Belle14
Kvinna ·
02 dec, 2017
Bröstförstoring Februari 2018
BröstförstoringHallå där! Då jag inte finner en tråd för oss Februari opare så tänkte jag att jag startar en. 29 år är Jag, har två underbara barn på 6 och 3 år och en make som stått ut med mitt gnäll och destruktiva beteende (psykiskt) i 11 år. Här om dagen berättar han att jag äntligen ska få boka op. Att jag ska få fixa brösten! Den känslan jag fick då.. jag blev stel, kallsvettig, mållös och till slut började jag tok gråta. Detta är något jag velat göra sedan mensen kom när jag va 13 år och jag insåg att jag inte kommer få nå pattar. Min man vet inte vad han ställt till med, detta är något av det finaste han gjort för mig förutom våra två barn. Så jag ringde direkt måndagen efter den helgen och bokade op i Umeå, fick tid klockan 11.00 den 12 februari och det känns som en evighet till dess. Ska på konsultation nummer 2 nu den 14 december. Har bestämt mig för ergonomix full och eventuellt 400cc, men det ska vi se den 14:e vilket cc som blir bäst på mig. Jag måste nog ha delvis bakom muskeln då jag har så lite vävnad men går det så sätter jag framför muskeln. Finns det någon fler som har fått op tid i Februari?
Sortera efter
Nelka
Kvinna ·
12 feb, 2018
Stinaevl
Kvinna ·
12 feb, 2018
Belle14
Kvinna ·
12 feb, 2018
Hea
Kvinna ·
12 feb, 2018
E_mama
Kvinna ·
12 feb, 2018
Belle14
Kvinna ·
12 feb, 2018
Belle14
Kvinna ·
12 feb, 2018
Grattis till era nya bröst!!!!!! själv så har ja 2 nya kompisar nu!!!!!!
Har varit JÄTTETRÖTT fram tills nu o mått illa, men känns bättre nu.
Har en fråga till er andra: Brösten är super hårda och bortdomnat ... är det normalt ?????
Nelka
Kvinna ·
12 feb, 2018
Belle14
Kvinna ·
12 feb, 2018
Nu har man fått fika så det känns lite bättre. Kommer att kännas konstigt i början utan sina stora bröst.
Planeraren1
Kvinna ·
12 feb, 2018
Hea
Kvinna ·
12 feb, 2018
Äng
Kvinna ·
12 feb, 2018
Belle14
Kvinna ·
12 feb, 2018
E_mama
Kvinna ·
12 feb, 2018
Januari2011
Kvinna ·
12 feb, 2018
Någon mer än mig som firar fettisdagen imorgon genom att skaffa nya tuttar ist för att äta semlor??? Haha
Misssx
Kvinna ·
12 feb, 2018
Gullan
Kvinna ·
12 feb, 2018
Jag vaknade strax innan kl. 19. Nu har jag bröst! Det första jag gjorde var att peta på dom haha! Stenhårda! Är så nöjd med storleken! De är verkligen inga bomber så jag är fortfarande jag! Så sjukt lycklig nu och stolt att jag vågade! Helt grinfärdig av lycka!!!
Har nån timmes resa kvar från sthlm men det går bra, fick med smärtstillande om jag behöver efter vägen, men det gör inte ont alls. Spänner lite bara och stel när jag rör mig, precis som träningsvärk. Inget illamående alls, känner mig pigg och vansinnigt lycklig!!!
Gullan
Kvinna ·
12 feb, 2018
Åhhh, vill bara att det ska vara gjort och ca 1 månad efter operation nu nu nu!! Jag har exakt två veckor kvar, 27e smäller det. jag har dock inte fått några instruktioner eller läkemedel utskrivna än, när får man det?
OT: Jag har en middag inplanerad 3 dagar innan operation där det kommer drickas alkohol, ska jag ta det lite lugnt då eller kanan köra på som vanligt? Står inget om specifikt alkohol i förberedelserna för mig del
Nelka
Kvinna ·
12 feb, 2018
J_Nilsson
Kvinna ·
12 feb, 2018
Det gick inte så bra det här, fick en blödning i vänstra bröstet när jag hade knappt en timme kvar av tågresan. Så det blev akuten direkt när jag kom av tåget. Bröstet svällde upp så jag trodde det skulle sprängas och svetten rann. Nu har det lugnat sig lite men jag får bli kvar här i natt.