shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
pprinsessan
Kvinna ·
08 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
09 jan, 2019
B-ruden
Kvinna ·
09 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
09 jan, 2019
Jag har tid 10:30 :) REDAN sjukt nervös, väntat i 10 år på det här!
500 bör jag ha för att det ska bli som jag tänkt, men funderar starkt på 550 istället för att få det där lilla extra haha. 3D bilden gjorde sig inte rättvis tyckte jag och 500 såg ganska litet ut på mig.
Vill ha stora bröst men inte så det ser överdrivet ut :)
pprinsessan
Kvinna ·
09 jan, 2019
B-ruden
Kvinna ·
09 jan, 2019
FetchThePony
Kvinna ·
09 jan, 2019
Ååh jaa!! Vad kul att flera hänger på här!! Plastiksessan! Dig har jag följt här på forumet, ska bli kul att följa din resa med mindre implantat :)!
Vad kul att du fått en tidigare op fetchthepony! Gällande storlek, kommer du bestämma dig på op dagen eller hur ska du göra :)?
B-ruden grattis till op :D!! Hur ser dina tankar ut kring storlek osv? :)
Ska bli såå kul o följa er alla!
shaishai
Kvinna ·
09 jan, 2019
Ska med opereras i feb! 27e :)
shaishai
Kvinna ·
09 jan, 2019
B-ruden
Kvinna ·
09 jan, 2019
Lirishi
Kvinna ·
09 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
09 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
10 jan, 2019
B-ruden
Kvinna ·
10 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
10 jan, 2019
Plastikakademin i linköping!
Står mellan 400-450 cc
Jag har inte bestämt mig för mentor eller motiva än eller storlek. Ja är rätt smal väger ca 48 kg, men ammat mitt barn så är missnöjd nu. och prövade 550cc på besöket i går men kändes för stort för min del. Vill ändå uppnå en stor c liten d, får se va de hamnar när de är klart. Han ringer mig två veckor innan operation och då ska ja bestämt storlek och implantat. Antar ni / du valt motiva med tanke på ni skriver full och demi, på mentor är de ju high profil å nått mer haha. Så svårt å bestämma mig men operation är bokad iallfall!
Anderzonnn
Kvinna ·
11 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
11 jan, 2019
Plastikakademin i linköping!
Står mellan 400-450 cc
Jag har inte bestämt mig för mentor eller motiva än eller storlek. Ja är rätt smal väger ca 48 kg, men ammat mitt barn så är missnöjd nu. och prövade 550cc på besöket i går men kändes för stort för min del. Vill ändå uppnå en stor c liten d, får se va de hamnar när de är klart. Han ringer mig två veckor innan operation och då ska ja bestämt storlek och implantat. Antar ni / du valt motiva med tanke på ni skriver full och demi, på mentor är de ju high profil å nått mer haha. Så svårt å bestämma mig men operation är bokad iallfall!
Vem på plastikakademin ska du operera dig hos ? :)
Anderzonnn
Kvinna ·
11 jan, 2019
Grymt! Ja juste, mentor har väl moderate plus och så eller har de low, medium, high och ultra high profile? Motiva stämmer bra :)! Vad är prisskillnaden mellan mentor och motiva på plastikakademin i linköping :)?
Lirishi, min stackars man är så trött på all bröst snack hahaha.. Så skönt att forumet finns för att kunna skriva av sig :)!
B-tuden, håller med om att spegeln kmr att bli svårt att slita sig från, speciellt när man ska duscha tror jag hahahha.. Kmr nog bli en massa boob-selfies :P
shaishai
Kvinna ·
11 jan, 2019
Grymt! Ja juste, mentor har väl moderate plus och så eller har de low, medium, high och ultra high profile? Motiva stämmer bra :)! Vad är prisskillnaden mellan mentor och motiva på plastikakademin i linköping :)?
Lirishi, min stackars man är så trött på all bröst snack hahaha.. Så skönt att forumet finns för att kunna skriva av sig :)!
B-tuden, håller med om att spegeln kmr att bli svårt att slita sig från, speciellt när man ska duscha tror jag hahahha.. Kmr nog bli en massa boob-selfies :P
Precis ☺️ skiljer bara 2000 kr så är inte mycket alls. Så osäker men tänker dag som natt haha, vad fick dig å välja motiva om man får fråga? : )
shaishai
Kvinna ·
11 jan, 2019
Ju mer jag tänker på storlek desto mer osäker blir jag. 500cc enl 3Dbilden såg litet ut så var helt hundra på 550... Nu föreställer jag mig att det blir värsta bomberna på mig haha.
Vill bara att det ska vara operationsdags nu så jag kan få det överstökat :D
Min gubbe är också riktigt trött på att höra mig tjata om det här, så glad att jag hittade forumet!