Emma86
Kvinna ·
04 sep, 2016
Bukplastik hösten 2016
BukplastikMed inspiration från tjejerna i "bröstforumet" så tänkte jag kolla ifall det finns intresse för en liknande tråd här.. Om det finns några mer som ska göra bukplastik nu under hösten och vill utbyta tankar och erfarenheter allt eftersom tiden går.. Jag själv op:as om 11 dagar och känner mig än så länge rätt lugn, hade en period med rejäl ångest i samband med att operationen skulle betalas men den gick över..
Sortera efter
Mamma20112014
Kvinna ·
07 dec, 2016
milen
Kvinna ·
08 dec, 2016
kiran
Kvinna ·
10 dec, 2016
panorama
Kvinna ·
10 dec, 2016
Lysa
Kvinna ·
11 dec, 2016
Lysa
Kvinna ·
11 dec, 2016
panpan
Kvinna ·
11 dec, 2016
Lysa
Kvinna ·
11 dec, 2016
kiran
Kvinna ·
11 dec, 2016
kiran
Kvinna ·
12 dec, 2016
milen
Kvinna ·
25 dec, 2016
Ebbakebba
Kvinna ·
26 dec, 2016
Lysa
Kvinna ·
26 dec, 2016
panpan
Kvinna ·
27 dec, 2016
Annapanna
Kvinna ·
27 dec, 2016
Hoppas att allt går fortsatt framåt för er alla! Det känns fint att läsa om era framgångar här på forumet!! Så stort tack för alla bra inlägg.
panpan
Kvinna ·
27 dec, 2016
milen
Kvinna ·
27 dec, 2016
Annapanna
Kvinna ·
28 dec, 2016
Milen: Ja det var ren tortyr. Till och med min kirurg lät bekymrad och beundrade mig efteråt.
Usch ja, vad tufft med magknip. Jag fick samma första gången jag skulle göra nr 2! Vet precis! Igår fick jag sluta med antibiotikan som ställt till det för mig i magen, både förstoppning och diarré. Så nu hoppas jag att det blir bättre. Har du slutat med din? Kan ju vara sådant som orsakar tryck, smärtor och extra svullnad. Jag fick problem med hjärtat då det rusade hela tiden (vanligt tydligen), så nu fick jag rådet att sluta. Hoppas att du känner dig bättre i magen nu!
Vad läskigt med morfintabletterna! Förstår om du blev rädd. Jag vågade aldrig ta mina när jag kom hem. Eftersom jag kräktes hela tiden så visste jag att Morfin inte skulle hjälpa mot illamåendet precis. Trots att de sa "Hur illa du än mår, ta den så du får sova". Med facit i hand sa de att jag gjorde helt rätt som avstod, det hade kunnat bli sju resor värre... Skönt att dina smärtor har avtagit nu iaf! Det är så härligt när man känner att det värsta är över :) Samma för mig faktiskt. Nu har man börjat oroa sig för resultatet ist ;) Märker du skillnad på ditt resultat ännu? Är du mycket svullen du med? Hoppas att allt fortsätter bra nu!! Och vad skönt att du får duscha snart!! :D Jag duschade första gången igår, tyckte det var ganska läskigt men åh vad skönt att få ligga och lufta efteråt. Låg utan gördel och BH i sängen i 2 h. Min man hade tänt ljus och gjort fint. Så jag fick ändå en fin start på att försöka lära känna min nya kropp!
Tack igen snälla ni för era svar!! Vilken tur att ni finns! Idag ska jag dricka massor med vatten och promenera fram och tillbaka på vår altan:) Längtar efter att få höra mer om allas framsteg och funderingar på den här resan!
Mamma20112014
Kvinna ·
28 dec, 2016
milen
Kvinna ·
28 dec, 2016