shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Elisaa
Kvinna ·
25 feb, 2019
linx
Kvinna ·
25 feb, 2019
TyTy
Kvinna ·
25 feb, 2019
Nu har jag haft mina nya flickor i 12 dagar:) och kag mår helt som vanligt igen, slutade med värktabletter dag 8 och har sen operationen den 13 sluppit både läkebh och bröstbandet för kirurgen tyckte dom satt bra redan! Så har fått använda vilken sport-bh jag velat, Såå skönt!
Men nu till storleken som jag var så rädd för.. var ju så nojjig över att dom skulle bli för stora,
Men VERKLIGEN inte, dom är fina och väldigt naturliga och skulle jag vetat resultatet innan skulle jag gått upp någon storlek till faktist:/ är absolut inte onöjd men skulle endå vilja ha något större :)
Elisaa
Kvinna ·
25 feb, 2019
TyTy
Kvinna ·
25 feb, 2019
TyTy det ligger uppe på silver:)
Girlyboo
Kvinna ·
25 feb, 2019
TyTy det ligger uppe på silver:)
Elisaa
Kvinna ·
25 feb, 2019
Elisaa
Kvinna ·
25 feb, 2019
TyTy
Kvinna ·
25 feb, 2019
TyTy ja det hjälpte mig så myxlet att titta på bilder för att veta på ett ungefär vad jag var ute efter..
åh jag hoppas dom blir bra sen, vissa kan ju tycka att dom blir både mindre och vissa tycker dom blir större när dom väl hamnat rätt i fickan:) jag hoppas iaf inte att dom kommer bli mindre :()
Anderzonnn
Kvinna ·
25 feb, 2019
Nu efter mycket om och men så kom ja äntligen fram till storlek, profil och mjukhet osv på implantaten. Känns bra ? och hoppas de blir lika bra efteråt som ja tänkt ?.
Bara 3 dagar kvar nu och så sjukt NERVÖS.
Hur mår ni andra nu som opererat er?
Jag undrar också vad det blir? :)
Tack för svaren Poolly!
Poolly
Kvinna ·
26 feb, 2019
Nu efter mycket om och men så kom ja äntligen fram till storlek, profil och mjukhet osv på implantaten. Känns bra ? och hoppas de blir lika bra efteråt som ja tänkt ?.
Tack för svaren Poolly!
Eftersom jag inte ens fyller en a kupa nu pga amningen. Så valde ja den större storleken 450.
Sen är det knappt nån skillnad på 400-450 och brukar höra att velar man är de bättre å ta den
större. Så gjorde det?
Så 450cc full ergonomix ?hoppas man kan komma upp i den storleken man hade förr eller något större men sånt som märks efter operation vad de landar på. ?
Buppie
Kvinna ·
26 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
26 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
26 feb, 2019
Tack för svaren Poolly!
Eftersom jag inte ens fyller en a kupa nu pga amningen. Så valde ja den större storleken 450.
Sen är det knappt nån skillnad på 400-450 och brukar höra att velar man är de bättre å ta den
större. Så gjorde det?
Så 450cc full ergonomix ?hoppas man kan komma upp i den storleken man hade förr eller något större men sånt som märks efter operation vad de landar på. ?
Jag valde ju 510, var och mätte storlek igår o jag hamnade på 70F. Sägs ju att man går upp en kupa per 100cc. O i mitt fall stämde ju de eftersom jag knappt hade a innan :) imorgon är de Dags för dig! Hur känns de ? :)
pprinsessan
Kvinna ·
26 feb, 2019
Poolly
Kvinna ·
26 feb, 2019
Tack för svaren Poolly!
större. Så gjorde det?
Så 450cc full ergonomix ?hoppas man kan komma upp i den storleken man hade förr eller något större men sånt som märks efter operation vad de landar på. ?Jag valde ju 510, var och mätte storlek igår o jag hamnade på 70F. Sägs ju att man går upp en kupa per 100cc. O i mitt fall stämde ju de eftersom jag knappt hade a innan :) imorgon är de Dags för dig! Hur känns de ? :)
Härligt att de stämde ??
Idag känns de rätt lugnt ändå. Men antar de kommer bli svårt att sova inatt.. Antar ja kommer va mer nervös i morgon. Hur va narkosläkaren tyckte du? ? Orolig inför det hur den är typ haha.
Girlyboo
Kvinna ·
27 feb, 2019
Girlyboo Taack aå mkt :)
ja men ärren bleknar som tur var har sett många fina ärr efter lyft :):)
Nej jag har aldirg känt mig illamående eller så, enbart när jag trycker ihop inplantaten från sidan haha vilket ssk bad mig göra varje dag när jag var på stygnborttagnigen dag 7 postop! Fick ganska mkt blåmärken på vänster bröst så tror att det är det som gör mig illamående då jag alltid har haft fobi för att trycka på blåmärken Hahaha:/
Buppie
Kvinna ·
27 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
27 feb, 2019
Poolly
Kvinna ·
27 feb, 2019
Ja operara mig idag. Vi får endast en speciell bh men inget mer.
I börja när ja vakna va de prima..
Nu här hemma svimma ja nästan, ja har spytt och smärtan är kaos ja gråter. Ja föder hellre barn igen än att gå igenom detta. Kommer inte ut soffan ordenligt kan ej ta emot med händerna får åla mig ner på golvet. ?