mintur2014
Kvinna ·
24 mar, 2014
Bröstoperation i maj 2014
Andra bröstoperationerNågon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)
Sortera efter
Litalo
Kvinna ·
08 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
08 apr, 2014
Det låter ju hur mysigt som helst! Jag har sett en hel del berättelser där tjejerna skriver att det var spännande med operation, avkopplande på kliniken och att de gärna skulle återuppleva sin operationsdag :-) Så hoppas jag att det blir för oss också!
Tezla
Kvinna ·
08 apr, 2014
Marängen
Kvinna ·
08 apr, 2014
Ja man måste ju mer eller mindre åka kommunalt om man inte bor i sthlm och nån som skjutsar, jag tänker fråga om de föredrar att jag dushar där eller hemma :)
Marängen
Kvinna ·
08 apr, 2014
myspys med narkos morfin surfplatta och boobisar :D
Sommarflickan_86
Kvinna ·
09 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
09 apr, 2014
myspys med narkos morfin surfplatta och boobisar :D
Tezla
Kvinna ·
09 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
09 apr, 2014
Jag valde Perthese, 305cc, MP...
Är ute efter ett naturligt resultat, så för mig passar dem nog bra :-)
Mentor ska ju vara lite fastare och hålla formen mer har jag hört, så det passar säkert dig bra!
Tezla
Kvinna ·
09 apr, 2014
olimp83
Kvinna ·
09 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
09 apr, 2014
Han kommer säkert att rekommendera det som är bäst för dig!
Jag lovar att berätta allt om hur det går! Kul att kunna följas åt lite, nu när vi har samma kirurg och ska opereras med bara en veckas skillnad ;-)
Sjis
Kvinna ·
11 apr, 2014
selink
Kvinna ·
11 apr, 2014
Pärlan81
Kvinna ·
11 apr, 2014
hej
jag ska göra min op på proforma clinic här i sthlm nu den 28e april och jag ska ha 600 cc runda high profil. jag är en fem barns mamma som tröttnat regält på mina stackars små bröst som bara skriker av trötthet. efter fem barn kan dom inte bli mer än det :/ så jag är så taggad nu. hur var din konsultation med din läkare.? min var rolig käck och lite så där rapp i truten om man säger så. men han var avslappnande och seriös. genom att jag ville ha större så slapp jag oxå bröstlyft.
mina förhoppningar är att jag ska få såna där riktigt kvinliga bröst med klyfta att äntligen kunna fylla ut sina kläder. just nu känns mina bröst som mjölkspenar om man säger så :/ så det ska bli riktigt skönt med op :) vad är dina förhoppningar? vad har du för tankar inför din op?
hör gärna av dig :)
Sommarflickan_86
Kvinna ·
12 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
12 apr, 2014
selink
Kvinna ·
12 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
12 apr, 2014
Ja, min man har eget företag och är inställd på att jobba helt hemifrån under den tiden som det tar för mig att komma tillbaka till gammal god form ;-) Vet inte hur barnen kommer att acceptera att jag har ont, men jag tror att det går bra. Vår minsting är tack och lov väldigt pappig, det är ändå bara maken som duger när det ska bäras och tröstas, hihi!
Kul att se att vi är nästan lika gamla och nästan lika stora i kroppen :-) Är du nöjd med 245 cc?
h_91
Kvinna ·
13 apr, 2014
Och ja Marängen det skulle vara lite väl typisk att köpa en för att sedan inte kunna använda den ;)