Madz
Kvinna ·
13 nov, 2018
Bröstförstoring januari 2019
BröstförstoringHej! Någon mer som ska göra en bröstförstoring i januari 2019? Jag ska opa mig hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken den 8 januari. Har 75A (knappt) idag och ska lägga in motiva 425cc round full. Så nervös!!
Sortera efter
Opii
Kvinna ·
07 dec, 2018
Tjejen94
Kvinna ·
08 dec, 2018
Nu kan äntligen jag också gå med i januari gänget! Op bokad 17/1 hos Peter Cosmo :D jag velar dock som tusan över vilken storlek man ska ta!
Så kul!!!! Ja men visst är det svårt.... jag velade också jättemkt innan o hade sån ångest över vilken stl jag skulle ta. Allt föll dock på plats när jag träffade min kirurg o beskrev vad jag ville ha/hur jag ville se ut. Han föreslog och jag gick helt på hans linje!! Har lagt upp 3D. Får jag det resultatet kommer jag bli såååå nöjd!!
Opii
Kvinna ·
08 dec, 2018
Nu kan äntligen jag också gå med i januari gänget! Op bokad 17/1 hos Peter Cosmo :D jag velar dock som tusan över vilken storlek man ska ta!
Så kul!!!! Ja men visst är det svårt.... jag velade också jättemkt innan o hade sån ångest över vilken stl jag skulle ta. Allt föll dock på plats när jag träffade min kirurg o beskrev vad jag ville ha/hur jag ville se ut. Han föreslog och jag gick helt på hans linje!! Har lagt upp 3D. Får jag det resultatet kommer jag bli såååå nöjd!!
Ser super fint ut! :D jag tror också jag kommer gå på vad min kirurg säger. Ska bara dit en extra gång innan op och testa storlek igen!
Funlight
Kvinna ·
08 dec, 2018
Tjejen94
Kvinna ·
08 dec, 2018
Ser super fint ut! :D jag tror också jag kommer gå på vad min kirurg säger. Ska bara dit en extra gång innan op och testa storlek igen!
Ja, man behöver nog en extra gång... första besöket går ju så fort!! Själv var jag supernervös.. tog säkert en kvart att samla ihop alla tankar om ”vad gör jag här egentligen!!??” :D bokade också en extra gång med 3D.... efter det googlar jag så mkt mindre hehehehe
Solros11
Kvinna ·
11 dec, 2018
Madz
Kvinna ·
11 dec, 2018
Opii
Kvinna ·
11 dec, 2018
Bara jag som typ bajsar på mig och läser om alla komplikationer man kan få :(
Madz
Kvinna ·
13 dec, 2018
Vingar
Kvinna ·
13 dec, 2018
Tagetuss
Kvinna ·
14 dec, 2018
Opii
Kvinna ·
15 dec, 2018
Hej alla! Har också op 14/1!
Riskerna är låga. Vi pratade mycket risker och statistik under min konsultation. Jag är inte orolig. Fattar ju att det kommer göra ont, men det kommer att vara värt det.
Jag är osäker på storleken såklart. Vill inte att alla ska se det. Dock har jag nog läst om två som tyckte det blev för stort, mot 100 som ”skulle nog valt större”..! Får en att tänka.
AnnaRunving
Kvinna ·
15 dec, 2018
Vingar
Kvinna ·
15 dec, 2018
Annikalisa
Kvinna ·
16 dec, 2018
Jublun
Kvinna ·
16 dec, 2018
AnnaRunving
Kvinna ·
16 dec, 2018
Hej!
Jag är också inne på rundt 600cc.
Jag fick en chock (minst sagt) när dom berättade vilken storlek vi kom fram till under konsultationen, men kirurgen menar att det inte kommer se så stort ut på mig. Han rekommenderade storleken pga min bröstkorg, axlar och för att fylla ut brösten. (625 cc, 14 cm, full profil) Sedan blir det nog större än vad jag hade innan och fastare. Större är jag ok med, men vill ju inte att det ska bli opraktiskt eller för i ögonfallande...
Har inte gjort nån 3D bild Opii, var det till hjälp för dig?
Jag ska nog ringa på måndag och boka en till konsultation. Vill vara så säker på strl som möjligt!
Ja precis vad tänker ni, ska man smörja med olja? Övningar, träning, äta, avstå alkohol??
LER
Kvinna ·
17 dec, 2018
Jjj
Kvinna ·
17 dec, 2018
Jjj
Kvinna ·
17 dec, 2018
Opii, jag ska lägga i motiva ergonomix 265cc demi (dvs någon slags mediumprofil, ca 4 cm projektion om man kollar måttabellerna). Mitt andra alternativ är 220cc mini (lågprofil, för mig ca 3 cm projektion). Vill ha ett så naturligt resultat som möjligt, men är rädd att mini kommer se ut som ”pec-implantats” (dvs bröstmuskelinlägg som killar kan göra) eftersom jag är rätt musklig på överkroppen :/. De flesta som valt miniprofil som jag kikat på bland bilderna har varit kring 160 cm långa, tänker att eftersom jag är 170 så borde lite mer put vara snyggare på mig...
Jag har inte berättar för min mamma än, tänkte vänta tills efter jul. Det kommer bli så sjuuuuuukt dålig stämning.