Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Ingeborg
Kvinna ·

mik82
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Ok! Känner mig lite vilsen när bröstlyften heter olika... Jag vet bara att jag ska göra ett lyft + bröstförstoring ;)

Sunrise
Kvinna ·
Just nu testar jag ristestet för att känna av hur det känns att ha så pass stora bröst. Det blir en rejäl skillnad utan att det ser för stort ut.. :) Passar även på att prova överdelar för att se så att de passar, änsålänge är det bara en tight skjorta som inte passat. 👍 Har ni andra testat ristestet? Rekommenderar att prova det även om det kanske inte blir exact så som det blir i verkligheten.

kjamjojon
Kvinna ·

mik82
Kvinna ·

kjamjojon
Kvinna ·

mik82
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
Är det ingen som ska opa på L&E? 🙂

Ingeborg
Kvinna ·

Lady K
Kvinna ·

M_tina_
Kvinna ·
Någon som ska opereras på proforma den 20 mars? :)

Nk82
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

tuttis
Kvinna ·
Har precis kommit hem från min tredje konsultation haha! Å känner mej äntligen nöjd men storleken. Tog 3d bild igen. Provde implantatet med både sportbh, bh och olika tröjor just för att "känna" på storleken lite i olika kläder. Provade något mindre implantat än det jag ska ha då en viss mängd försvinner. Så nu kan jag äntligen andas ut och kanske kan tänka på lite annat än bröst ;) Så ni som är nojjiga gå på en till konsultation så värt det tycker jag 👍

Mineon
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Härligt att få snabbt svar! :) Jag skickade också iväg lite frågor till Marie på Citadellkliniken igår och fick snabbt svar i morse! Skönt att slippa vänta länge på svar. Jag tänker åka ner och prova implanten en gång till för att verkligen känna att det är rätt. Men funderar på om man "bara" träffar sköterskan vid det tillfället och inte Jörg? Eftersom jag redan träffat honom en gång och han mätt och berättat om operationen.