An1.
Kvinna ·
04 okt, 2021
Bröstförstoring Oktober 2021
BröstförstoringHej! Jag ska opereras imorgon 5/10-2021. På Nordiska Kliniken av Patrik Höijer. Jag hoppas att flera hittar hit, så att vi kan dela oss av varandras erfarenheter. Jag gick på min andra konsultation 25/9, där jag provade implantatet en sista gång. Jag är nu säker på att jag vill ha 570cc. Mentor Siltex Hp Xtra. Jag ska förbereda det sista ikväll inför morgondagen.
Sortera efter
An1.
Kvinna ·
12 okt, 2021
An1.
Kvinna ·
12 okt, 2021
Hej allesamman, hittade oxå hit opererade mig idag. Har väldigt ont när jag ska kliva upp från sängen eller lägga mig ner. Annars så har allt gått bra
Majken11
Kvinna ·
12 okt, 2021
ddxxvv010
Kvinna ·
12 okt, 2021
Lirimyto
Kvinna ·
12 okt, 2021
Mammatill2
Kvinna ·
12 okt, 2021
yungalina
Kvinna ·
14 okt, 2021
Hej på er!
Jag tror att rörde på mig för mycket den 1:a och 2:a dagen för att jag inte kände så mycket smärta. Men nu har smärtan varit fruktansvärt obehagligt. Så snälla tjejer va försiktiga och rör inte på er så mycket i början :(Hur mår ni andra??
Jag tycker att bh sitter väldigt tight vid bröstvårtorna. Jag ska tvätta bh:n imorgon, på 60grader som det står på etiketten. Har ni tvättat eran? Eller ska ni avvakta tills återbesöket?
Tar ni alla smärtstillande enligt rekommendation eller har ni trappat ner redan?
Dag nr 10 nu och jag mår strålande, så fort smärtan släpper för dig med tror jag att man mår mycket bättre direkt även mentalt! Mycket oro bara försvann direkt med smärtan för mig personligen :D
Jag har tvättat min bh 1 gång, 60 grader med! Tänkte att det blir regelbundare tvätt av den efter mitt återbesök?
Angående smärtstillande så trappade jag inte ner på dom vilket kan vara dumt, utan slutade helt och hållet mellan dag 2/3, tycker det kändes bättre att sluta tidigt så jag inte vänjer mig vid dom samt att jag har implantaten framför bröstmuskeln så jag har inte haft så ont som jag förväntade mig.
Hur är det med dig bortsett från smärtan? Är du nöjd??
Btw relaterar på nipple grejen, mina har blivit sjukt känsliga nu efter op när dom redan var gräsligt känsliga innan?
Heeeej,
Jag har också trappat ner medicinen nu faktiskt. Helt ärligt känns det att jag valde rätt kirurg och implantat samt storlek. Nu är de ”kvadratiska” och är ganska långt upp men antar det kommer att släpp de kommande dagar.
Hur mår du idag? Hur är läkningsprocessen? Har du ont när du reser dig? Är du nöjd med hur de ser ut idag? Storleken?
zijn
Kvinna ·
14 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
14 okt, 2021
zijn
Kvinna ·
14 okt, 2021
Mina ser oxå jättekonstiga ut. Skulle ta bilder i dag men nä, mår dåligt av att se dom så låter bli att titta för mkt på dom. Typ som två tegelstenar o bröstvårtorna pekar typ neråt. Upplevde även ena, högra mer svullet uppe.
Berätta sen vad dom säger på återbesöket! Jag har mitt på måndag, 10 dagar efter op.
Majken11
Kvinna ·
14 okt, 2021
EMR
Kvinna ·
14 okt, 2021
Solen83
Kvinna ·
15 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
15 okt, 2021
Solen83
Kvinna ·
15 okt, 2021
Kul Solen83?du får uppdatera sen hur det gick!
Solen83
Kvinna ·
15 okt, 2021
Majken11
Kvinna ·
15 okt, 2021
Solen83
Kvinna ·
15 okt, 2021
Härligt Solen83! Måste kännas otroligt skönt att allt är som det ska☺️
Ser fram emot mitt besök nästa vecka, hoppas allt är som det ska även för mig. Lite orolig över den fyrkantiga formen o bröstvårtor som pekar neråt?Men det är kanske normalt i början. Hoppas att dom börjar släppa armhålorna snart.
Har du köpt flera läkningsbh? Hur länge till ska du ha den nattetid?
zijn
Kvinna ·
16 okt, 2021
Zijn; japp, 7/10!
När planerar du att gå tillbaka till jobbet? Jag funderar på att gå tillbaka tidigare, redan på tisdag. Får se hur jag känner mig imorgon. Ska annars börja 2510, dvs två veckor ledigt. Har fysiskt jobb.
Dahsar
Kvinna ·
16 okt, 2021
Jag ska opereras av Örjan Gribbe på Proforma den 27/10 :D Någon mer som opereras ungefär samtidigt? Vore kul att hålla koll :)