Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
shaishai profilbild

shaishai

Kvinna ·

28 nov, 2018

Bröstförstoring februari 2019

Bröstförstoring

Någon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!

614

Sortera efter

pprinsessan

Kvinna ·

08 jan, 2019

Vilken tid opereras du? :D har 9:30 hos Patrik den 7/2 så vi lär ses på uppvaket :)
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

09 jan, 2019

Ska med opereras i feb! 27e :)
Gilla

B-ruden

Kvinna ·

09 jan, 2019

Jag har tid 10:30 :) REDAN sjukt nervös, väntat i 10 år på det här! 500 bör jag ha för att det ska bli som jag tänkt, men funderar starkt på 550 istället för att få det där lilla extra haha. 3D bilden gjorde sig inte rättvis tyckte jag och 500 såg ganska litet ut på mig. Vill ha stora bröst men inte så det ser överdrivet ut :)
Gilla

Poolly

Kvinna ·

09 jan, 2019

B-ruden skrev:

Jag har tid 10:30 :) REDAN sjukt nervös, väntat i 10 år på det här!

500 bör jag ha för att det ska bli som jag tänkt, men funderar starkt på 550 istället för att få det där lilla extra haha. 3D bilden gjorde sig inte rättvis tyckte jag och 500 såg ganska litet ut på mig.
Vill ha stora bröst men inte så det ser överdrivet ut :)

Kör 550 om de passar din bröstbredd :) ja har redan vant mig vid mina 510
Gilla

pprinsessan

Kvinna ·

09 jan, 2019

Då opereras du en timme efter mig :D tycker inte att du ska vara nervös utan mer taggad!!! Tycker också det är svårt att välja stl men ska på en till konsultation för att visa bild på hur jag vill att dom ska se ut storleksmässigt. Svårt att se på 3D bilderna.
Gilla

B-ruden

Kvinna ·

09 jan, 2019

Jag är nog både och, känns sjukt svårt att föreställa sig hur det blir. Är ändå inte nervös på det sättet, mer spänd och exalterad så det blir som en nervositetskänsla haha! Ska testa en sista gång på operationsdagen men som det ser ut nu så lutar det åt 550 :)
Gilla

FetchThePony

Kvinna ·

09 jan, 2019

shaishai skrev:

Ååh jaa!! Vad kul att flera hänger på här!! Plastiksessan! Dig har jag följt här på forumet, ska bli kul att följa din resa med mindre implantat :)!

Vad kul att du fått en tidigare op fetchthepony! Gällande storlek, kommer du bestämma dig på op dagen eller hur ska du göra :)?

B-ruden grattis till op :D!! Hur ser dina tankar ut kring storlek osv? :)

Ska bli såå kul o följa er alla!

Jag hade faktiskt en inbokad tid för konsultation nr 2 en vecka innan op. Men eftersom jag nu fick en veckas tidigare tid för operation så lyckades konsultation nr 2 hamna en dag innan min operation. Så jag kan i lugn och ro klämma och känna på storlekarna dagen innan :) Jag väljer egentligen bara på 375cc eller 400. Vill inte ha för stora och lite rädd att de blir för tunga med bröstlyft ehe. Men de ska nog gå bra. Tänker att jag kan gå ner till demi profil med om jag är rädd att de kommer börja hänga.
Gilla

shaishai

Kvinna ·

09 jan, 2019

Anderzonnn skrev:

Ska med opereras i feb! 27e :)

Kuul!! Får man fråga vart du ska opereras :)? Fetchthepony, va skönt att kunna göra så som du ska göra! Är det full profil i dessa storlekar :)?
Gilla

shaishai

Kvinna ·

09 jan, 2019

Operation betald! No turning back nu haha :P! Det känns så bra och så skönt att ha fått det gjort :)! Nu är det bara att räkna ner dagarna :D
Gilla

B-ruden

Kvinna ·

09 jan, 2019

Har betalt operationen nu ikväll, känns fortfarande helt overkligt att det här händer haha.. kommer man ens kunna slita sig från spegeln sen när dom sitter på plats? Blir en perfekt 27årspresent till mig själv, och dom är lagom fina till utlandsresan i midsommar sen :D
Gilla

Lirishi

Kvinna ·

09 jan, 2019

har också betalt operationen, lite läskig känsla faktiskt :) jag opereras på Akademikliniken Sthlm 13/2. jag försöker att inte tänka allt för mycket på att det snart är dags för då känns det som att längtan kommer bli olidlig, och sen inte ha nån att bara överskölja sina känslor med, när man är t.ex på jobbet. Hemma kan jag ju prata med maken :) snacka om att jag kommer va övertaggad när jag väl är på kliniken, känns som jag kommer svimma, hahaha
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

09 jan, 2019

Plastikakademin i linköping! Står mellan 400-450 cc Jag har inte bestämt mig för mentor eller motiva än eller storlek. Ja är rätt smal väger ca 48 kg, men ammat mitt barn så är missnöjd nu. och prövade 550cc på besöket i går men kändes för stort för min del. Vill ändå uppnå en stor c liten d, får se va de hamnar när de är klart. Han ringer mig två veckor innan operation och då ska ja bestämt storlek och implantat. Antar ni / du valt motiva med tanke på ni skriver full och demi, på mentor är de ju high profil å nått mer haha. Så svårt å bestämma mig men operation är bokad iallfall!
Gilla

shaishai

Kvinna ·

10 jan, 2019

Grymt! Ja juste, mentor har väl moderate plus och så eller har de low, medium, high och ultra high profile? Motiva stämmer bra :)! Vad är prisskillnaden mellan mentor och motiva på plastikakademin i linköping :)? Lirishi, min stackars man är så trött på all bröst snack hahaha.. Så skönt att forumet finns för att kunna skriva av sig :)! B-tuden, håller med om att spegeln kmr att bli svårt att slita sig från, speciellt när man ska duscha tror jag hahahha.. Kmr nog bli en massa boob-selfies :P
Gilla

