Körsbärsblomma
Kvinna ·
19 feb, 2014
Bröstförstoring på Laser & Estetik mars 2014
BröstförstoringTänkte att alla vi som ska operera oss på Laser & Estetik nästa månad kan dela med oss av tankar och funderingar i en egen tråd! :)
Sortera efter
Körsbärsblomma
Kvinna ·
24 mar, 2014
Mallans_bralla
Kvinna ·
25 mar, 2014
Körsbärsblomma
Kvinna ·
25 mar, 2014
Mallans_bralla
Kvinna ·
26 mar, 2014
Körsbärsblomma, KUL att höra att det hade gått så bra för dig 😀 Det där med träningen lät ju hiiiimla bra, ja föruto att man inte får träna armar på typ 6 månader, haha. Men tametusan va starka ben man kommer få av anll underkroppsträning!!
Kom hem från Thailand igår och nu idag så kan man ju för fan dra till med ett "jag opererar mig i övermorgon". Herregud!!! Haha, det är ju snart. Idag ska jag köpa descutan och lite smärtstillande att ha hemma. Någon mer som upptäckt något bra att köpa inför dagarna efter eller operationsdagen? Kommer faktiskt sova hemma hos päronen första natten eftersom min sambo jobbar natt (man ska ju helst inte sova ensam första natten efter narkos) och de undrade om jag ville ha massa gott att snaska på efteråt. Så får väl hoppas att jag inte är alt för illamående av narkosen första dygnen.
Övermorgon 😀
Körsbärsblomma
Kvinna ·
26 mar, 2014
Haha ja eller hur kommer bli värsta superwoman!(Y) Tvättlappar kan vara bra! Typ babyservetter. Man får ju inte duscha överkroppen på 1 vecka, och man vet inte hur pigg man är på att duscha underkroppen första dagarna heller så det kan vara bra att ha hemma :) Torrschampo köpte jag och använde dagarna innan jag fick tvätta håret igen :)
Boobisar30
Kvinna ·
26 mar, 2014
Kul att höra hur det gick! Låter lovande tycker jag :) Men det var ju kortare restriktionstider för löpning än vad jag fick. Jag tänker ringa kliniken igenom några veckor i fråga en gång till tänkte jag. Har fortfarande ont i i bösten så är ju inte läge hur som helst.
hallon90
Kvinna ·
27 mar, 2014
Imorgon är det äntligen dax för op!!! :) Önskar dig lycka till imorgon också Mallans_bralla 👍
Vonkan
Kvinna ·
27 mar, 2014
Mallans_bralla
Kvinna ·
27 mar, 2014
Ja för fan Hallon90.. imorgon smäller det!!!!!! Har nog fortfarande inte fattat det fullt ut. Duschade precis första Descutanduschen. Jävlar vad torr jag är nu.. värsta russinet :D haha!
hallon90
Kvinna ·
27 mar, 2014
Tack så mycket Vonkan :)
Mallans_bralla: hehe ja verkligen, inte alls många timmar kvar nu :P Har precis också descutanduschat.. Ne inte jag heller, man kommer nog inte fatta förens man ligger där å ska somna eller när man vakna upp! haha... :D
Mallans_bralla
Kvinna ·
27 mar, 2014
Hm.. det slog mig nog nu.. för nu blev jag nästa nervös :P vafaaan! Haha. Jag har mest hoppats på att inte må allt för dåligt efteråt av narkosen....
Vonkan
Kvinna ·
28 mar, 2014
Mallans_bralla
Kvinna ·
28 mar, 2014
TACK!! 😀
Har precis vaknat och inser att jag hinner slänga i mig någonting innan de sista sex timmarna startar. Är fan hungrig om en varg 🤭
Mallans_bralla
Kvinna ·
28 mar, 2014
Körsbärsblomma
Kvinna ·
28 mar, 2014
Kul att höra hur det gick! Låter lovande tycker jag :) Men det var ju kortare restriktionstider för löpning än vad jag fick. Jag tänker ringa kliniken igenom några veckor i fråga en gång till tänkte jag. Har fortfarande ont i i bösten så är ju inte läge hur som helst.
Körsbärsblomma
Kvinna ·
28 mar, 2014
Grattis! Härligt att allt gått så bra och att du är nöjd :D Hur stora har du gjort?
Mallans_bralla
Kvinna ·
28 mar, 2014
Körsbärsblomma
Kvinna ·
29 mar, 2014
Åh ja det förstår jag :) Jag har 2 veckor sedan op nu och svullnaderna runt om går ned mer och mer och kanterna blir mer synliga så man ser bättre och bättre!
Mallans_bralla
Kvinna ·
29 mar, 2014
Körsbärsblomma
Kvinna ·
29 mar, 2014
Jag fick övningar av kirurgen. Skulle sträcka armarna rakt ut och uppåt så långt det gick för att det sträcker ut bröstmusklerna och gör att man återhämtar sig snabbare sade han. Efter 3-4 dagar var jag lite rörligare och det blir ju bättre för varje dag, men den största skillnaden blev vid återbesöket när jag blev av med bröstbandet :)
"Hej, jag opererade mig för snart 3 veckor sedan och igår började det stråla och bränna i mitt vänstra bröst, det kommer ibland och utan förvarning, lite pinsamt på jobbet idag för jag ryckte till varenda gång så folk undrade vad som var fel:) Jag har ingen känsel i området runt bröstvårtan så jag tror att det är nerver som kanske söker sig tillbaka, i mitt högra har jag känsel och där strålar det ingenting, jag hoppas att det är så iallafall:)"