Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mintur2014 profilbild

mintur2014

Kvinna ·

24 mar, 2014

Bröstoperation i maj 2014

Andra bröstoperationer

Någon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)

432

Sortera efter

Sockerdockan

Kvinna ·

06 maj, 2014

Klar! Kaffe efter narkos smakar så himla bra. Jag tycker brösten ser rätt små ut men när jag provade kändes dom nästan lite i överkant stora..? Kanske beror på att de är så nyopat..Jag ät fortfarande groggy ju :p Däremot ser dom rätt fina ut <3 Hoppas det gått bra och kommer gå bra för er alla!
Gilla

Tezla

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sockerdockan skrev:
Klar! Kaffe efter narkos smakar så himla bra. Jag tycker brösten ser rätt små ut men när jag provade kändes dom nästan lite i överkant stora..? Kanske beror på att de är så nyopat..Jag ät fortfarande groggy ju :p Däremot ser dom rätt fina ut <3 Hoppas det gått bra och kommer gå bra för er alla!
Välkommen tillbaka till vakenstadiet! Skönt att du mår bra, de kommer säkert se större ut sen när de fått läka till sig.
Gilla

Bunny

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sockerdockan skrev:
Ah!! Lyckliga tjejer ni med Boobiees!! Lite avundsjuk!! Grattis på era nya vänner! Hoppas ni får fint och snabbt läkning!! Sockerdockan hur upplever du Örjan? Tycker du att han är bra?
Gilla

Boobiees

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sockerdockan skrev:
Vad la du in? De kommer säkert bli fina o stora sen! Mina ser rätt stora ut tycker jag! Men har mått rätt illa efteråt...hur mår ni?
Gilla

Sockerdockan

Kvinna ·

06 maj, 2014

Bunny skrev:
Sockerdockan skrev:
Ah!! Lyckliga tjejer ni med Boobiees!! Lite avundsjuk!! Grattis på era nya vänner! Hoppas ni får fint och snabbt läkning!! Sockerdockan hur upplever du Örjan? Tycker du att han är bra?
Jag var faktiskt lite rädd för att träffa honom då jag läst en del om att han ska vara lite speciell. Men jag blev glatt överraskad! Han kändes som professionell och ändå humla vänlig. Jag gillade honom.
Gilla

Sockerdockan

Kvinna ·

06 maj, 2014

Boobiees skrev:
Sockerdockan skrev:
Vad la du in? De kommer säkert bli fina o stora sen! Mina ser rätt stora ut tycker jag! Men har mått rätt illa efteråt...hur mår ni?
Jag lade in 350 HP delvis bakom. :) Jo, jag tror det blir bra ändå. Hur som helst då är de betydligt större än inga :p Alla som jobbar här kommenterar att jag är "oförskämt pigg" :p Är såglad att jag inte reagerar på narkoser. Här redan druckit fem koppar kaffe. Aa..jag tjatar om kaffet jag vet :p Åh lycka till alla och att alla fåt må bra! Var ganska många som skulle opas idag har jag gör mig :)
Gilla

Sockerdockan

Kvinna ·

06 maj, 2014

Tragiskt vad mycket felskrivningar jag gör..skriver med mobilen och orkar inte vara då himla noga just nu.. så hoppas att ni har överseende. ;)
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

Hej alla! Jag börjar piggna till nu! Allt har gått superbra :-) Narkosen var cool, och förutom att jag är trött nu så känns allt underbart. Har iaf några före-bilder i mitt galleri nu... Kram på er!
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sockerdockan skrev:
Då ska jag be om kaffe nu, hihi! Tycker att mina ser stora ut, men det hinner säkert ändra sig ;-) Är så trött nu bara, jag som skulle ligga här och läsa, haha!
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sockerdockan skrev:
Tragiskt vad mycket felskrivningar jag gör..skriver med mobilen och orkar inte vara då himla noga just nu.. så hoppas att ni har överseende. ;)
Det är klart ;-)
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

Hej alla som opererats idag! Hur mår ni? Kanske bara jag som är parkerad här med min ipad, haha :-) Jag fick träffa min kirurg runt 14-tiden, blev sövd typ 14.30 och var tillbaka på rummet kl. 16 tror kag. Att bli sövd var sjukt coolt! Efteråt har jag varit jättetrött o mest sovit fram till 20-tiden. Mådde lite illa, men har ätit en macka nu. Kram på er!
Gilla

