Ellisa
Kvinna ·
07 jan, 2022
Bröstförstoring februari 2022
BröstförstoringHär kanske vi kan samlas som ska genomföra op i februari 2022. Denna tråden kanske kan funka som en tråd att se eller jämföra erfarenheter och pepp i läkning etc. Jag ska genomföra min op på Akademikliniken i Göteborg den 9 februari. Ska lägga in 245cc mentor under muskeln. Några fler i februari 2022?
Sortera efter
Solbeaver
Kvinna ·
10 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
10 feb, 2022
PL79
Kvinna ·
10 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
10 feb, 2022
hej, hur har det gått med operationen, hoppas allt är som det skall, har du ont, nöjd? ,mvh paulina
Netnic
Kvinna ·
10 feb, 2022
Rare bird
Kvinna ·
11 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
11 feb, 2022
Rare bird
Kvinna ·
11 feb, 2022
Netnic
Kvinna ·
11 feb, 2022
Rare bird
Kvinna ·
12 feb, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
12 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
12 feb, 2022
Första duschen efter operationen. Får inte duscha över såren/brösten men fick hjälp att torka av ryggen med blöt handduk. Så sjukt skönt! Har kallsvettats om vartannat nu i flera dagar. Passade också på att byta bh och kika på resultatet. Är nöjd hittills så får se hur det verkar när ytterligare tid passerat.
Solbeaver
Kvinna ·
12 feb, 2022
Första duschen efter operationen. Får inte duscha över såren/brösten men fick hjälp att torka av ryggen med blöt handduk. Så sjukt skönt! Har kallsvettats om vartannat nu i flera dagar. Passade också på att byta bh och kika på resultatet. Är nöjd hittills så får se hur det verkar när ytterligare tid passerat.
Vad olika det är. Jag hade op den 10/2-22 och jag fick duscha som vanligt då tejpen tål vatten, men har ändå avvaktat för jag haft så ont så ligger mest och försöker koncentrera bort smärtan ? har du ont? Eller varför kallsvettas du?
Jag hade från början tänkt att jag skulle ta verktabletterna ”i värsta fall” men jag har såååå grymt ont efter operationen så jag går verkligen helt o hållet på schemat med tabletterna.
Hur mår du förövrigt?
Ovant
Kvinna ·
13 feb, 2022
Ellisa
Kvinna ·
13 feb, 2022
Hej!
Jag opererades 20/1 och är lite fler veckor post-op än ni andra.
Lade in 245 cc mentor anatomiska bakom muskeln.
Tog mod till mig och lade upp lite bilder före och efter! Ska lägga till fler så man kan se utvecklingen...
Jag tycker de är höga fortfarande och att höger bröstmuskel inte riktigt "släppt taget" om implantet än. Har även nervstickningar och obehag när jag rätar upp mig efter att ha varit framåtböjd.
Annars nöjd! Blåmärkena börjar lägga sig!
Solbeaver
Kvinna ·
13 feb, 2022
Hej!
Jag opererades 20/1 och är lite fler veckor post-op än ni andra.
Lade in 245 cc mentor anatomiska bakom muskeln.
Tog mod till mig och lade upp lite bilder före och efter! Ska lägga till fler så man kan se utvecklingen...
Jag tycker de är höga fortfarande och att höger bröstmuskel inte riktigt "släppt taget" om implantet än. Har även nervstickningar och obehag när jag rätar upp mig efter att ha varit framåtböjd.
Annars nöjd! Blåmärkena börjar lägga sig!
PL79
Kvinna ·
14 feb, 2022
missk8
Kvinna ·
15 feb, 2022
Ballerina91
Kvinna ·
15 feb, 2022
Jag har nu lagt upp en bild, opererades 2/2. Fortfarande svullna och lite konstig form men nöjd än så länge =)
missk8
Kvinna ·
15 feb, 2022
Jag har nu lagt upp en bild, opererades 2/2. Fortfarande svullna och lite konstig form men nöjd än så länge =)
Härligt att du än så länge är nöjd :D men hittar ingen info, är lite nyfiken på klinik, märke på implantat och antal cc, vill du dela med dig? :D
Lycka till Solbeaver! Hoppas allt gått bra.