mintur2014
Kvinna ·
24 mar, 2014
Bröstoperation i maj 2014
Andra bröstoperationerNågon mer som ska göra bröstlyft och förstoring i maj? Vi kan väl dela med oss av våra funderingar och förhoppningar. Kanske också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt :)
Sortera efter
Tezla
Kvinna ·
24 apr, 2014
solvindvatten
Kvinna ·
24 apr, 2014
mintur2014
Kvinna ·
24 apr, 2014
Marängen
Kvinna ·
24 apr, 2014
Frisor87
Kvinna ·
25 apr, 2014
Toker
Kvinna ·
25 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
25 apr, 2014
Ja, visst är han cool! Inte alls dryg eller överspänd, bara proffsig och nice. Efter att jag träffat honom blev jag säker på att jag vill göra operationen, och jag litar på hans kunskap och omdöme. Han snackar inte heller nedlåtande om andra kliniker, vilket känns seriöst.
Tror nog att det blir alldeles lagom om du vill ha stora ;-) I alla fall kände jag mig trygg med Tuves rekommendationer, han kan nog sin grej och vill att man ska bli nöjd. Framför muskeln blir de kanske lite större än om de hade varit bakom, och har du en del egen vävnad så kommer det att bli stora grejer ;-)
Sommarflickan_86
Kvinna ·
25 apr, 2014
Jag har också funderat över att fråga om en högre profil... Vi snackade om det på konsultationen, men Tuve sa att det blir ett mer naturligt resultat med MP... Naturligt är jag ute efter, men tror inte att det direkt blir "onaturligt" bara för att man tar en högre projektion?
Sommarflickan_86
Kvinna ·
25 apr, 2014
Jag ska opereras den 6 maj!! Längtar så mycket nu! Får snart ta bilder av mina "gamla" bröst så att jag inte glömmer hur de var, hihi!
Sockerdockan
Kvinna ·
25 apr, 2014
Hängis o slängis
Kvinna ·
25 apr, 2014
Boobiees
Kvinna ·
25 apr, 2014
Sommarflickan_86
Kvinna ·
28 apr, 2014
Då är vi ju ganska många den sjätte :-) Så spännande nu! Tycker att tiden har gått fort sedan jag bokade, och det var ändå fem veckor sedan...
Sommarflickan_86
Kvinna ·
28 apr, 2014
Håller verkligen med, det kommer att bli så coolt att få vakna upp och få se resultatet! Skönt att det känns som om du har hittat rätt cc :-)
Sommarflickan_86
Kvinna ·
28 apr, 2014
Ja, jättekul att vi är flera som kommer att kunna skriva från klinikerna den sjätte ;-)
Jag har också känt mig uppspelt och positiv fram tills nu... Har sett det lite som en semester att få sova borta en natt, köpt böcker och tidningar att ta med och verkligen laddat. Nu märks det att det snart är dax, och jag är orolig för hur det kommer att kännas att ligga där själv och bli söva, vakna upp och ha ont...
Narkosen känner jag mig lugn med, och jag ska få extra medicin mot illamåendet. Men smärtan blir nog inte kul. Well, vill man vara fin, eller hur ;-)
När ska ni komma in till kliniken? Jag ska vara där klockan 10, kommer att ha superlågt blodsocker ;-)
Boobiees
Kvinna ·
28 apr, 2014
Hängis o slängis
Kvinna ·
28 apr, 2014
Maj2014
Kvinna ·
28 apr, 2014
Idag fick jag besked om lån BEVILJAT. :)). Har haft lite små ångest och inte kunnat låta bli att tänka - Tänk om jag inte får lån, vad gör jag då. Hualigen. Så skönt att ha det bekräftat nu :). Mindre roligt med en skuld på 30 000 men jag tror det kommer vara värt. Om två är är det avbetalt och klart :)
candycane89
Kvinna ·
28 apr, 2014
Jag hakar på här! Ska operaras på Bellakliniken den 6/5 10.00 och ska sätta in 375cc mp, hoppas veckan går fort :)
solvindvatten
Kvinna ·
28 apr, 2014