Madz
Kvinna ·
13 nov, 2018
Bröstförstoring januari 2019
BröstförstoringHej! Någon mer som ska göra en bröstförstoring i januari 2019? Jag ska opa mig hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken den 8 januari. Har 75A (knappt) idag och ska lägga in motiva 425cc round full. Så nervös!!
Sortera efter
Billan
Kvinna ·
31 jan, 2019
Jublun
Kvinna ·
31 jan, 2019
Pärlan2
Kvinna ·
01 feb, 2019
Ldiana
Kvinna ·
01 feb, 2019
LouLouLou
Kvinna ·
01 feb, 2019
Jublun
Kvinna ·
01 feb, 2019
Nu är jag också opad, i onsdags var det dags. Det har gått bra och nåt tortyrband har jag inte, bara en sport-bh. Får inte massera mina bröst något alls pga texturerade implantat. Natt 2 var helt klart bättre än natt 1 men ovant att sova på rygg, jag är en riktig sidosovare.
Hur länge/ofta tog ni Oxy första dagarna? Jag försöker ta mig runt på Alvedon på dan och sen en oxy till natten. Sov hela denna natten så glömde fylla på med smärtstillande, trodde jag skulle vakna ändå. Lite ont gjorde det allt att när jag vaknade.
Nån mer som har mer ont i det ena bröstet? Tycker de känns mer svullna idag, det verkar som många här inne upplevt mer svullnad dag 2-3?
Trevlig fredag på er!
LouLouLou
Kvinna ·
01 feb, 2019
Nu är jag också opad, i onsdags var det dags. Det har gått bra och nåt tortyrband har jag inte, bara en sport-bh. Får inte massera mina bröst något alls pga texturerade implantat. Natt 2 var helt klart bättre än natt 1 men ovant att sova på rygg, jag är en riktig sidosovare.
Hur länge/ofta tog ni Oxy första dagarna? Jag försöker ta mig runt på Alvedon på dan och sen en oxy till natten. Sov hela denna natten så glömde fylla på med smärtstillande, trodde jag skulle vakna ändå. Lite ont gjorde det allt att när jag vaknade.
Nån mer som har mer ont i det ena bröstet? Tycker de känns mer svullna idag, det verkar som många här inne upplevt mer svullnad dag 2-3?
Trevlig fredag på er!
Jag hade endast alvedon och Celebra på dagen (som efter 4 dagar blev alvedon och ibumetin) Natten tog jag min vid behovsmedicin (i mitt fall paraflex då jag mådde dåligt av morfinet)
Ja, mer svullnad dag 2-4 för mig i alla fall!
Dö skönt att slippa bröstbandet men din sport-bh kanske sitter lika hårt som det här förbannade bandet!?
Opii
Kvinna ·
01 feb, 2019
Taxöra
Kvinna ·
01 feb, 2019
Någon mer som har så sjukt ont i nacke och axlar? Opades 9/1 och klarar nu av att rulla axlarna lite försiktigt... men fasiken vad ont det gör!!!!
Ldiana
Kvinna ·
01 feb, 2019
Billan
Kvinna ·
01 feb, 2019
Opii
Kvinna ·
01 feb, 2019
Floppsan
Kvinna ·
01 feb, 2019
Taxöra
Kvinna ·
02 feb, 2019
Opii
Kvinna ·
02 feb, 2019
Billan
Kvinna ·
02 feb, 2019
Svårt att veta vad man skall göra när alla säger olika.... :-//
Taxöra, hoppas hålet läker fort och bra!!
Ninni77
Kvinna ·
02 feb, 2019
Trevlig fredag på er!
Jag hade endast alvedon och Celebra på dagen (som efter 4 dagar blev alvedon och ibumetin) Natten tog jag min vid behovsmedicin (i mitt fall paraflex då jag mådde dåligt av morfinet)
Dö skönt att slippa bröstbandet men din sport-bh kanske sitter lika hårt som det här förbannade bandet!?
Just nu tänker jag inte så mycket på sport-bhn, den känns rätt ok. Litegrann känns det runt om så klart men än så länge har jag funnit mig i det. Fick oxå Celebra, testade första gången igår kväll, kunde inte hämta ut tidigare. Tyckte de gav bra smärtlindring :)
LouLouLou
Kvinna ·
03 feb, 2019
Trevlig fredag på er!
Dö skönt att slippa bröstbandet men din sport-bh kanske sitter lika hårt som det här förbannade bandet!?Just nu tänker jag inte så mycket på sport-bhn, den känns rätt ok. Litegrann känns det runt om så klart men än så länge har jag funnit mig i det. Fick oxå Celebra, testade första gången igår kväll, kunde inte hämta ut tidigare. Tyckte de gav bra smärtlindring :)
Grattis Louloulou till att operationen äntligen är avklarad, så skönt att det äntligen är över va? Visst känns det inte alls lika mycket som buken? För mig har det ju nästan gått tre veckor och allt börjar kännas så bra.
Billan
Kvinna ·
03 feb, 2019
Ninni77
Kvinna ·
04 feb, 2019
Trevlig fredag på er!
Dö skönt att slippa bröstbandet men din sport-bh kanske sitter lika hårt som det här förbannade bandet!?Just nu tänker jag inte så mycket på sport-bhn, den känns rätt ok. Litegrann känns det runt om så klart men än så länge har jag funnit mig i det. Fick oxå Celebra, testade första gången igår kväll, kunde inte hämta ut tidigare. Tyckte de gav bra smärtlindring :)
Grattis Louloulou till att operationen äntligen är avklarad, så skönt att det äntligen är över va? Visst känns det inte alls lika mycket som buken? För mig har det ju nästan gått tre veckor och allt börjar kännas så bra.
Tack Ninni77! :) Jätteskönt att det är klart och längtar tills man känner sig normal igen! Väldigt stor skillnad på smärta mot buken. Men gör ju ont ändå ;) Det svider och bränner så förbannat ibland, vet inte om det är snitten eller bröstmuskeln? Skönt att höra att det känns bra för dig ett par veckor senare, det ger mig hopp :)
Igår beställde jag Newgel + till både mage och bröst. Nån som tänkt testa? Rabattkoden POF2017 ger 25% :)