick ett bröstband för det fick väl inte du? Det sitter jätte hårt och jag ska ha den fram till återbesöket
Gilla
Mini_Me
Kvinna ·
12 okt, 2013
Ni som redan hunnit operera er, vad hade ni för kläder efter operationen? Är det verkligen bekvämt att försöka ta på sig en tröja över huvudet eller är en tröja med dragkedja att föredra? Hur gjorde ni och hur tänker ni andra som väntar på operation?
Gilla
carromedk
Kvinna ·
12 okt, 2013
Du kommer inte kunna ta på dig en tröja eö linne över huvudet. Kag tog mjukisar o en luvtröja m dragkedja
Det va inga problem alls
Gilla
Anonym användare
12 okt, 2013
Nu har det gått fem dygn sen jag opererade mig! SLutade med morfinet efter tre och ingen alvedon sedan igår runt 14! Har en liten punkt under höger bröst som smärtar till ibland. Vanligt då nervtråda osv läkerihop. Den smärtan har bara blivit bättre och bättre! Återbesök på måndag sen iväg till jobbet!
Gilla
iloveboobies
Kvinna ·
12 okt, 2013
Mini_Me skrev:
Ni som redan hunnit operera er, vad hade ni för kläder efter operationen? Är det verkligen bekvämt att försöka ta på sig en tröja över huvudet eller är en tröja med dragkedja att föredra? Hur gjorde ni och hur tänker ni andra som väntar på operation?Jag hade mjukisbyxor och sen hade jag en tröja man drar över huvudet, det gick bra men fick ta det försiktigt och sakta ;) Men dragkedja kan ju vara skönt men har inte så många sånna tröjor så fick bli en vanlig :)
Gilla
MCK
Kvinna ·
12 okt, 2013
Hur är det med rena lakan på kvällen innan op och skall kläderna man har på sig på opdagen vara nytvättade dem också? står detta kanske i descutaninformationen?
Gilla