exotiic
Kvinna ·
21 dec, 2012
Dr Gerlee, bröstförstoring 2013
BröstförstoringTjejer hjälp!
Köpte just Groupon Dealen, bröst operation hos Dr Gerlee och jag är så otroligt nervös.
Är han duktig, snälla ni med erfarenhet skriv. Och gärna ni som ska operera er hos honom?
Var väntetiden till konsultation lång? ÅH SKRIV BARA ALLT SOM NI TROR JAG BEHÖVER VETA!
Är sjukt nervös !
Är det någon från stockholm som ska operera sig?
Kraaaam
Sortera efter
aussie1
Kvinna ·
29 jan, 2013
ska opas imorgon, dörrrr så nervös jag e!!!! men oj vilken lång väntan... så äntligen kan man ju säga!!!
Gilla
starshine
Kvinna ·
29 jan, 2013
Ska på återbesök imorgon..vi kanske ses där Aussie1 haha :))
Gilla
starshine
Kvinna ·
29 jan, 2013
P.s allt kommer gå bra, de är bäst :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
29 jan, 2013
Lycka till med operationen imorgon. Lyckost dig, hur länge har du fått vänta aussie1?
Gilla
aussie1
Kvinna ·
29 jan, 2013
haha, vad kul det hade varit, vilket tid ska du vara där starshine? skall vara där halv 10 :D tack, ja jag hoppas att allt kommer gå bra! iiiih... haha.
Theo87, tack så mycket :) fick vänta 1,5 månad för konsultation som va den 15e oktober, sen 3,5 månad för operation :)
Gilla
starshine
Kvinna ·
29 jan, 2013
aussie1 🙂, okej.. du kanske får gå hem innan jag kommer dit. Ska vara där 16.30.. hur mkt ska du ha i?
Gilla
mammii
Kvinna ·
29 jan, 2013
Åhh lycka till.. alllt kommer gå jätte bra 🙂 !
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
29 jan, 2013
Va spännande, hoppas allt går jättebra! Den tidigaste tiden som fanns för konsultation var den 24 april, nästa 3 månader dit =/ Sen är det kanske lika lång tid till operation om inte längre.
Han verkar vara populär den här Gerlee :)
Gilla
aussie1
Kvinna ·
29 jan, 2013
starshine, ja vem vet :) 400 i höger, 450 i vänster :) hoppas vi ses :D!
tack mammiii :)
theo87, ja verkligen.. ja fy vilken väntetid, tyckte jag också innan, och sen när han sa att det var 3,5 månad kvar efter konsultationen när ja skulle boka op... jag höll på spricka av ilska, haha, men nu känns de som det gått hur fort som helst :)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
29 jan, 2013
Ja jag kan inte säga annat än att jag är avundsjuk på dig :) Jag hoppas att tiden går fort iallafall fram till konsultationen för sen får man operationsdag och sen är det bara det man har att se fram emot.
Nu är det några steg iväg ju :P
Gilla
aussie1
Kvinna ·
30 jan, 2013
Var klar halv 12 och åkte till hotellet vid halv 2:) känns jättebra och har inte så värst ont. MÅr lite dåligt och kräktes precis. Vet inte vad som är i än, hur mycket, skulle få reda på det imorgon på återbesök:) ÄLSKADE personalen, bäst e dom!!! Så glad :)
Gilla
Fluff
Kvinna ·
30 jan, 2013
Härligt att allt gått bra Aussie1!
Vilket hotell? Blev det framför eller bakom nu?
Gilla
aussie1
Kvinna ·
30 jan, 2013
På city hotell:) bakom blev det, försökte övertala honom men icke:)))
Gilla
mammii
Kvinna ·
30 jan, 2013
Hej nu har de lagt ut Dealen igen 🙂 ifall ni har vänner som är intresserade. ringde just upp en av mina vänner, hon blev hysterisk :P
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
31 jan, 2013
Det är väldigt många som köper den =) Ja köpte iförgår och var då den 6e som köpt dealen. idag är det hela 17st som köpt den?! Helt galet. Men det är ju en riktigt bra deal
Gilla
katinha
Kvinna ·
27 mar, 2013
hej! har tänkt att köpa dealen på bröstförstoring men undrar ifall återbesök ingår och för hur lång tid? endast första eller hela året? kan någon svara. Jag vet att kaspelförsäkring kostar extra och om man ska anatomiska implantat... men vill ju inte betala extra för att gå på efterkontroll..:S:S?
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
27 mar, 2013
Efterkontrollen ingår i dealen =)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
30 mar, 2013
Efterkontrollen görs dagen efter
Gilla
Moet
Kvinna ·
30 mar, 2013
Hej
Självklart ingår efterkontroller om du själv vill, de vill också själva se att de får ett bra resultat.
Jag op för för tio månader sedan och har varit på fler åb plus konsult via mail, nu kommer jag göra en korr för reultatet inte blev som väntat. De är toppen på kilniken o jättemåna om att göra ett bra arbete.
Allt toppen där alltså;)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
01 apr, 2013
Jag ska opa mig om tre dagar, åker från Sthlm
Gilla