Hängis o slängis

Kvinna ·

06 maj, 2014

Tjenare alla! Jag är också parkerad med min ipad, vaken och klar i huvudet. Allt gick sååå bra, inte för att jag har fått se dom än mrn;) de får jag se imorgonbitti:) narkosen gick såååå snabbt, dom pilla och dona fast ekg och gav illamående-medel, smärstillande och dropp sen ba "tänk på nåt trevligt nu får du liten mask här med syrgas" sen är de svart, vaknade när dom tog på mig bh på opbordet:) Ser rätt stort ut!! Blev framför och 495cc :) Mår oförskämt bra just nu, opades klart till kl halv fem.. Lite stel bara och har ont i rygg och där venkatetern sitter.. Hoppas det gått bra för er andra och lycka till imorrn Mintur:)
Gilla

Nasse

Kvinna ·

06 maj, 2014

Hängis o slängis skrev:
Tjenare alla! Jag är också parkerad med min ipad, vaken och klar i huvudet. Allt gick sååå bra, inte för att jag har fått se dom än mrn;) de får jag se imorgonbitti:) narkosen gick såååå snabbt, dom pilla och dona fast ekg och gav illamående-medel, smärstillande och dropp sen ba "tänk på nåt trevligt nu får du liten mask här med syrgas" sen är de svart, vaknade när dom tog på mig bh på opbordet:) Ser rätt stort ut!! Blev framför och 495cc :) Mår oförskämt bra just nu, opades klart till kl halv fem.. Lite stel bara och har ont i rygg och där venkatetern sitter.. Hoppas det gått bra för er andra och lycka till imorrn Mintur:)

Vad skönt att läsa att det gåttså bra för dig, och att du verkar må så bra. Längtar till tisdag när detär min tur.

Gilla

Nasse

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sommarflickan_86 skrev:
Hej alla som opererats idag! Hur mår ni? Kanske bara jag som är parkerad här med min ipad, haha :-) Jag fick träffa min kirurg runt 14-tiden, blev sövd typ 14.30 och var tillbaka på rummet kl. 16 tror kag. Att bli sövd var sjukt coolt! Efteråt har jag varit jättetrött o mest sovit fram till 20-tiden. Mådde lite illa, men har ätit en macka nu. Kram på er!

Grattis till de nya brösten. Skönt att läsa att det gått bra.

Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

Hängis o slängis skrev:
Låter underbart! Kul att följas åt tycker jag :-) Nu är jag pigg efter att ha sovit halva dagen, haha! Hann med en snooze redan innan operationen också. Jag har inte heller sett mitt resultat, längtar till i morgon! "Knäpper" och knakar det runt dina bröst också?
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

Nasse skrev:

Sommarflickan_86 skrev:

Grattis till de nya brösten. Skönt att läsa att det gått bra.

Tack :-) Snart är det din tur!
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

06 maj, 2014

PS. Har lagt upp några bilder under dagen... Vet inte riktigt hur det funkar, men de syns kanske på min sida?
Gilla

Hängis o slängis

Kvinna ·

06 maj, 2014

Sommarflickan: dina bilder syns, ser skitbra ut ju :D Jag har endast hört ett litet knäpp från ena patten, annars tyst.. Hörs de mkt i dina? Jag har ju sånt där skum-polyuretan-texturerin, kanske påverkar? Äsch vet inte de kanske kommer, de är så stenhårda nu:P Jag vilade bara med stängda ögon mellan 18.30-19.30 har varit pigg sen dess, ska ta smärtstillande halv ett inat så ska va vaken tills dess.. Sover du över på kliniken? Jag och min man bor på hotell som ligger på samma våning som kliniken, i samma hus:)
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

07 maj, 2014

Så kul! Jag ska lägga ut fler nu under läkningen. Ja, det knakar och kluckar i dem, men det var nog värre igår... Jag fick smärtstillande o morfintablett 21.30 igår, sen sov jag gott hela natten. Är kvar på kliniken, i mitt mysiga rum. Känns som ett hotell m roomservice ;-) Nu kommer snart frukosten och runt 08.30 kommer Tuve och skriver ut mig!
Gilla

Hängis o slängis

Kvinna ·

07 maj, 2014

Ok härligt att sova hela natten, jag har nog bara lyckats sova i små omgångar inatt, typ på 30 min sen vaken 30 osv.. Har inte haft något ont men känns att operationsbedövningen släppt, jag känner liksom min bröstkorg nu och den är väldigt stel, ömt i revbenen på båda sidorna. Nu har det börjat klucka i mina inlägg också:P jag kommer lägga upp bilder när jag kommer hem igen till helgen:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem