Tjingeling
Kvinna ·
31 okt, 2021
Bröstförstoring i dec 2021
BröstförstoringHej! Jag har en bröstförstoring inplanerad 13/12 och tycker att det vore skönt om vi som ska göra en operation i december kunde stötta varandra i en tråd, för jag är lite nervös. Jag är självklar över beslutet men det känns lite läskigt ändå… kan vara skönt att veta om andra tjejer som är i samma situation, och att kunna bolla känslor och situationer från stort till smått i en sådan här process. Jag ska ha mentor, 375 cc anatomiska bakom muskeln. Jag / Charles från Victoriakliniken har varit inne på att lägga framför muskeln då jag tränar väldigt mycket, men efter flera konsultationer så tog vi beslutet bakom muskeln då det fanns risk att implantatkanterna skulle synas mellan brösten då implantaten var av modell större och min hud är lite tunn. Så nu är jag lite nervös, då jag blev tvungen att ställa om mitt mindset. Tycker du att en stöttande grupp kan vara en bra idé så skriv gärna.
Sortera efter
Pojkmamman
Kvinna ·
24 dec, 2021
Mommy3
Kvinna ·
24 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
24 dec, 2021
Amanda_KS
Kvinna ·
24 dec, 2021
Amanda_KS: jaa, jag tror du kommer uppleva dom som större bara inom några dagar! Förhoppningsvis så blir du nöjd :) jag opererades bara 6 dagar före dig så väntar också spänt på slutresultatet, man vill ju bara att det ska bli klart direkt hahaha. Mina hade en helt absurd form första 3 dagarna typ
majskolven
Kvinna ·
24 dec, 2021
Mommy3
Kvinna ·
24 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
24 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
25 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
25 dec, 2021
Amanda_KS
Kvinna ·
25 dec, 2021
Amanda: jag tyckte mina va enorma när jag vaknade. Har bara 375 ml och lite speciellt mycket eget bröst heller. Men kanske är olika typer av implantat och profil som det beror på? Upplever att mina inte är speciellt breda utan mer put då
lillzan
Kvinna ·
25 dec, 2021
Mommy3
Kvinna ·
25 dec, 2021
LLL21
Kvinna ·
25 dec, 2021
majskolven
Kvinna ·
25 dec, 2021
Så här liksom spända som brösten är nu hoppas jag de inte kommer se ut sen? Vill gärna att de blir mer definierade så småningom... Dag 6 idag så det är väl tålamod som gäller. Rätt ont gör det också, kör fortfarande fullt på smärtlindringen. Men så gick jag också från helt platt till 350 ml, så inte konstigt att det känns...
Bilder i mitt galleri :)
LLL21
Kvinna ·
25 dec, 2021
Så här liksom spända som brösten är nu hoppas jag de inte kommer se ut sen? Vill gärna att de blir mer definierade så småningom... Dag 6 idag så det är väl tålamod som gäller. Rätt ont gör det också, kör fortfarande fullt på smärtlindringen. Men så gick jag också från helt platt till 350 ml, så inte konstigt att det känns...
Bilder i mitt galleri :)
Nej det blir bättre ju mer tiden går! Jag är inne på dag 10 nu och det går ju segt (för segt haha) men jag har hopp när jag ser folks progressions bilder och att det oftast ser lite knasigt ut även 20 dagar efter och sen postar en bild på brösten efter 2,5-3 månader på riktigt snygga bröst!
Mina har ändrat form en hel del redan även om dom inte direkt är drömresultatet än :) tycker det mesta hände nu mellan dag 5-9 typ, första dagarna var dom sååå spända
Miab
Kvinna ·
25 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
25 dec, 2021
Miab
Kvinna ·
25 dec, 2021
lillzan
Kvinna ·
25 dec, 2021