Vicky
Kvinna ·
28 apr, 2020
Bröstförstoring maj 2020
BröstförstoringNån mer som ska opereras i maj? Jag har optik 8 maj. Kan inte tänka/prata om ngt annat.
Sortera efter
Majjsan
Kvinna ·
03 maj, 2020
Anonym användare
03 maj, 2020
Majjsan
Kvinna ·
03 maj, 2020
Bild ligger uppe nu ?
Jag hade c kupa, så ca 2 storlekar gick jag upp.
Men somsagt med 450cc så syns det ju inte med kläder att man har gjort dem, möjligtvis med bikini. Så man måste fundera på vilket resultat man vill ha ?
Anonym användare
03 maj, 2020
Majjsan
Kvinna ·
03 maj, 2020
Anonym användare
03 maj, 2020
LaceSwe, men nu är det snart åtgärdat för dig ? du får gärna uppdatera här sen när du orkar!
Jag provade 400 och kändes jättebra så har tagit höjd för ”svinn” ? har ett jobb som gör att det absolut måste gå att klä ner brösten så mer orolig att det blir för stort ?
Stort lycka till imorgon!!
Bröst2020
Kvinna ·
03 maj, 2020
Förstår dig bröst2020. Jag har operation på fredag 8:e. Ibland tänker jag att det blir för lite jag lägger in och inland för mycket.
Man tänker ju inte på något annat nu. Är mest rädd för att bli sjuk så det inte blir av....
Jag litar på att kirurgen vet vad han gör när han visade vad som passar bäst för det resultat jag är ute efter.
Bröst2020
Kvinna ·
03 maj, 2020
Kul att det fanns en aktiv tråd här för Maj op ..
Idag är det bara 2 dagar kvar för mig innan det är dags ?
Fy satan vad nervös jag är .. är sååå rädd att det ska vara för mycket :/Gjorde ristestet här hemma i sådär 1 vecka innan konsulationen och kom då fram till 600 ungefär verkade bra .. väl på konsulationen så sa Johan aldrig vilken storlek det var utan jag fick testa mig fram själv utan siffror, vilket egentligen är bra, men sen när jag fick reda på siffrorna på implantatet jag sedan valde fick jag en chock 725cc /825cc (pgr av skillnad på brösten har en knappt 75A idag)
Och det är just den sistnämnda siffran som ekar i huvudet :/ blir det för mycket ? Ska jag verkligen göra operationen ? Kommer jag verkligen trivas i bröst ? Jag kommer aldrig kunna ligga på mage såhär gott som man kan när man ibte har något som tar emot o får en att svanka.
Gaaaah så jäkla jobbigt det kan vara haha
Har sedan jag var 15 dvs nästan 20 år sagt att jag vill höra op o nu när man väl ska göra det så tänker man istället på Om man verkligen ska göra det ? så jäkla korkad man är hahaNågon annan som har /haft hjärnspöke ?
Hej! Jorå hjärnspöken finns det gott om.. Jag är som dig, har haft det på hjärnan 15-20 år men aldrig blivit av. Jag har aldrig ens kommit till konsultation, är för feg helt enkelt. Mina tankar har alltid varit på 400 cc så jag förstår att du grunnar på din storlek. Låter liiite stort från akupa. Hoppas det löser sig för dig och att du blir nöjd. ❤️
Vicky
Kvinna ·
03 maj, 2020
Bröst2020
Kvinna ·
03 maj, 2020
Kul att det fanns en aktiv tråd här för Maj op ..
Idag är det bara 2 dagar kvar för mig innan det är dags ?
