Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Lini10
Kvinna ·
23 okt, 2018
Mamsterbabe
Kvinna ·
24 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
24 okt, 2018
Beställde hem Descutan idag, det är ju 2 veckor kvar till min op men passade på när det var 15%. Undrar dock om någon av er fått information om ni måste tvätta håret med descutan eller ej? Jag skulle så himla gärna slippa det, men har inte fått någon ordination från kliniken, det kanske kommer..? Hur ska ni göra?
Max1
Kvinna ·
24 okt, 2018
Beställde hem Descutan idag, det är ju 2 veckor kvar till min op men passade på när det var 15%. Undrar dock om någon av er fått information om ni måste tvätta håret med descutan eller ej? Jag skulle så himla gärna slippa det, men har inte fått någon ordination från kliniken, det kanske kommer..? Hur ska ni göra?
Det beskedet jag fick var att det räcket med en descutan dusch av håret kvällen innan och det gick bra att föna håret. Mitt hår blev inget konstigt av descutanet. :)
Memlie
Kvinna ·
24 okt, 2018
Det beskedet jag fick var att det räcket med en descutan dusch av håret kvällen innan och det gick bra att föna håret. Mitt hår blev inget konstigt av descutanet. :)
Räcker det med att köpa ett paket av descutan eller behöver man flera?
linizen
Kvinna ·
25 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
25 okt, 2018
Du som precis gjort dina bröst, har du haft jäkligt ont!?
linizen
Kvinna ·
25 okt, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
27 okt, 2018
MiMaria
Kvinna ·
27 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
27 okt, 2018
Jag har 12 dagar kvar... börjar blir nervig. Men schysst att få det gjort
Max1
Kvinna ·
27 okt, 2018
Memlie
Kvinna ·
28 okt, 2018
Jag velar både angående storlek och profil. Är det någon som har testat att be om nya 3D-bilder utan att åka tillbaka till kliniken för att göra dem? De har ju redan bild på mig med mitt nuläge. Bor ganska långt ifrån så det känns nästan omöjligt att hinna åka till Stockholm en gång till innan operationsdatumet.
Tirretirr
Kvinna ·
28 okt, 2018
Jag velar både angående storlek och profil. Är det någon som har testat att be om nya 3D-bilder utan att åka tillbaka till kliniken för att göra dem? De har ju redan bild på mig med mitt nuläge. Bor ganska långt ifrån så det känns nästan omöjligt att hinna åka till Stockholm en gång till innan operationsdatumet.
linizen
Kvinna ·
28 okt, 2018
Max1
Kvinna ·
31 okt, 2018
Kajj
Kvinna ·
31 okt, 2018
Kajj
Kvinna ·
01 nov, 2018