Ellisa
Kvinna ·
07 jan, 2022
Bröstförstoring februari 2022
BröstförstoringHär kanske vi kan samlas som ska genomföra op i februari 2022. Denna tråden kanske kan funka som en tråd att se eller jämföra erfarenheter och pepp i läkning etc. Jag ska genomföra min op på Akademikliniken i Göteborg den 9 februari. Ska lägga in 245cc mentor under muskeln. Några fler i februari 2022?
Sortera efter
Ellisa
Kvinna ·
05 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
05 feb, 2022
Whynotme
Kvinna ·
05 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
06 feb, 2022
Ellisa. Spänningen o att de känns lite som träningsvärk är ok men emellanåt kommer det intensiva hugg i vänster bröst. Det är outhärdligt och jag får svårt att andas normalt. Då är det skönt att ha Oxynorm, de hjälper väldigt fort. Har ca 10 kvar så jag bör klara mig till på måndag
Snart dax för din operation, dom var så omhändertagande och duktiga på AK så var inte orolig.
Ballerina91
Kvinna ·
06 feb, 2022
Ni som ska göra bröstförstoring.. hur tänker ni med omgivningen? Talar ni om det för andra innan, för barnen? Skulle inte vilja att andra vet, och hoppas att jag valt en storlek som inte kommer synas så markant..
Solbeaver
Kvinna ·
06 feb, 2022
Ni som ska göra bröstförstoring.. hur tänker ni med omgivningen? Talar ni om det för andra innan, för barnen? Skulle inte vilja att andra vet, och hoppas att jag valt en storlek som inte kommer synas så markant..
Ovant
Kvinna ·
06 feb, 2022
Mammaa
Kvinna ·
06 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
06 feb, 2022
mia86
Kvinna ·
07 feb, 2022
Mammaa
Kvinna ·
08 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
08 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
09 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
09 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
09 feb, 2022
Icaniwill
Kvinna ·
10 feb, 2022
TR7777
Kvinna ·
10 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
10 feb, 2022
Lycka till Ellisa. Jag ska på återbesök imorgon kl 12. Kanske vi ses.
Ellisa
Kvinna ·
10 feb, 2022
Märker vad lätt det blir att sluta uppdatera när man "är klar" och och kan tänka mig framöver om man skulle stöta på problem. Jag laddar upp lite nya bilder strax, 8 dagar gamla bröst idag! Händer massor och from idag "behöver" jag inte bröstbandet enl papperet, känner mig dock tveksam om det räcker. Hur mår ni andra? Äter smärtstillande 2 x om dagen nu, på kvällen och på natten då jag får ont, dagtid i rörelse känns det bra.
Lilly8
Kvinna ·
10 feb, 2022
Märker vad lätt det blir att sluta uppdatera när man "är klar" och och kan tänka mig framöver om man skulle stöta på problem. Jag laddar upp lite nya bilder strax, 8 dagar gamla bröst idag! Händer massor och from idag "behöver" jag inte bröstbandet enl papperet, känner mig dock tveksam om det räcker. Hur mår ni andra? Äter smärtstillande 2 x om dagen nu, på kvällen och på natten då jag får ont, dagtid i rörelse känns det bra.
Missk8
Jag ringde kliniken men dom har stängt på helgen, jag kan sms.a kirurgen men tänker att jag väntar till på måndag. Mina Oxynorm räcker tills dess. Du är en dag längre fram efter operationen än vad jag är, har du haft mycket smärta hela tiden? Gjorde du också ett inplantatbyte? Kanske att det är mer smärtsamt? Jag har mest ont i vänster bröst. Han fick ta bort en del muskelvävnad där då kapseln hade vuxit fast.
Hur ser dina bröst ut? Mina ser ut som katastrof... Men som alla säger så behöver man tålamod, det blir bättre.