shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Mirce
Kvinna ·
28 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
28 feb, 2019
Ja operara mig idag. Vi får endast en speciell bh men inget mer.
I börja när ja vakna va de prima..
Nu här hemma svimma ja nästan, ja har spytt och smärtan är kaos ja gråter. Ja föder hellre barn igen än att gå igenom detta. Kommer inte ut soffan ordenligt kan ej ta emot med händerna får åla mig ner på golvet. ?
Hjälper inte oxynorm mot smärtan ? Du kanske kan höra av dig till Johan och få fler samt sätta in targiniq långtidsverkande morfin ? Samt tablett mot illamående ? Smsa honom , han brukar svara fort ! :)
Anderzonnn
Kvinna ·
28 feb, 2019
Hej hej , op mig 26/2. Ngn mer som op sig ännu? Hur känner ni er hur mår ni ?
Hopp
Kvinna ·
28 feb, 2019
Lelle92
Kvinna ·
28 feb, 2019
Poolly
Kvinna ·
28 feb, 2019
Ja operara mig idag. Vi får endast en speciell bh men inget mer.
I börja när ja vakna va de prima..
Nu här hemma svimma ja nästan, ja har spytt och smärtan är kaos ja gråter. Ja föder hellre barn igen än att gå igenom detta. Kommer inte ut soffan ordenligt kan ej ta emot med händerna får åla mig ner på golvet. ?Hjälper inte oxynorm mot smärtan ? Du kanske kan höra av dig till Johan och få fler samt sätta in targiniq långtidsverkande morfin ? Samt tablett mot illamående ? Smsa honom , han brukar svara fort ! :)
Jo när ja tar oxynorm så känns armarna mer rörliga och då kan ja orka stå upp. Men tar ja bara panodil och den andra värktabletten hjälper det inget ?. fick ju tre oxynorm med med mig hem endast, skulle behöva fler för kan seriöst inte klara vardagen utan dom alltså vet ju saker blir begränsade än innan men nu syftar ja på som en lätt sak som att kissa och dra ner byxorna, så ont. Så ah, extra oxynorm å tabletter mot illamående skulle va bra. Tror du han skriver ut det då? Vet inte hur ja ska skriva till han.. Får väl förklara som ja gjort för dig eller nått haha.
Jag smsa han igår när ja kom hem, då smsa jag om min vänsterarm som tappa känseln.. idag känns den bättre dock! Jobbiga är ju att smärtstillande tyvär inte tar bort spänningen i brösten. Önskar de gjorde det med förstår ju att huden töjs ut så spänningen får man vänja sig med iallafall.
Mirce
Kvinna ·
28 feb, 2019
Mirce
Kvinna ·
28 feb, 2019
Hej hej , op mig 26/2. Ngn mer som op sig ännu? Hur känner ni er hur mår ni ?
Jag opererade mig igår 27/2 igår mådde jag toppen men senare på kvällen va det kaos. Idag har ja sjukt ont så det gör ont i armarna. Men spänningen vid brösten vänjer jag mig mer å mer med. Hur mår du?
Viccy
Kvinna ·
28 feb, 2019
Poolly
Kvinna ·
28 feb, 2019
Hur går det för dig idag Anderzonnn?
Viccy
Kvinna ·
28 feb, 2019
Hur har de gått för dig viccy? :)
Girlyboo
Kvinna ·
28 feb, 2019
Emeline
Kvinna ·
28 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
28 feb, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
28 feb, 2019
Exakt så fick jag med!!! Pjew, då kanske det inte är något alltför ovanligt! Jag tyckte det var superskumt och fattade först inte att ljudet kom från brösten! Hade så första veckan, men inte nu de senaste dagarna. 🙂
Anderzonnn
Kvinna ·
28 feb, 2019
Jag opererade mig igår. Mådde bra efter operationen, lite snurrig bara. Men nu gör det ondare och har inte sovit många timmar i natt :( tar targiniq, oxynorm och alvedon med det gör lite ont och spänner ändå. Men är glad att jag inte mår illa i alla fall. Ska man vara uppe och röra på sig så mycket som möjligt eller är det bättre att ta det lugnt o vila?:)
TyTy
Kvinna ·
01 mar, 2019
Emeline
Kvinna ·
01 mar, 2019
Girlyboo
Kvinna ·
02 mar, 2019
Exakt så fick jag med!!! Pjew, då kanske det inte är något alltför ovanligt! Jag tyckte det var superskumt och fattade först inte att ljudet kom från brösten! Hade så första veckan, men inte nu de senaste dagarna. 🙂
Buppie
Kvinna ·
02 mar, 2019
Fick höra igår när jag var på återbesök för ta bort tejpen att den där samarin känslan var luft som kommit in men kroppen tar upp det. Men sköterskan tyckte det va konstigt jag fått det med ankarlyft då det är mer vanligt om man går in i armvecket.. men nog kändes det konstigt då första gången det hände. Nu finns det inte någon "samarin" kvar ?