Belle14
Kvinna ·
02 dec, 2017
Bröstförstoring Februari 2018
BröstförstoringHallå där! Då jag inte finner en tråd för oss Februari opare så tänkte jag att jag startar en. 29 år är Jag, har två underbara barn på 6 och 3 år och en make som stått ut med mitt gnäll och destruktiva beteende (psykiskt) i 11 år. Här om dagen berättar han att jag äntligen ska få boka op. Att jag ska få fixa brösten! Den känslan jag fick då.. jag blev stel, kallsvettig, mållös och till slut började jag tok gråta. Detta är något jag velat göra sedan mensen kom när jag va 13 år och jag insåg att jag inte kommer få nå pattar. Min man vet inte vad han ställt till med, detta är något av det finaste han gjort för mig förutom våra två barn. Så jag ringde direkt måndagen efter den helgen och bokade op i Umeå, fick tid klockan 11.00 den 12 februari och det känns som en evighet till dess. Ska på konsultation nummer 2 nu den 14 december. Har bestämt mig för ergonomix full och eventuellt 400cc, men det ska vi se den 14:e vilket cc som blir bäst på mig. Jag måste nog ha delvis bakom muskeln då jag har så lite vävnad men går det så sätter jag framför muskeln. Finns det någon fler som har fått op tid i Februari?
Sortera efter
JossanLi
Kvinna ·
30 jan, 2018
Misssx
Kvinna ·
31 jan, 2018
Jag ska också opereras i februari, 5e februari, Blir B-lite runda implantat, 365 cc eller 440 cc. Bara en vecka kvar! Längtar så!
Va roligt att du hittade hit! :) b-lite är nya på marknaden va? Såg att akademikliniken sökte personer till en studie Ang. dom :) snart dags! Så spännande! Hur länge blir du i Litauen efter op? Jag längtar också så galet mycket! Jag har två veckor kvar
Vi opereras samma dag! Det är så nära nu! Längtar helt sjukt mycket!
Jamen det gör vi ju
Misssx
Kvinna ·
31 jan, 2018
Jag ansluter mig här! Idag betalade jag min operation!! Jag har alltså bestämt mig, velade in i det sista! (Velar lite fortfarande.. ändå).. tänk om.. tänk om.. jag ältar om jag inte blir nöjd, komplikationer, att det är dyrt mm mm...
Varför kan jag inte bara slappna av och känna glad? Någon mer velare här??
Nymfen
Kvinna ·
31 jan, 2018
Nymfen
Kvinna ·
31 jan, 2018
Belle14
Kvinna ·
31 jan, 2018
Jag ska opereras 20/2 på Proforma. För tredje gången... Alltid saknat något på något sätt. Nu ska jag gå från HP 550cc till uhp 725cc eller 825cc. Tar gärna emot lite tankar kring min storlek! Jag är sjukt velig. Vill absolut inte göra om dom en fjärde gång. De jag har nu har en bredd på 13.5, bredden blir densamma i uhp725cc men går upp till 14 i bredd på 825cc. Jag är 178cm lång och väger 67kg. Varför jag velar mellan 725 och 825 är för att jag inte vet vad som blir snyggast med bredden. Har ni några tips, råd, bilder eller vad som så hjälp mig gärna att komma fram till ett beslut. :)
Det är så svårt med att välja implantat men det beror mycket på vad du har för bröst bredd också. För breda implantat innebär ju en större risk, tex rippling. Men sideboob tycker jag personligen är svinsnyggt! Det man får tänka på är ju att bredden lägger sig runt hela bröstet och inte bara ett håll så risk för symmastia finns också om man har liten bröst bredd, vad jag kan förstå :)
Tack för svar! Men jag vet faktiskt inte vad det menas med sideboob? :)
Belle14
Kvinna ·
31 jan, 2018
Nu är det bara 5 dagar kvar! Har någon bra tips på vad man ska packa med sig på op dagen? Jag blir hämtad av min man med bil så jag har möjlighet för att packa generöst.
Misssx
Kvinna ·
31 jan, 2018
Tror precis som du säger att de flesta velar mer eller mindre. Man kan inte annat än att fatta ett beslut utifrån vad man själv vill. Jag har mest oroat mig för vad folk runt omkring mig ska tycka. Jobbar inom ett yrke där man generellt inte ska vara fåfäng...
Nymfen
Kvinna ·
31 jan, 2018
SportySpice
Kvinna ·
31 jan, 2018
Misssx
Kvinna ·
31 jan, 2018
Vad roligt att du har fått positiva reaktioner av din omgivning! Det är nog bara mina egna hjärnspöken som gör att jag känner mig orolig för detta. Det viktigaste är ju ändå vad man tycker själv. Förmodligen kommer de flesta inte tycka något särskilt alls ändå.
Alexiaalexia
Kvinna ·
31 jan, 2018
Tror precis som du säger att de flesta velar mer eller mindre. Man kan inte annat än att fatta ett beslut utifrån vad man själv vill. Jag har mest oroat mig för vad folk runt omkring mig ska tycka. Jobbar inom ett yrke där man generellt inte ska vara fåfäng...
Misssx
Kvinna ·
31 jan, 2018
Jag börjar få kalla fötter!! Vad har jag gett mig in på!? Tusen tankar snurrar i huvudet... är det värt det? Vad blir jag för förebild åt mina barn? Komplikationer? Kändes rätt när jag bestämde mig för att gå på konsultation men nu vet jag inte längre! 5 dagar kvar till op.. inte heller bestämt mig för vilken storlek jag ska köra på... 310 el 380 Motiva..
vill verkligen ha små sportiga men ändå proportionerligt med min långa kropp.. Men hellre för små än för stora. Blir 380 för stort eller 310 för litet?
Alexiaalexia
Kvinna ·
31 jan, 2018
Jag börjar få kalla fötter!! Vad har jag gett mig in på!? Tusen tankar snurrar i huvudet... är det värt det? Vad blir jag för förebild åt mina barn? Komplikationer? Kändes rätt när jag bestämde mig för att gå på konsultation men nu vet jag inte längre! 5 dagar kvar till op.. inte heller bestämt mig för vilken storlek jag ska köra på... 310 el 380 Motiva..
vill verkligen ha små sportiga men ändå proportionerligt med min långa kropp.. Men hellre för små än för stora. Blir 380 för stort eller 310 för litet?
Äng
Kvinna ·
31 jan, 2018
SportySpice
Kvinna ·
31 jan, 2018
SportySpice
Kvinna ·
31 jan, 2018
SportySpice
Kvinna ·
31 jan, 2018
Fiapia
Kvinna ·
31 jan, 2018
Fiapia
Kvinna ·
31 jan, 2018