Tjingeling
Kvinna ·
31 okt, 2021
Bröstförstoring i dec 2021
BröstförstoringHej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situationer från stort till smått i en sådan här process. Jag ska ha mentor, 375 cc anatomiska bakom muskeln. Jag / Charles från Victoriakliniken har varit inne på att lägga framför muskeln då jag tränar väldigt mycket, men efter flera konsultationer så tog vi beslutet bakom muskeln då det fanns risk att implantatkanterna skulle synas mellan brösten då implantaten var av modell större och min hud är lite tunn. Så nu är jag lite nervös, då jag blev tvungen att ställa om mitt mindset. Tycker du att en stöttande grupp kan vara en bra idé så skriv gärna.
Sortera efter
majskolven
Kvinna ·
25 dec, 2021
LLL21
Kvinna ·
26 dec, 2021
LLL21: ha is i magen:) redan andra veckan kommer det hända saker, brösten mjuknar lite och blir inte alls så svullna, dag 6 är för snabbt att säga något om slutformen på bröstet.
Själv är jag 2,5 v postop och ser stor skillnad redan. Andra veckan slutade jag med starka smärtstillande och sedan några dgr tar jag ingenting alls.
Miab
Kvinna ·
26 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
26 dec, 2021
Sofia9090
Kvinna ·
26 dec, 2021
Ballerina91
Kvinna ·
26 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
26 dec, 2021
Sofia9090
Kvinna ·
26 dec, 2021
Mommy3
Kvinna ·
26 dec, 2021
Mommy3
Kvinna ·
26 dec, 2021
LLL21: ha is i magen:) redan andra veckan kommer det hända saker, brösten mjuknar lite och blir inte alls så svullna, dag 6 är för snabbt att säga något om slutformen på bröstet.
Själv är jag 2,5 v postop och ser stor skillnad redan. Andra veckan slutade jag med starka smärtstillande och sedan några dgr tar jag ingenting alls.
Spännande! Har du tänkt lägga upp några bilder? Kunde vara intressant att se varandras!
Så skönt att du kunnat trappa ned på medicinen! Ser att du också har tre barn. Helt klart störande att ha för ont när man är med dem tycker jag, så jag har maxat. Ska trappa ned på morfinet nu dock.
Miab
Kvinna ·
26 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
26 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
26 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
26 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
26 dec, 2021
Majskolven: du är inte ensam!!
Jag hade inte ett jättestort mått från vårtgård-brsötveck och det styrde över hur mycket jag kunde lägga i för att ändå få en underpool liksom, om jag fattat kirurgen rätt där. Så det kommer med tiden tänker jag
LLL21
Kvinna ·
26 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
26 dec, 2021
LLL21
Kvinna ·
26 dec, 2021
Majskolven: du är inte ensam!!
Jag hade inte ett jättestort mått från vårtgård-brsötveck och det styrde över hur mycket jag kunde lägga i för att ändå få en underpool liksom, om jag fattat kirurgen rätt där. Så det kommer med tiden tänker jag
Det låter typ som samma som för mig, bara det att min kirurg aldrig påtalade det som du nämnde ang storlek och så. Han verkligen propsade på att jag skulle ta MINST 550cc just pga min bröstbredd och att han trodde jag skulle bli missnöjd över storleken om jag tog mindre. Underpoolen var inget jag började reflektera först förrän efter operationen var gjord. Hoppas verkligen inte det påverkar mitt slutresultat negativt iom ganska stora implantat. Vill tro att han vet exakt vad han gör men man är ju orolig innan man ser slutgiltiga resultatet ?
majskolven
Kvinna ·
26 dec, 2021
EllGold24
Kvinna ·
26 dec, 2021