Fy satan vad nervös jag är .. är sååå rädd att det ska vara för mycket :/Gjorde ristestet här hemma i sådär 1 vecka innan konsulationen och kom då fram till 600 ungefär verkade bra .. väl på konsulationen så sa Johan aldrig vilken storlek det var utan jag fick testa mig fram själv utan siffror, vilket egentligen är bra, men sen när jag fick reda på siffrorna på implantatet jag sedan valde fick jag en chock 725cc /825cc (pgr av skillnad på brösten har en knappt 75A idag)
Och det är just den sistnämnda siffran som ekar i huvudet :/ blir det för mycket ? Ska jag verkligen göra operationen ? Kommer jag verkligen trivas i bröst ? Jag kommer aldrig kunna ligga på mage såhär gott som man kan när man ibte har något som tar emot o får en att svanka.
Gaaaah så jäkla jobbigt det kan vara haha
Har sedan jag var 15 dvs nästan 20 år sagt att jag vill höra op o nu när man väl ska göra det så tänker man istället på Om man verkligen ska göra det ? så jäkla korkad man är hahaNågon annan som har /haft hjärnspöke ?
Wow så spännande!! Det är ju jättesnart! ???
Vad roligt!
Jag har också velat fram och tillbaka sen konsultationen och tror att det är bäst att gå på den känslan man hade när kan gick ut därifrån bara. Har gett mig själv förbud att googla/söka här på saker som har med det att göra men det går sådär ?
Majjsan
Kvinna ·
03 maj, 2020
Vicky
Kvinna ·
03 maj, 2020
Bröst2020
Kvinna ·
03 maj, 2020
Förstår dig bröst2020. Jag har operation på fredag 8:e. Ibland tänker jag att det blir för lite jag lägger in och inland för mycket.
Man tänker ju inte på något annat nu. Är mest rädd för att bli sjuk så det inte blir av....
Jag litar på att kirurgen vet vad han gör när han visade vad som passar bäst för det resultat jag är ute efter.Mindre än en vecka kvar! ? och den veckan kommer gå fort! Vad roligt att det är så snart!
Nervös eller hur känns det inför själva operationen?
Håller helt med dig, valt att lita på kirurgen! Men inte alltid helt lätt även om jag vet att det är smartast och att jag eller vi i forumet inte kan detta bättre ?
Jag har gått fram nervös till att bara vara förväntansfull ? På måndag är det dags, ska köra ett långt pass på gymmet imorgon- för sen lär det ju dröja ?
Jag nojjar lite över storleken, när man kollar på bilder så ser 1050 superstort ut på vissa och nästan litet ut på andra. Men när jag var på konsultationen och testade så kändes det perfekt, så jag litar på mig magkänsla (och min kirurg såklart). Känns också betryggande med en övernattning på kliniken, både med tanke på komplikationer som kan uppstå och smärtlindring. Hur har ni andra det? Åker ni hem samma dag?
Bröst2020
Kvinna ·
03 maj, 2020
Bröst2020, jättestort lycka till imorgon! ?
Uppdatera gärna när du orkar!
Vicky, grymt! Skönt att ha det gjort kan jag tänka!
Förstår att det är lite ångest, håller tummarna att det går bra!
Zadie
Kvinna ·
03 maj, 2020
Anonym användare
03 maj, 2020
Teddy
Kvinna ·
03 maj, 2020
Bröst2020
Kvinna ·
04 maj, 2020
Jag ska vara där klockan 9, känner mig som ett barn innan julafton ?
Anonym användare
04 maj, 2020
Jag ska vara där klockan 9, känner mig som ett barn innan julafton ?
Hihi tänk jag är inte alls nervös (ÄN), är bara sjuuukt hungrig vilket jag aldrig brukar vara annars när jag vaknar på morgnarna ?
Lyck till idag ?? hoppas vi båda blir nöjda ?
Anonym användare
04 maj, 2020
Stort lycka till allihopa som op närmaste dagarna! Någon ska väl op av jörg bohn? Uppdatera, jag vill se massor av bilder, är glad om jag slipper se ärren.. Har haft funderingar på cosmo och helena men blivit mer intresserad av jörg senaste tiden. Bamsekramar till er alla!
?❤️
Jo men jag kan fixa det under dagen ? Vi är ju nästan lika långa så då får du ju en hyfsat bra bild av hur det ser ut storleksmässigt.