Sandy85
Kvinna ·
15 feb, 2014
bukplastiker mars 2014
BukplastikHej tänkte skapa en tråd för oss som op mars.jag skall op 5 mars på.citadell kliniken.av göran. Här kan vi dela våra tankar innan och efter op :) Råd man fått innan osv. Har ni tänkt gå ner lite extra innan op? Har ni fått pencillin utskrivet? Hur länge får ni stanna på kliniken. Vart skall ni op :) Ha en underbar dag.
Sortera efter
Sandy85
Kvinna ·
16 feb, 2014
aronnax
Kvinna ·
21 feb, 2014
Kul med en tråd för oss!
Ska göra min 25:e mars, inskrivning den 5:e.
Gått ner 60 kg mha en gastric bypass för 3 år sedan så hänget är eeeeeehh, långt! :D
Är det någon om vet vad dom gör på inskrivninsdagen, det kunde ta ett par timmar sa dom??
Ska man ha med något?
Ska opas på Sahlgrenska
elizela79
Kvinna ·
21 feb, 2014
Hej!
Äntligen börjar det dyka upp lite fler personer som ska operera sig i mars 👍. Jag ska operera mig den 23 mars på Citadellkliniken, Peter ska utföra den.
kuttelisa
Kvinna ·
05 mar, 2014
hej! ska opereras den 18e mars på akademikliniken i malmö. är inte så nervös men det kommer väl med tiden. är mest nervös för resultatet, att det inte blir någon skillnad. varför jag är orolig över det vet jag inte .
😕
kuttelisa
Kvinna ·
05 mar, 2014
Nu ligger säker Sandy85 på uppvaket och har fått en platt mage. Hur går det för sig?
Sandy85
Kvinna ·
06 mar, 2014
aronnax
Kvinna ·
06 mar, 2014
Men Sandy, är du hemma redan?? Hur mår du? ont? Vad fick du som smärtstillare?
Sandy85
Kvinna ·
06 mar, 2014
kuttelisa
Kvinna ·
06 mar, 2014
Sandy85
Kvinna ·
07 mar, 2014
kuttelisa
Kvinna ·
07 mar, 2014
aronnax
Kvinna ·
07 mar, 2014
Jag har pratat med ena kirurgen och får antibioika utskrivet då jag efter mi canceroperation fick svår sepsis, han var förstående och lyssnade på mej. känns bra. Vill ha det gjort nuuuu!
kuttelisa
Kvinna ·
08 mar, 2014
Sandy85
Kvinna ·
09 mar, 2014
zuperzero
Kvinna ·
09 mar, 2014
TS. Bör man gå ner i vikt innan op? Eller missuppfattade jag ditt inlägg?
Wendela
Kvinna ·
10 mar, 2014
Jag opererades på Akademikliniken i Malmö den 25 Februari 2014, helt underbara läkare och personal 👍
Jag är redan supernöjd med resultatet, fast jag fortfarande är svullen. Lycka till!
kuttelisa
Kvinna ·
10 mar, 2014
Jag opererades på Akademikliniken i Malmö den 25 Februari 2014, helt underbara läkare och personal 👍
Jag är redan supernöjd med resultatet, fast jag fortfarande är svullen. Lycka till!
Wendela
Kvinna ·
10 mar, 2014
Jag opererades på Akademikliniken i Malmö den 25 Februari 2014, helt underbara läkare och personal👍
Jag vet fortfarande inte hur man lägger upp bilder, blev precis medlem.
Jag har förebilder, men inga efterbilder än....
tycker min mage ser ut som en luftballong, men "hänget" är borta,så då gör det inte så mycket med en "putmage"🙂
Men jag skall ta bilder för att kunna jämföra, i alla fall vecka för vecka, skall ta reda på hur man lägger upp.
Min operationsläkare var Christen Krag
kuttelisa
Kvinna ·
10 mar, 2014
Wendela
Kvinna ·
10 mar, 2014
Jag tänkte så här, och var inte alls orolig: det är deras arbete, det är för dem en rutinoperation
Alla var helt underbara, lungt och fint ingen stress, och de förklarade allt de gjorde och varför.
Jag har inte haft några komplikationer, men jag har varit lika noga med hygienen som de sa att jag skulle vara, tror det är A o O
Skall försöka ta efterblider imorgon, då jag äntligen får börja tänja lite på gränserna och sträcka lite på mig,
och ÄNTLIGEN få ligga lite på sidan i sängen 🙂