mintur2014
Kvinna ·
24 mar, 2014
Bröstoperation i maj 2014
Andra bröstoperationerNågon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)
Sortera efter
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Hihi, så var det för mig med :-) Jag åt frukost tidigt och gick sen runt o plockade i rummet i väntan på Tuve. Han kom nästan direkt vid 8, tyckte synd om honom eftersom att han var inne hos mig kl 20 dagen innan. Inga dåliga arbetspass liksom ;-)
Det ska bli spännande att få se ditt resultat sen!
Jag mår bra nu, de första typ 4 dagarna var jag trött och tagen. Min mage var helt uppblåst, och ryggen var stel. Men nu är jag pigg, tar två Alvedon innan jag lägger mig, men that's it. Mina armhålor är jättesvullna fortfarande, men de är inte lika ömma längre.
Ska på efterkontroll idag, så då får vi se vad Tuve tycker om läkningen...
De sade till mig att det inte blir värre än första natten, så det ska säkert gå som en dans för dig med!
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Hihi, så var det för mig med :-) Jag åt frukost tidigt och gick sen runt o plockade i rummet i väntan på Tuve. Han kom nästan direkt vid 8, tyckte synd om honom eftersom att han var inne hos mig kl 20 dagen innan. Inga dåliga arbetspass liksom ;-)
Det ska bli spännande att få se ditt resultat sen!
Jag mår bra nu, de första typ 4 dagarna var jag trött och tagen. Min mage var helt uppblåst, och ryggen var stel. Men nu är jag pigg, tar två Alvedon innan jag lägger mig, men that's it. Mina armhålor är jättesvullna fortfarande, men de är inte lika ömma längre.
Ska på efterkontroll idag, så då får vi se vad Tuve tycker om läkningen...
De sade till mig att det inte blir värre än första natten, så det ska säkert gå som en dans för dig med!
Marängen
Kvinna ·
13 maj, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Hihi, är du också frukostfreak som jag är??
Jag skulle vara på kliniken kl 10, men det dröjde ända till kl 20 på kvällen innan jag var opererad, vaken och försedd med macka och kaffe.
Men jag överlevde, var ända spänd och förväntansfull så aptiten var inte på topp på op-dagens morgon. Du kommer att klara dig fint tror jag!
Ät kvällsmat strax innan midnatt dagen innan ;-)
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Wow, vilken hylla! Superfint, och redan så här dagen efter! Grattis!
Snygg läk-bh också ;-) Jag har en sladdrig vit sak som de dessutom har klippt upp tyget på, haha!
Toker
Kvinna ·
13 maj, 2014
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Snygg läk-bh också ;-) Jag har en sladdrig vit sak som de dessutom har klippt upp tyget på, haha!
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Nasse
Kvinna ·
13 maj, 2014
Lycka till...men du är säkert redan op vid detta laget. Själv ligger jag nyopererad på Bellakliniken. Känns super förutom att jag varit illamående hela dagen.
Toker
Kvinna ·
13 maj, 2014
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Nasse
Kvinna ·
13 maj, 2014
Nu är även jag opererad, känner mig supernöjd. Haft problem med internet så jag har inte kunnat skriva innan. Smärtan är ok men jag har ett konstant illamående, tror det är alla mediciner jag fått. Brukar inte tåla för starka saker.
Morwyn
Kvinna ·
13 maj, 2014
soontobe20
Kvinna ·
13 maj, 2014
2 veckor kvar imorgon till op! Längtar nå så fruktansvärt men börjar få en känsla i magen att sommaren blir förstörd men det är det väl iof värt <3
Morwyn
Kvinna ·
13 maj, 2014
Wow, så snyggt! Jag hade heller inga bröst innan min op för snart en vecka sedan... Ska ta bilder utan läk-BH'n i morgon och lägga upp :-)
Tycker inte att din före-bild var hemsk ;-) Men jag vet precis hur du har känt dig!
Nu tycker jag att dina ser ut att passa din kropp väldigt bra!