mintur2014
Kvinna ·
24 mar, 2014
Bröstoperation i maj 2014
Andra bröstoperationerNågon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)
Sortera efter
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Tezla
Kvinna ·
13 maj, 2014
Nu är även jag opererad, känner mig supernöjd. Haft problem med internet så jag har inte kunnat skriva innan. Smärtan är ok men jag har ett konstant illamående, tror det är alla mediciner jag fått. Brukar inte tåla för starka saker.
Bunny
Kvinna ·
13 maj, 2014
2 veckor kvar imorgon till op! Längtar nå så fruktansvärt men börjar få en känsla i magen att sommaren blir förstörd men det är det väl iof värt <3
hej jag ska också opereras om 2 veckor den 28/5 hheheh samma dag,fast i Stockholm=))
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Lalone
Kvinna ·
13 maj, 2014
Jag opereras på torsdag!! Super nervös :)
Hängis o slängis
Kvinna ·
13 maj, 2014
Sommarflickan; Va härligt med lite bekräftelse på att allt är i sin ordning! =)
Jag önskar att jag hade återbesök snart men det är om en vecka, så var tvungen att söka bekräftelse här på forumet hahaha.. Har börjat noja att nåt är fel för att de ena bröstet ser så groteskt ut=P jase jag har ju också haft en relativt lätt vecka, smärtfri =)
Kommer gå tillbaka till jobbet imorgon =)
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Jag opereras på torsdag!! Super nervös :)
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Jag önskar att jag hade återbesök snart men det är om en vecka, så var tvungen att söka bekräftelse här på forumet hahaha.. Har börjat noja att nåt är fel för att de ena bröstet ser så groteskt ut=P jase jag har ju också haft en relativt lätt vecka, smärtfri =)
Frisor87
Kvinna ·
13 maj, 2014
Men gud, nästan samma förebilder som mig och perfekt resultat!! Fett avis =D Vart har du gjort?
Hängis o slängis
Kvinna ·
13 maj, 2014
Har mailat läkaren men inte fått nåt svar under dagen =/ Ska prova maila till nån sköterska imorgon om jag ännu inte fått nåt svar..
Ja de andra ser ju inte helt normalt ut de är blåslaget så men de ena är mer svullet.. Har lagt upp bild på det hemska.. en bild är så mörk så la upp en ny ljusare bild som är mer rättvis..
Nja jag har varit ganska pigg sen jag sluta äta citodon,dvs i fredags =) Har du vart trött? Äter du något smärtstillande?
Sommarflickan_86
Kvinna ·
13 maj, 2014
Har mailat läkaren men inte fått nåt svar under dagen =/ Ska prova maila till nån sköterska imorgon om jag ännu inte fått nåt svar..
Ja de andra ser ju inte helt normalt ut de är blåslaget så men de ena är mer svullet.. Har lagt upp bild på det hemska.. en bild är så mörk så la upp en ny ljusare bild som är mer rättvis..
Nja jag har varit ganska pigg sen jag sluta äta citodon,dvs i fredags =) Har du vart trött? Äter du något smärtstillande?
Morwyn
Kvinna ·
13 maj, 2014
Tezla
Kvinna ·
14 maj, 2014
Men gud, nästan samma förebilder som mig och perfekt resultat!! Fett avis =D Vart har du gjort?
Jess-3
Kvinna ·
14 maj, 2014
Frisor87
Kvinna ·
14 maj, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
14 maj, 2014
Hej och välkommen till tråden ;-)
Så spännande, då är det din tur snart!
Jag hade 70 A innan min op, vi är nästan lika långa, men jag väger mer än du. Jag lade in 305 cc och det ser ut att bli 65 DD när allt är läkt och klart!
På mig passar det perfekt, men det beror ju på vad man är ute efter! Med kläder på ser det bara ut som om jag har normalstora boobs, men naken så ser det ut som välformade bomber, hihi!
Nasse
Kvinna ·
14 maj, 2014
Nu är även jag opererad, känner mig supernöjd. Haft problem med internet så jag har inte kunnat skriva innan. Smärtan är ok men jag har ett konstant illamående, tror det är alla mediciner jag fått. Brukar inte tåla för starka saker.
Sa till om det så jag fick medicin mot illamåendet i venflonen så det hjälpte direkt. Men jag ville inte ta de starka värktabletterna för illamåendets skull men fick ge mig till slut då jag fick mer ont och då gav de mig mer mot illamåendet. Idag onsdag mår jag mycket bättre, inte alls illamående och har inte ont alls.
Morwyn
Kvinna ·
14 maj, 2014
Äntligen dags för mitt återbesök idag. Ska bli sååå skönt att slippa det stora förbandet nu. Det har ändå börjat lossna och kasa ner nu så det ska bli skönt att få sätta på sig något med mer stöd i! :)
Nasse
Kvinna ·
14 maj, 2014
Kommit hem nu på förmiddagen och allt har gått bra. Har inte ont och mitt illamående som jag hade igår har försvunnit. Känns bäst om jag sitter upp och inte ligger ner så det blir inte liggande ställning förrän till natten.
När sköterskan tog bort tryckförbandet och Bh:n idag fick jag se resultatet och det såg verkligen bra ut, hoppas nu att att det fortsätter i den riktningen. Klart att det var svullet men det är det ju första tiden. Johan var också nöjd. Efter inspektion av brösten sattes Bh:n på igen och stödbandet ska pressa ner implantaten. Kändes bra med att få på Bh:n igen och tyckte inte det var så farligt som vissa tycker. Ska bli skönt att duscha i morgon och då får man ju se dem igen.
Har återbesök om två veckor.
Sommarflickan_86
Kvinna ·
14 maj, 2014
Kommit hem nu på förmiddagen och allt har gått bra. Har inte ont och mitt illamående som jag hade igår har försvunnit. Känns bäst om jag sitter upp och inte ligger ner så det blir inte liggande ställning förrän till natten.
När sköterskan tog bort tryckförbandet och Bh:n idag fick jag se resultatet och det såg verkligen bra ut, hoppas nu att att det fortsätter i den riktningen. Klart att det var svullet men det är det ju första tiden. Johan var också nöjd. Efter inspektion av brösten sattes Bh:n på igen och stödbandet ska pressa ner implantaten. Kändes bra med att få på Bh:n igen och tyckte inte det var så farligt som vissa tycker. Ska bli skönt att duscha i morgon och då får man ju se dem igen.
Har återbesök om två veckor.
Så skönt att det går åt rätt håll! Bra att du fick medel mot illamåendet också :-)