mintur2014
Kvinna ·
24 mar, 2014
Bröstoperation i maj 2014
Andra bröstoperationerNågon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)
Sortera efter
Marängen
Kvinna ·
07 apr, 2014
Zinya
Kvinna ·
07 apr, 2014
Jag har redan gjort min op, det är exakt 12 veckor sedan i dag. Jag var faktiskt inte nervös alls inför operationen, utan kände ett skönt lugn och känsla av att vara i trygga händer. Resultatet har blivit bättre än jag vågade tro, och jag är så lycklig över mina bröst! Samma lycka hoppas jag du kommer att känna när du gjort din op :).
Litalo
Kvinna ·
07 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
Verkligen, men hon kommer att förlora på det i längden! Bra att du står trygg med dina val oavsett vad polaren tycker ;-)
Jag är nog inte direkt nervös tror jag, men väldigt pirrig! Tänker nästan hela tiden på operationen och är förväntansfull inför resultatet, haha! Det ska bli spännande att vara med om hela upplevelsen, men jag känner på mig att jag kommer att bli nervös när det närmar sig! Har aldrig opererat mig innan och vet inte alls hur jag kommer att uppleva det hela.
I grund och botten är jag, hur konstigt det än låter, nöjd med mina i stort sett obefintliga bröst också.Beslutet att operera mig kom nästan öven en natt, jag satt i soffan och googlade runt. Såg att många blivit väldigt nöjda och att det finns bra kliniker. Bokade konsultation på Citadell mest för att jag var nyfiken, men under besöket där blev jag övertygad och bokade in ett datum för operation! Nu tänker jag att om man kan få njuta av snygga, större bröst, så varför inte?
Litalo
Kvinna ·
07 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
Helt klart, alla har olika utgångsläge. Om man väljer en bra klinik och en läkare med gott rykte så har man nog de bästa förutsättningarna :-)
Marängen
Kvinna ·
07 apr, 2014
Marängen
Kvinna ·
07 apr, 2014
Litalo
Kvinna ·
07 apr, 2014
Marängen
Kvinna ·
07 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
Precis så är det för oss också :-) Tänker att mannen får lite glädje av dem också! Vi har tre barn, brösten klarade att amma två, men efter trean var det som om någon drog ut proppen, haha! Det ska bli skönt att känna sig kvinnlig igen, på gymmet i sport-BH ser jag ut som om jag aldrig ens har haft några bröst!
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
Då känner vi likadant! Kan knappt tänka på något annat än boobsen... Maken snackar om hur vi ska inreda terassen och jag undrar om han vill hänga med till Change för att spana in underkläder ;-)
Det är förmodligen helt fel tänkt, men jag ser det nästan som en liten semester att få komma iväg och sova borta en natt. Ha tid att läsa en bok, bara chilla i lugn och ro... Men jag kommer väl att vara groggy, må illa och ha ont när det kommer till kritan :-D Surfplatta är nog en bra investering, om inte annat kan du ju uppdatera oss om hur operationen gick, hihi!
Nasse
Kvinna ·
07 apr, 2014
Ser framför mig hur vi alla ligger med varsin surfplatta och ler......haha. Bra tips det där jag ska nog också ha med min surfplatta. 5 veckor drygt kvar nu och nog känner jag mig lite nervös, inte speciellt för att sövas och opereras utan mer för resultatet.
Tezla
Kvinna ·
07 apr, 2014
bluenavy
Kvinna ·
07 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
Ser framför mig hur vi alla ligger med varsin surfplatta och ler......haha. Bra tips det där jag ska nog också ha med min surfplatta. 5 veckor drygt kvar nu och nog känner jag mig lite nervös, inte speciellt för att sövas och opereras utan mer för resultatet.
Sommarflickan_86
Kvinna ·
07 apr, 2014
Marängen
Kvinna ·
08 apr, 2014
Marängen
Kvinna ·
08 apr, 2014
Litalo
Kvinna ·
08 apr, 2014