mintur2014
Kvinna ·
24 mar, 2014
Bröstoperation i maj 2014
Andra bröstoperationerNågon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)
Sortera efter
Frisor87
Kvinna ·
17 maj, 2014
Maj2014
Kvinna ·
17 maj, 2014
Förstår att du är lycklig :). Nu är det vår tur snart :). Vilken tid ska du opas?
Frisor87
Kvinna ·
17 maj, 2014
Förstår att du är lycklig :). Nu är det vår tur snart :). Vilken tid ska du opas?
Sommarflickan_86
Kvinna ·
18 maj, 2014
Wow, så spännande!
Maj2014
Kvinna ·
18 maj, 2014
Maj2014
Kvinna ·
19 maj, 2014
Tror att jag börjar bli nervös, känner mig helt seriöst illamående när jag tänker på att det snart är dags. Jag är inte nervös inför operationen, men tiden efteråt, smärtan!, kommer jagbli nöjd? tänk om jag ångrar mig?. Och sen tänker jag lite på vad andra kommer tänka, alla som sett/ser mig typdagligenmen inte känner mig (närmaste grannarna) dehar nog lagt märke till att jag har små boobisar (utan att tänka på deallså, sånt ser man ju, eller är det hjärnspöken?:D) Dom lärnog märka när jag plötsligt har stora bröst. Jag vill inte att folk ska se/veta att jag har sillisar. Men det borde man ju tänkt på innan man bestämde sig för att sätta in så pass mycket som 550cc. Gah.
Andas....
LindaStockholm
Kvinna ·
19 maj, 2014
Jag har också lagt in 550cc nu är jag mycket längre än dig men var helt platt innan i stort sett. Min kollega var hemma hos mig och hälsade på igår och hon sa att hon INTE hade sett att jag gjort en operation om hon inte vetat :) Jag tycker själv att skillnaden är stor men hade alltid vadderad BH innan :) Kanske tittar inte folk så mycket på bröst ändå haha..
Maj2014
Kvinna ·
19 maj, 2014
Oj, ja dom kanske inte gör det, det kanske bara känns som att folk tittar och lägger märke till :D.
Frisor87
Kvinna ·
19 maj, 2014
Tror att jag börjar bli nervös, känner mig helt seriöst illamående när jag tänker på att det snart är dags. Jag är inte nervös inför operationen, men tiden efteråt, smärtan!, kommer jagbli nöjd? tänk om jag ångrar mig?. Och sen tänker jag lite på vad andra kommer tänka, alla som sett/ser mig typdagligenmen inte känner mig (närmaste grannarna) dehar nog lagt märke till att jag har små boobisar (utan att tänka på deallså, sånt ser man ju, eller är det hjärnspöken?:D) Dom lärnog märka när jag plötsligt har stora bröst. Jag vill inte att folk ska se/veta att jag har sillisar. Men det borde man ju tänkt på innan man bestämde sig för att sätta in så pass mycket som 550cc. Gah.
Andas....
Frisor87
Kvinna ·
19 maj, 2014
Maj2014
Kvinna ·
19 maj, 2014
Frisor87
Kvinna ·
19 maj, 2014
Jess-3
Kvinna ·
19 maj, 2014
Maj2014
Kvinna ·
19 maj, 2014
Aa :))
Maj2014
Kvinna ·
19 maj, 2014
Härligt, lycka till :)
Marängen
Kvinna ·
20 maj, 2014
Litalo
Kvinna ·
20 maj, 2014
Maj2014
Kvinna ·
20 maj, 2014
Härligt att höra att du ( att ni alla majtjejer) är nöjd, jag är livrädd för att bli missnöjd och ångra mig. Det är det jag är mest nervös över. Och den omtalade smärtan....... 08 i morgon befinner jag mig på kliniken. Blir det någon sömn i natt tro? Nä nu är det skubbdags. Duschen here i come.
solvindvatten
Kvinna ·
20 maj, 2014
Frisor87
Kvinna ·
20 maj, 2014