B-ruden

Kvinna ·

10 jan, 2019

Ju mer jag tänker på storlek desto mer osäker blir jag. 500cc enl 3Dbilden såg litet ut så var helt hundra på 550... Nu föreställer jag mig att det blir värsta bomberna på mig haha. Vill bara att det ska vara operationsdags nu så jag kan få det överstökat :D Min gubbe är också riktigt trött på att höra mig tjata om det här, så glad att jag hittade forumet!
Gilla

Poolly

Kvinna ·

10 jan, 2019

Anderzonnn skrev:

Plastikakademin i linköping!
Står mellan 400-450 cc
Jag har inte bestämt mig för mentor eller motiva än eller storlek. Ja är rätt smal väger ca 48 kg, men ammat mitt barn så är missnöjd nu. och prövade 550cc på besöket i går men kändes för stort för min del. Vill ändå uppnå en stor c liten d, får se va de hamnar när de är klart. Han ringer mig två veckor innan operation och då ska ja bestämt storlek och implantat. Antar ni / du valt motiva med tanke på ni skriver full och demi, på mentor är de ju high profil å nått mer haha. Så svårt å bestämma mig men operation är bokad iallfall!

Vem på plastikakademin ska du operera dig hos ? :)
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

11 jan, 2019

Johan thorfinn : )
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

11 jan, 2019

Poolly skrev:

Anderzonnn skrev:

Plastikakademin i linköping!
Står mellan 400-450 cc
Jag har inte bestämt mig för mentor eller motiva än eller storlek. Ja är rätt smal väger ca 48 kg, men ammat mitt barn så är missnöjd nu. och prövade 550cc på besöket i går men kändes för stort för min del. Vill ändå uppnå en stor c liten d, får se va de hamnar när de är klart. Han ringer mig två veckor innan operation och då ska ja bestämt storlek och implantat. Antar ni / du valt motiva med tanke på ni skriver full och demi, på mentor är de ju high profil å nått mer haha. Så svårt å bestämma mig men operation är bokad iallfall!

Vem på plastikakademin ska du operera dig hos ? :)

Johan thorfinn :)
Gilla

Anderzonnn

Kvinna ·

11 jan, 2019

shaishai skrev:

Grymt! Ja juste, mentor har väl moderate plus och så eller har de low, medium, high och ultra high profile? Motiva stämmer bra :)! Vad är prisskillnaden mellan mentor och motiva på plastikakademin i linköping :)?

Lirishi, min stackars man är så trött på all bröst snack hahaha.. Så skönt att forumet finns för att kunna skriva av sig :)!

B-tuden, håller med om att spegeln kmr att bli svårt att slita sig från, speciellt när man ska duscha tror jag hahahha.. Kmr nog bli en massa boob-selfies :P

Precis ☺️ skiljer bara 2000 kr så är inte mycket alls. Så osäker men tänker dag som natt haha, vad fick dig å välja motiva om man får fråga? : )
Gilla

shaishai

Kvinna ·

11 jan, 2019

Jaa absolut! Jag gillade motiva bättre, tyckte att det var mjukare än mentor :) på Reformkliniken där jag ska opereras använder de sig bara av motiva vilket är skönt :)! Fick känna på både moriva och mentor när jag var på konsultation på en annan klinik. Men prisskillnaden mellan implantaten låg på 5000kr :O, 2000kr tkr inte jag är så farligt heller faktiskt :)!
Anderzonnn skrev:

shaishai skrev:

Grymt! Ja juste, mentor har väl moderate plus och så eller har de low, medium, high och ultra high profile? Motiva stämmer bra :)! Vad är prisskillnaden mellan mentor och motiva på plastikakademin i linköping :)?

Lirishi, min stackars man är så trött på all bröst snack hahaha.. Så skönt att forumet finns för att kunna skriva av sig :)!

B-tuden, håller med om att spegeln kmr att bli svårt att slita sig från, speciellt när man ska duscha tror jag hahahha.. Kmr nog bli en massa boob-selfies :P

Precis ☺️ skiljer bara 2000 kr så är inte mycket alls. Så osäker men tänker dag som natt haha, vad fick dig å välja motiva om man får fråga? : )

Gilla

shaishai

Kvinna ·

11 jan, 2019

Är det samma profil på 500 och 550 :)? Var det en markant skillnad mellan dem när du provade på konsultationen? :)
B-ruden skrev:

Ju mer jag tänker på storlek desto mer osäker blir jag. 500cc enl 3Dbilden såg litet ut så var helt hundra på 550... Nu föreställer jag mig att det blir värsta bomberna på mig haha.
Vill bara att det ska vara operationsdags nu så jag kan få det överstökat :D

Min gubbe är också riktigt trött på att höra mig tjata om det här, så glad att jag hittade forumet!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem