shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Anderzonnn
Kvinna ·
11 jan, 2019
B-ruden
Kvinna ·
12 jan, 2019
Viccy
Kvinna ·
13 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
13 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
14 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
16 jan, 2019
Viccy
Kvinna ·
16 jan, 2019
Viccy : nej inga 3d bilder faktiskt, men vet några som gjort de. Ja va så ivrig att ja va där å glad så ja glömde fråga haha. Men minns på ett ungefär hur de såg ut i spelen när ja testa implantaten. Men såhär i efterhand hade de nog vart bra å se 3d. Kollade du 3d bild? Skriv gärna pm.. Såg du med skulle göra hos Johan i lkpg : )
shaishai : hahahah förstår du fick de.
Alltså har beslutsångest delux. Men lutar nog åt mentor. Ja beslutar nog de i när han väl ringer skulle ja tro haha.
Anderzonnn
Kvinna ·
16 jan, 2019
Viccy : nej inga 3d bilder faktiskt, men vet några som gjort de. Ja va så ivrig att ja va där å glad så ja glömde fråga haha. Men minns på ett ungefär hur de såg ut i spelen när ja testa implantaten. Men såhär i efterhand hade de nog vart bra å se 3d. Kollade du 3d bild? Skriv gärna pm.. Såg du med skulle göra hos Johan i lkpg : )
shaishai : hahahah förstår du fick de.
Alltså har beslutsångest delux. Men lutar nog åt mentor. Ja beslutar nog de i när han väl ringer skulle ja tro haha.
Nej inga 3D bilder, jag visste inte ens att det fanns förrän jag läste om några här som tagit. Jag är jättevelig med storlek så det hade varit kul att få se en bild på ett eventuellt resultat :)
Viccy
Kvinna ·
17 jan, 2019
Cherry19
Kvinna ·
17 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
17 jan, 2019
Lisenaj
Kvinna ·
17 jan, 2019
Poolly
Kvinna ·
17 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
18 jan, 2019
Viccy och anderzonnn;
Konstigt att ni inte fick göra 3D. Jag behövde inte ens fråga om det på min konsultation hos Johan. Vi satt o pratade lite sen bad han mig att ställa mig vid spegeln sen fotade han med surfplattan o de blev 3D.
Vad är de för skillnad på nya mentor ?
Anderzonnn
Kvinna ·
18 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
18 jan, 2019
Hej! Ska opereras den 12/2 i Landskrona hos Peter Cosmo. Sjukt nervös..
Väljer mellan motivas 500cc full och 590 cc corsé. Läst att många som är mellan två storlekar borde ta den större, stämmer detta? Funderar på om jag ska låta honom bestämma och att han inte ska säga något till mig förrän efter operationen. =D
Poolly
Kvinna ·
18 jan, 2019
Viccy och anderzonnn;
Konstigt att ni inte fick göra 3D. Jag behövde inte ens fråga om det på min konsultation hos Johan. Vi satt o pratade lite sen bad han mig att ställa mig vid spegeln sen fotade han med surfplattan o de blev 3D.Vad är de för skillnad på nya mentor ?
Tror de beror helt på vilken storlek man efterfrågar. Skulle ja tex ta 550 som va max för min kropp enligt han eller velat ha större då kan han säkert kunnat visa för att. Sen kanske de är hur säker man verkar när ja stod där så va ja väldigt beslutsam, va mer när ja kom hem. Velar man mellan storlekar kanske han ger alternativ att fota tex. Nya mentor är mjukare än motiva och de gamla mentor. Och de va riktigt sköna å ta på, kommer inte ihåg va han sa mer om dom nya, då ja inte vill ta nått som är så pass nytt på marknaden. Är lite nojig för sånt om de tex funnits ca 4-5 månader bara.
Emeline
Kvinna ·
18 jan, 2019
Viccy
Kvinna ·
18 jan, 2019
Viccy och anderzonnn;
Konstigt att ni inte fick göra 3D. Jag behövde inte ens fråga om det på min konsultation hos Johan. Vi satt o pratade lite sen bad han mig att ställa mig vid spegeln sen fotade han med surfplattan o de blev 3D.Vad är de för skillnad på nya mentor ?
Tror de beror helt på vilken storlek man efterfrågar. Skulle ja tex ta 550 som va max för min kropp enligt han eller velat ha större då kan han säkert kunnat visa för att. Sen kanske de är hur säker man verkar när ja stod där så va ja väldigt beslutsam, va mer när ja kom hem. Velar man mellan storlekar kanske han ger alternativ att fota tex. Nya mentor är mjukare än motiva och de gamla mentor. Och de va riktigt sköna å ta på, kommer inte ihåg va han sa mer om dom nya, då ja inte vill ta nått som är så pass nytt på marknaden. Är lite nojig för sånt om de tex funnits ca 4-5 månader bara.
shaishai
Kvinna ·
20 jan, 2019
Sååå glad att kunna hoppa in här efter att jag fick tag på en tid på Art Clinic 15/2 i Göteborg! Bara 4 veckor kvar ju, längtar!
Jaa absolut! Jag gillade motiva bättre, tyckte att det var mjukare än mentor :) på Reformkliniken där jag ska opereras använder de sig bara av motiva vilket är skönt :)! Fick känna på både moriva och mentor när jag var på konsultation på en annan klinik. Men prisskillnaden mellan implantaten låg på 5000kr :O, 2000kr tkr inte jag är så farligt heller faktiskt :)!