Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Körsbärsblomma profilbild

Körsbärsblomma

Kvinna ·

19 feb, 2014

Bröstförstoring på Laser & Estetik mars 2014

Bröstförstoring

Tänkte att alla vi som ska operera oss på Laser & Estetik nästa månad kan dela med oss av tankar och funderingar i en egen tråd! :)

194

Sortera efter

Körsbärsblomma

Kvinna ·

29 mar, 2014

Nu har jag lagt upp bilder på mina 2-veckorsbröst - Gud vad det har hänt grejer på 1 vecka! Superkul, supernöjd!

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

29 mar, 2014

Körsbärsblomma super snygga bröst kram
Gilla

hallon90

Kvinna ·

29 mar, 2014

Hallå :) Wihiii Änligen är väntan över! Nu är det bara en lång väntan på att de ska bli fullt färdiga. Fick också se minaoch desåg riktigt bra ut, trodde det skulle va massa blåmärken och typ till plattade me dom va super fina :D

Ja Mallans_bralla trodde först att du låg snett framför, försökte titta dit å så men sen insåg jag att det inte va du, så anade att du låg till vänsternär du skulle hem! jag låg mot fönstret iaf!

Jag gillade verkligen hela upplevelsen, kul å bli sövd, roligt att vakna upp, lite yr i bollen bara, haha hade ringt lite samtal som ja inte minns! Mådde jätte bra inget illamåendelite ont i ryggen baraså jag gick väl därifrån ca 2 1/2 timma efter att jag vaknat.

Idag har jag farit runt lite inhandlat blommor och balkongmöbler, det går inte lika fort som det brukar men det går bra :)Är fortfarandeförvånad över hur bra allt har gått och hur bra man mår nu! Ser fram emot återbesöket nu så man kanske får ta av bröstbandet, hoppas det :)

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

29 mar, 2014

Hallon90 stort grattis :) glad för din skull :) kram
Gilla

hallon90

Kvinna ·

29 mar, 2014

Tack snälla du :D

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

29 mar, 2014

Hihi va så lite så :) kram hur mår du
Gilla

hallon90

Kvinna ·

29 mar, 2014

Jo jag mår bra, men börjar få ont i revbenen nu, typ som blåmärken, har väldigt svårt att resa mig upp från liggande å så sen finns ju trycket helatiden men det är inte så farligt, trodde som sagt att det skulle vara värre. Mycket är väl tack vare medicinerna så tack för dom 😀

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

29 mar, 2014

Hihi ja de e skönt att de finns jag opat mig för snart 4 månader sen åkte har fortfarande lite ont :( men skönt å höra att de e bra med dig gumman :) kram
Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

29 mar, 2014

Hallon90.. ja jag låg bredvid dig, gick rätt fort tills jag stack. Sambon hade lite brottom hem till jobb. Det var rätt roligt när du kom in til uppvaket, för du svamlade rätt mycket med sköterskan om allt möjligt. Du hade inte megakoll på vart du var. Megasöt liksom. Så han satt med dig en stund. Sen så ringde du din mamma två gånger och den andra gången hörde jag dig säga; "va, nej jag har inte ringt tidigare".. fast du ringde typ 30 sekunder innan. Sötis :D

Man är verkligen så mycket mer mobil än jag trodde att man skulle vara, det spänner ju som fan över brösten. Men för övrigt mår man ju finfint. Har tagit bild nu idag på dem och de är ju rätt svullna. Ska se om jag får upp dem. Sen ska jag försöka ta en bild varje vecka och se förändringen. Megaspännande :)

Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

29 mar, 2014

Nu har lagt ut en efterbild på min sida. Fast jag förstår inte varför den inte kom in under "efterbilder"-fliken? 😐

Snacka om att man är svullen 😀

Gilla

Körsbärsblomma

Kvinna ·

30 mar, 2014

Ser bra ut! Blir nog superbra det där:) Det tar en stund innan bilderna kommer under efterfliken :)
Gilla

hallon90

Kvinna ·

30 mar, 2014

Haha ja, jag var nog inte så klar i huvudet som jag trodde :P hehe..

Hoppas att jag snart blir silvermedlem,vill ju se bilder!:) ska också lägga upp bilder om ett tag, ska förska ta varje vecka typ :) Är bara såå förväntansfull inför det slutliga resultatet me det känns riktigt bra än så länge! 😀

Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

30 mar, 2014

Ja, jag hade också tänkt ta bilder med en vecka emellan. Nu är de verkligen strutiga och enormt svullna. Svullnaden går in under armarna och upp nästan vid halsen. Längtar tills man får ta bort bröstbandet också.. tycker de trycker nå enormt!

Gilla

hallon90

Kvinna ·

30 mar, 2014

Ja det längtar jag också till, hoppas att man får ta av det efter återbesöket! såg föresten att vi har återbesök samma dag också :) hehe

Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

30 mar, 2014

Vilken tid? 🙂

Gilla

hallon90

Kvinna ·

30 mar, 2014

14:00 du? :)

Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

30 mar, 2014

11.00.. längtar som fan. Del på grund av bröstbandet och för att jag hoppas att Patrik ska utbrista typ "åh va fina ärren är, vilket bra läkkött du har!" hahaha!

Idag har jag faktiskt mest ont i ärren/såren. Så fort man ändrar läge så känns det ju. Men för övrigt så går man ju omkring på smärtstillande moln här hemma. Hehe..

Inatt råkade katten kliva rätt på ena tutten när jag sov. Vaknade med ett skrik och föste undan henne lite barskt. Gjorde ont som fan! Men idag är vi kompisar igen 🙂

Gilla

hallon90

Kvinna ·

31 mar, 2014

Ja det läntar jag också efter, vore ju guld om Patrik sa nått sånt :D

Jag har också mest ont där, jag hade väldgt ont igår, mer än i förrgår, idag känns det lite bättre vid ärren fast de är där sämrtan sitter, åh det KLIAR!!! Går lite lättare att lägga sig i sängen å så även fast det gör ont. Sen har jag haft så himla ont i ryggen, men det beror nog på att man bara får ligga på den, är van att ligga på magen annars!

Gilla

Mallans_bralla

Kvinna ·

31 mar, 2014

Ja, det kliar ju nå ENORMT!!! Haha. Men det är väl en bra sak i och för sig. Visar att det läker 🙂 haha!

Nu har jag skrivit klart min op-berättelse faktiskt 🙂

Gilla

linaK

Kvinna ·

31 mar, 2014

Ändrade ni er kring storlek åså nånting? Hur gick det isf? :) jag skrev till patrik för två veckor sen att jag förmodligen vill ha större än 450cc, sen skrev jag igen nu förra veckan att jag nog gärna allra helst vill ha 500 för att det ska kännas bra, men nu väntar jag på att han skulle kolla med leverantören om dom har 500 hemma, annars hade dom bara 450 hemma på kliniken nu :( vet att det bara är 50 cc skillnad men det är mitt huvud som spökar som känner att 500 skulle bli bäst. Blivit såhär för nån annan?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem