Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mintur2014 profilbild

mintur2014

Kvinna ·

24 mar, 2014

Bröstoperation i maj 2014

Andra bröstoperationer

Någon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)

432

Sortera efter

Frisor87

Kvinna ·

17 maj, 2014

Maj2014 skrev:
Underbart Frisor87. Då opas vi på samma dag trots allt, olika kliniker bara :-)
Hehe ja, det blev visst så. Överlycklig, hade räknat med OP i augusti
Gilla

Maj2014

Kvinna ·

17 maj, 2014

Förstår att du är lycklig :). Nu är det vår tur snart :). Vilken tid ska du opas? 

Gilla

Frisor87

Kvinna ·

17 maj, 2014

Maj2014 skrev:

Förstår att du är lycklig :). Nu är det vår tur snart :). Vilken tid ska du opas? 

16.15, men det passar mig perfekt så att vi i lugn o ro kan köra i sthlms stad o hitta parkering :)
Gilla

Sommarflickan_86

Kvinna ·

18 maj, 2014

Frisor87 skrev:
Ingen är gladare än mig just nu. Patrik erbjöd sig att jobba över på onsdag för att jag skulle få operera mig innan sommaren

Wow, så spännande!

Gilla

Maj2014

Kvinna ·

18 maj, 2014

Frisor87 skrev:
Maj2014 skrev:

16.15, men det passar mig perfekt så att vi i lugn o ro kan köra i sthlms stad o hitta parkering :)
Ja det är ju en perfekt tid när man har en bit att åka. Vore nog inte så kul att få tid 08 då som jag har :-P.
Gilla

Maj2014

Kvinna ·

19 maj, 2014

Tror att jag börjar bli nervös, känner mig helt seriöst illamående när jag tänker på att det snart är dags. Jag är inte nervös inför operationen, men tiden efteråt, smärtan!, kommer jagbli nöjd? tänk om jag ångrar mig?. Och sen tänker jag lite på vad andra kommer tänka, alla som sett/ser mig typdagligenmen inte känner mig (närmaste grannarna) dehar nog lagt märke till att jag har små boobisar (utan att tänka på deallså, sånt ser man ju, eller är det hjärnspöken?:D) Dom lärnog märka när jag plötsligt har stora bröst. Jag vill inte att folk ska se/veta att jag har sillisar. Men det borde man ju tänkt på innan man bestämde sig för att sätta in så pass mycket som 550cc. Gah.

Andas....

Gilla

LindaStockholm

Kvinna ·

19 maj, 2014

Jag har också lagt in 550cc nu är jag mycket längre än dig men var helt platt innan i stort sett. Min kollega var hemma hos mig och hälsade på igår och hon sa att hon INTE hade sett att jag gjort en operation om hon inte vetat :) Jag tycker själv att skillnaden är stor men hade alltid vadderad BH innan :) Kanske tittar inte folk så mycket på bröst ändå haha.. 

Gilla

Maj2014

Kvinna ·

19 maj, 2014

Oj, ja dom kanske inte gör det, det kanske bara känns som att folk tittar och lägger märke till :D.

Gilla

Frisor87

Kvinna ·

19 maj, 2014

Maj2014 skrev:

Tror att jag börjar bli nervös, känner mig helt seriöst illamående när jag tänker på att det snart är dags. Jag är inte nervös inför operationen, men tiden efteråt, smärtan!, kommer jagbli nöjd? tänk om jag ångrar mig?. Och sen tänker jag lite på vad andra kommer tänka, alla som sett/ser mig typdagligenmen inte känner mig (närmaste grannarna) dehar nog lagt märke till att jag har små boobisar (utan att tänka på deallså, sånt ser man ju, eller är det hjärnspöken?:D) Dom lärnog märka när jag plötsligt har stora bröst. Jag vill inte att folk ska se/veta att jag har sillisar. Men det borde man ju tänkt på innan man bestämde sig för att sätta in så pass mycket som 550cc. Gah.

Andas....

Vad dina grannar tycker ska du inte bry dig om. Du gör väl det här för att du ska må bra och och inte för dem i din omgivning, eller? :) Der kommer bli så bra så, andas. Har föresten flyttat fram min tid till 11.15 nu, så nu kämns det närmre helt plötsligt
Gilla

Frisor87

Kvinna ·

19 maj, 2014

Vad dina grannar tycker ska du inte bry dig om. Du gör väl det här för att du ska må bra och och inte för dem i din omgivning, eller? :) Der kommer bli så bra så, andas. Har föresten flyttat fram min tid till 11.15 nu, så nu kämns det närmre helt plötsligt
Gilla

Maj2014

Kvinna ·

19 maj, 2014

Frisor87 skrev:
Det är enbart för min skull, men vill inte få en stämpel i området :-P Men jag nojjar mig säkert helt i onödan :-P. Men vad härligt då behöver du inte vänta lika länge på onsdag :-). Turen är verkligen på din sida, hoppas den fortsätter och dela med dig av den till mig på onsdag så allt går som det ska ;-).
Gilla

Frisor87

Kvinna ·

19 maj, 2014

Maj2014 skrev:
Frisor87 skrev:
Det är enbart för min skull, men vill inte få en stämpel i området :-P Men jag nojjar mig säkert helt i onödan :-P. Men vad härligt då behöver du inte vänta lika länge på onsdag :-). Turen är verkligen på din sida, hoppas den fortsätter och dela med dig av den till mig på onsdag så allt går som det ska ;-).
Vi får dela med oss till varann
Gilla

Jess-3

Kvinna ·

19 maj, 2014

Jag ska opereras i morgon.. Kl 13.00. Nervöst men känns kul :) 350 cc blir de, något bakom muskeln. Marängen... Lycka till i morgon.
Gilla

Maj2014

Kvinna ·

19 maj, 2014

Frisor87 skrev:
Maj2014 skrev:
Frisor87 skrev:
Vi får dela med oss till varann

Aa :))

Gilla

Maj2014

Kvinna ·

19 maj, 2014

Jess-3 skrev:
Jag ska opereras i morgon.. Kl 13.00. Nervöst men känns kul :) 350 cc blir de, något bakom muskeln. Marängen... Lycka till i morgon.

Härligt, lycka till :)

Gilla

Marängen

Kvinna ·

20 maj, 2014

Hej maj tjejer, fick ändrad tid till 7:45 så jag är opererad och suuupernöjd, vilka jäkla stora tuttar det blev! Ont så in i helsike men det var väntat :) hur mår ni andra?
Gilla

Litalo

Kvinna ·

20 maj, 2014

Marängen skrev:
Hej maj tjejer, fick ändrad tid till 7:45 så jag är opererad och suuupernöjd, vilka jäkla stora tuttar det blev! Ont så in i helsike men det var väntat :) hur mår ni andra?
Åååh vad kul! Grattis!!! Jo tack det är 5 dagen idag, opades på morgonen 15maj och börjar må bättre nu... Tycker dock att mina 505 börjar se lite små ut ;) :o
Gilla

Maj2014

Kvinna ·

20 maj, 2014

Marängen skrev:

Härligt att höra att du ( att ni alla majtjejer) är nöjd, jag är livrädd för att bli missnöjd och ångra mig. Det är det jag är mest nervös över. Och den omtalade smärtan....... 08 i morgon befinner jag mig på kliniken. Blir det någon sömn i natt tro? Nä nu är det skubbdags. Duschen here i come.

Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

20 maj, 2014

Imorgon är de min tur. Ofattbart.
Gilla

Frisor87

Kvinna ·

20 maj, 2014

Lycka till i morgon tjejer. 11.15 sticker dom kniven i mig
Gilla
Community