marlin
Kvinna ·
07 sep, 2015
Bukplastik 2015
BukplastikJag tänkte att det kunde vara roligt med en tråd för oss som är planerade för bukplastik i år. Om tekniken är på min sida kan man kanske lägga in alla i trådstarten så det är lättare att se och följa varandra Jag tänkte att man kan skriva vilket datum, klinik och operatör man har. Och vilket ingrepp man gör. Själv är jag bokad 12/11 på Laser och Estetik hos Mattias Elmér. Jag ska göra full bukplastik med fettsugning, sy ihop magmuskler och får en ny navel. Fram tills op vilket är ca 10 veckor ska jag träna och äta enligt konstens all regler. Måste verkligen göra mitt bästa för att optimera resultatet!! Kram på er! ***uppdatering*** Här listar jag de av oss som är med i tråden och när man har en bukplastik gjord eller planerad. • Maria BJ 10 september Akademikliniken Malmö • Nöjd 24 september Laser & Estetik, Mattias Elmér • Alba 12 november Laser & Estetik, Mattias Elmér • Marlin 12 november Laser & Estetik, Mattias Elmér • Smultronglass oktober-november Landsting • Jullis februari 2016 Citadellkliniken, Tuve Svennisdott
Sortera efter
marlin
Kvinna ·
08 okt, 2015
Sannasol
Kvinna ·
08 okt, 2015
Bra där marlin👍 det kommer du klara galant! Jag ska ner 7-8 kilo...så det känns bra att jag flyttade fram min op-tid!
Det tuffa blir väl att hålla vikten sedan men med ny mage måste man ju bli peppad till hundra att hålla vikten😀
Lycka till marlin!
Smultronglass
Kvinna ·
10 okt, 2015
marlin
Kvinna ·
11 okt, 2015
marlin
Kvinna ·
15 okt, 2015
marlin
Kvinna ·
15 okt, 2015
katarina100
Kvinna ·
15 okt, 2015
Hej! Träffade min kirurg på återbesöket igår och frågade varför man skall ha gördel. Det är bara för att det som inte läkt sig efter fettsugningen skall läka jämt och inte klumpa sig sa hon. Likaså ville jag ha en gördel utan ben, för det stoppar blodcirkulationen på nätterna, men det förklarade hon att benen på gördeln ser till att allt stannar "upptill". Blodcirkulationen sköter jag genom att röra på mig och inte vara sängliggande hela dagaran...men jag vet...det är svårt i början. Men känns väldigt mycket lättare efter 2 veckor.
Gördeln skall ju sitta i 6 veckor. Jag har också en stödjande korsett utanpå som hon sa till mig att använda om jag vill. Jag är ute och går i skog och mark mycket så då kan den behövas.
jullis
Kvinna ·
15 okt, 2015
Ochjag 4 månader på dagen!
bigaboobs
Kvinna ·
15 okt, 2015
Tack så mycket marlin😀
Just nu fattar jag nog inte vad jag gett mig in på😉men en bukplastik har jag önskat i många år. Jag har lagt om min kost jag med, precis som du marlin! Det som stör mig nu är att Bo Cederqvist var väldigt tydlig med att mina bukmuskler inte ska sys! Som det är nu känner jag inga muskler alls under allt "fluff" som har flyttat in på min mage!!😢
Krya på dig marlin!
marlin
Kvinna ·
15 okt, 2015
Ina22
Kvinna ·
18 okt, 2015
Åhh nu är det verkligen inte många timmar kvar, nervös, pirrig, förväntansfull, en gott o blandat påse av olika känslor =)...Men det är jätteskönt att det äntligen e dax.
kl 7.00 i morgon,ska jag vara på kliniken o sen händer det. Det jag mest är nervös över är hur brösten blir, om de blir för stora haha. Och självklart hur ärret på magenblir.
Fler uppdateringarkommer 🙂
Ina22
Kvinna ·
18 okt, 2015
.
hempa
Kvinna ·
18 okt, 2015
Åhh nu är det verkligen inte många timmar kvar, nervös, pirrig, förväntansfull, en gott o blandat påse av olika känslor =)...Men det är jätteskönt att det äntligen e dax.
kl 7.00 i morgon,ska jag vara på kliniken o sen händer det. Det jag mest är nervös över är hur brösten blir, om de blir för stora haha. Och självklart hur ärret på magenblir.
p_woman
Kvinna ·
18 okt, 2015
Det kommer gå jättebra och förstår att du är förväntansfull. Jag är inne på min 11:e dag idag och det går helt klart framåt, kliar lite under gördeln.
Ina22
Kvinna ·
18 okt, 2015
Åhh tack! Härligt med lite pepp såhär kvällen innan, det behövs 👍
marlin
Kvinna ·
18 okt, 2015
katarina100
Kvinna ·
18 okt, 2015
Ina22
Kvinna ·
19 okt, 2015
Sannasol
Kvinna ·
19 okt, 2015
Stort LYCKA TILL 👍
Kram....
IE78
Kvinna ·
19 okt, 2015
Lycka till Ina22! I morgon är det min tur!! Kikar in senare för att se om du orkar uppdatera något :)
Visar 101 till 120 av total 218 objekt