shaishai
Kvinna ·
28 nov, 2018
Bröstförstoring februari 2019
BröstförstoringNågon mer som ska op'as i februari 2019 :D? Fick precis en tid till 5.e feb på Reformkliniken :)!
Sortera efter
Ldiana
Kvinna ·
20 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
20 jan, 2019
Hjälp! Ni som är säkra på motiva!
Där ja ska operera mig ingår försäkring i priset i två år angående motiva, men vill man förlänga fem år till, så får man betala en liten summa till motiva själv. Men de jag undrar är när de fem. Åren sen gått kan man lägga till en ny försäkring sen på nytt fem år till eller inte? Tacksam för svar.
shaishai
Kvinna ·
20 jan, 2019
Vad roligt!
Jag har tid den 11/2 på estetisk kirurgi och hälsa :)
Men jag har inte en varit på konsultation ännu, den är på tisdag. Men jag kände att jag bokar op tid så jag slipper vänta ?
Hat du varit på konsultation? Vad gör dom.
shaishai
Kvinna ·
20 jan, 2019
Viccy
Kvinna ·
20 jan, 2019
Xenia
Kvinna ·
20 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
20 jan, 2019
Det är väl en kapselkontrakturgaranti, tror man får två år garanti med motova men kan köpa till upp till fem år, var det inte så anderzonnn?
Anderzonnn
Kvinna ·
20 jan, 2019
Hjälp! Ni som är säkra på motiva!
Där ja ska operera mig ingår försäkring i priset i två år angående motiva, men vill man förlänga fem år till, så får man betala en liten summa till motiva själv. Men de jag undrar är när de fem. Åren sen gått kan man lägga till en ny försäkring sen på nytt fem år till eller inte? Tacksam för svar.
Vad är det för försäkring de menar?? Jag har inte hört att man ska betala motiva för någon försäkring :| jag vet att de har livsgaranti på sina implantat vad gäller ruptur och att de ger en 3000€ iför att kunna byta ut dem i ett sånt fall... eller har jag missförstått :P?
Anderzonnn
Kvinna ·
20 jan, 2019
Det är väl en kapselkontrakturgaranti, tror man får två år garanti med motova men kan köpa till upp till fem år, var det inte så anderzonnn?
Exakt! Jag pratade med Johan dock här om dagen och han sa att de aldrig hade behövt " använda" en försäkring för ingen han har opererat har fått kaspelbildning, dock är ju chansen inte stor men alltid bra å ha ifall att. Men tänker två är kanske räcker.. Brukar ju oftast hända första året isåfall. Ja velar angående det haha.
shaishai
Kvinna ·
20 jan, 2019
shaishai
Kvinna ·
20 jan, 2019
Hi
Hi. I'm interested in breast implant with silicone. How much? Can I pay in installments per month? what are the steps and procedures?
Thank you
Xenia
Poolly
Kvinna ·
20 jan, 2019
Exakt! Jag pratade med Johan dock här om dagen och han sa att de aldrig hade behövt " använda" en försäkring för ingen han har opererat har fått kaspelbildning, dock är ju chansen inte stor men alltid bra å ha ifall att. Men tänker två är kanske räcker.. Brukar ju oftast hända första året isåfall. Ja velar angående det haha.
Dvs ja velar om å köpa till fem år till eller om dom två åren som ingår i priset räcker. Väntar på svar om man kan förlänga efter två år och slippa göra det i början, han skulle kolla om de gick. Ja tror ju dock att ska man ha fem år till så får man nog köpa till det direkt.
Emeline
Kvinna ·
20 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
21 jan, 2019
Blir man någonsin klok på storlekar och profiler? Jag ska till kliniken på onsdag igen för att prova lite olika volymer och börjar undra om jag väljer för små implantat, haha. Min kirurg tyckte typ att 350 mellanprofil skulle vara lagom på mig, medan jag tyckte mer 430 full. Så vi landade där emellan på 395 mellan. Men jag är ju ingen sticka direkt och har lite former och känns som jag lägger in minst av alla här :O
Min man är typ knäpp på mig som velar fram och tillbaka, men blir man någonsin säker? Kanske dags att bara bestämma sig och släppa alla tankar! (lätt som en plätt)
Nu ska väl medtadels hem efter några timmar efter operationen, men har ni något tips på något man inte ska glömma att ha med sig på operationsdagen?
shaishai
Kvinna ·
21 jan, 2019
Q123
Kvinna ·
21 jan, 2019
Emeline
Kvinna ·
21 jan, 2019
Anderzonnn
Kvinna ·
21 jan, 2019
B-ruden
Kvinna ·
22 jan, 2019
Emeline
Kvinna ·
22 jan, 2019
Haha jag har vart så nyfiken så har kollat videos på hur endel gör på bröstoperationer, galet jag vet. Men jag är en sån som. Måste veta o se hur de ska göra annars får ja panik. Men ångrade mig rätt så snabbt att ja ens kollade videos. Speciellt när de visade hur de gjorde med muskeln om implantatet va större tex eller håller upp huden vid brösten för att kunna trycka in implantaten, så sjukt ändå att huden är så töjbar, Men jag kände smärtan i brösten redan då haha. Visserligen visa han mig på konsultationen steg för steg dock i bilder. Ja jag får med lite panik, lär va skit nervös! Jag ska sätta bakom muskeln iallafall! nu för tiden är de la mer vanligt att dom faktiskt sätter bakom, men att de kan sätta framför med, men på mig ville kirurgen sätta bakom då ja har så lite egen vävnad för inte implantatet ska bli så synligt eller hur man säger.
Åh gud ska de skära i dina bröstvåtor med. Aj tänker jag haha.