Agnes96
Kvinna ·
14 jun, 2020
Bröstförstoring hösten 2020
BröstförstoringHej! Jag har en planerad bröstoperation nu i höst. Jag ska operera mig hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken. Finns det fler som planerat att operera sig i höst? Jag är 155 cm och väger ca 55-60 kg, jag har just nu 70B i BH-storlek och planen är att jag ska lägga in Motiva Ergonomix Full 335 eller 355. Vad ska ni ha? Hur bestämde ni er för vilkens storlek och modell ni ville ha?
Sortera efter
svaper
Kvinna ·
11 aug, 2020
Äntligen_boobies
Kvinna ·
11 aug, 2020
Spännande, här hänger jag på!
Varit på konsultation hos Cosmo och har blivit rekommenderad Motiva 340 demi. Velar jättemycket och tror ena minuten att de blir för stora, andra för små. Vill ha naturliga bröst, men inte att de ska se hängiga ut och absolut ingen hylla under hakan.
Äntligen boobies, är dina bilder från konsultationen eller som du provat hemma?
Vad roligt 🙂de är tagna hemma med ristest. Jag provade 360 demi och 425 full och har bestämt mig för den större. När du blivit silvermedlem lovar jag dig att du inte kan sluta titta på bröstbilder😀 jag velade också väldigt mycket, men när man sett bilder som cosmo gjort så har han gjort många fina naturliga. Några enstaka som kan anses som för stora men det beror nog på att de velat ha dem så stora.
Eness
Kvinna ·
12 aug, 2020
Eness
Kvinna ·
12 aug, 2020
Wohoooo, konsultationen gjord, operation bokad till 9/9 :):):)
Fick prova motiva Ergonomix 360 cc, demi, och 420 cc, full. Men det större kändes FÖR stort och inte alls som jag.
Så det blir 360 cc, demi, snitt i armhålan. Nu måste jag ju vänta igen :( hatar att vänta =,D
Äntligen_boobies
Kvinna ·
12 aug, 2020
Wohoooo, konsultationen gjord, operation bokad till 9/9 :):):)
Fick prova motiva Ergonomix 360 cc, demi, och 420 cc, full. Men det större kändes FÖR stort och inte alls som jag.
Så det blir 360 cc, demi, snitt i armhålan. Nu måste jag ju vänta igen :( hatar att vänta =,D
Åå va spännandd att du ska operera dig på Citadellkliniken! Har själv funderat på att boka en konsultation där hos Peter Cosmo.. har dubderat på bröstförstoring i mer än 15 år och nu är det dags... men känner mig helt vilse i denna
Agnes96
Kvinna ·
12 aug, 2020
Nu har några av er tjejer opererat sig va och vi är några som väntar med spänning, nervositet, förväntan (iaf jag)😀
29 dagar kvar och jag längtar så galet mycket![]()
Hur mår alla ni som redan gjort era?😀
Ja, nervositet och förväntan här med! Typ en månad kvar för mig och det känns plötsligt så himla nära. Ska bli så skönt att få det gjort, vill bara se hur det blir!
Neprome
Kvinna ·
12 aug, 2020
Agnes96
Kvinna ·
12 aug, 2020
Jag hänger ju i denna tråden samt den för juli/aug.
Jag ska göra min op nästa vecka. Känner mig väldigt kluven just nu, men hoppas det bara är nerver som som sätter alla tankar i huvudet. Jag tror det blir toppen bra egentligen, litar fullt ut på min läkare.
Neprome
Kvinna ·
12 aug, 2020
Jag hänger ju i denna tråden samt den för juli/aug.
Jag ska göra min op nästa vecka. Känner mig väldigt kluven just nu, men hoppas det bara är nerver som som sätter alla tankar i huvudet. Jag tror det blir toppen bra egentligen, litar fullt ut på min läkare.
Vad är det du känner dig kluven till? Jag tror verkligen också att det kommer att blir bra men förstår att tankarna kan bli jobbiga.
svaper
Kvinna ·
12 aug, 2020
svaper
Kvinna ·
12 aug, 2020
Neprome
Kvinna ·
12 aug, 2020
Var du på konsultation hos någon annan också? Jag funderar på det, men tex Johan på Bella har först i slutet av sept. Jag vill boka optid nuuuu...
Mango1
Kvinna ·
12 aug, 2020
svaper
Kvinna ·
12 aug, 2020
Äntligen_boobies
Kvinna ·
12 aug, 2020
Var du på konsultation hos någon annan också? Jag funderar på det, men tex Johan på Bella har först i slutet av sept. Jag vill boka optid nuuuu...
Äntligen_boobies
Kvinna ·
12 aug, 2020
Jag ska operera brösten i slutet av oktober! Planerar att vara sjukskriven 7-14 dagar beroende på hur jag mår men kommer troligen åka in till jobbet så fort jag är på benen igen och inte har alltför ont, bara för att läsa typ viktiga mail och kolla så allt går som det ska då jag jobbar som produktionschef och Personalansvarig, känns viktigt att åka dit och finnas till för kollegorna åtminstone någon gång under min sjukskrivning. Jag är sååå taggad på min operation och är inte ett dugg nervös än men det kanske kommer, känner mig väldigt trygg med min kirurg (Petros, reformedica Örebro) :)
svaper
Kvinna ·
12 aug, 2020
Äntligen_boobies
Kvinna ·
12 aug, 2020
Vem funderade du på? Någon här nere? *nyfiken*
svaper
Kvinna ·
13 aug, 2020
Vem funderade du på? Någon här nere? *nyfiken*
Hos Tuve Mårtensson på reformkliniken. Han har jobbat på citadellkliniken innan. Min kompis har gjort sin hos honom nämligen
Mango1
Kvinna ·
13 aug, 2020