Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
exotiic profilbild

exotiic

Kvinna ·

21 dec, 2012

Dr Gerlee, bröstförstoring 2013

Bröstförstoring
Tjejer hjälp!
Köpte just Groupon Dealen, bröst operation hos Dr Gerlee och jag är så otroligt nervös. 
Är han duktig, snälla ni med erfarenhet skriv. Och gärna ni som ska operera er hos honom?
Var väntetiden till konsultation lång? ÅH SKRIV BARA ALLT SOM NI TROR JAG BEHÖVER VETA!
Är sjukt nervös !
Är det någon från stockholm som ska operera sig? 
Kraaaam
95

Sortera efter

aussie1

Kvinna ·

29 jan, 2013

ska opas imorgon, dörrrr så nervös jag e!!!! men oj vilken lång väntan... så äntligen kan man ju säga!!!
Gilla

starshine

Kvinna ·

29 jan, 2013

Ska på återbesök imorgon..vi kanske ses där Aussie1 haha :))
Gilla

starshine

Kvinna ·

29 jan, 2013

P.s allt kommer gå bra, de är bäst :)
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

29 jan, 2013

Lycka till med operationen imorgon. Lyckost dig, hur länge har du fått vänta aussie1?
Gilla

aussie1

Kvinna ·

29 jan, 2013

haha, vad kul det hade varit, vilket tid ska du vara där starshine? skall vara där halv 10 :D tack, ja jag hoppas att allt kommer gå bra! iiiih... haha.

Theo87, tack så mycket :) fick vänta 1,5 månad för konsultation som va den 15e oktober, sen 3,5 månad för operation :) 

Gilla

starshine

Kvinna ·

29 jan, 2013

aussie1 🙂, okej.. du kanske får gå hem innan jag kommer dit. Ska vara där 16.30.. hur mkt ska du ha i?
Gilla

mammii

Kvinna ·

29 jan, 2013

Åhh lycka till.. alllt kommer gå jätte bra 🙂 !
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

29 jan, 2013

Va spännande, hoppas allt går jättebra! Den tidigaste tiden som fanns för konsultation var den 24 april, nästa 3 månader dit =/ Sen är det kanske lika lång tid till operation om inte längre.
Han verkar vara populär den här Gerlee :)
Gilla

aussie1

Kvinna ·

29 jan, 2013

starshine, ja vem vet :) 400 i höger, 450 i vänster :) hoppas vi ses :D!
tack mammiii :)
theo87, ja verkligen.. ja fy vilken väntetid, tyckte jag också innan, och sen när han sa att det var 3,5 månad kvar efter konsultationen när ja skulle boka op... jag höll på spricka av ilska, haha, men nu känns de som det gått hur fort som helst :)
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

29 jan, 2013

Ja jag kan inte säga annat än att jag är avundsjuk på dig :) Jag hoppas att tiden går fort iallafall fram till konsultationen för sen får man operationsdag och sen är det bara det man har att se fram emot.
Nu är det några steg iväg ju :P
Gilla

aussie1

Kvinna ·

30 jan, 2013

Var klar halv 12 och åkte till hotellet vid halv 2:) känns jättebra och har inte så värst ont. MÅr lite dåligt och kräktes precis. Vet inte vad som är i än, hur mycket, skulle få reda på det imorgon på återbesök:) ÄLSKADE personalen, bäst e dom!!! Så glad :)
Gilla

Fluff

Kvinna ·

30 jan, 2013

Härligt att allt gått bra Aussie1! Vilket hotell? Blev det framför eller bakom nu?
Gilla

aussie1

Kvinna ·

30 jan, 2013

På city hotell:) bakom blev det, försökte övertala honom men icke:)))
Gilla

mammii

Kvinna ·

30 jan, 2013

Hej nu har de lagt ut Dealen igen 🙂 ifall ni har vänner som är intresserade. ringde just upp en av mina vänner, hon blev hysterisk :P 
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

31 jan, 2013

Det är väldigt många som köper den =) Ja köpte iförgår och var då den 6e som köpt dealen. idag är det hela 17st som köpt den?! Helt galet. Men det är ju en riktigt bra deal
Gilla

katinha

Kvinna ·

27 mar, 2013

hej! har tänkt att köpa dealen på bröstförstoring men undrar ifall återbesök ingår och för hur lång tid? endast första eller hela året? kan någon svara. Jag vet att kaspelförsäkring kostar extra och om man ska anatomiska implantat... men vill ju inte betala extra för att gå på efterkontroll..:S:S? 
Gilla

Nyabröst 2013

Kvinna ·

27 mar, 2013

Efterkontrollen ingår i dealen =)
Gilla

Minna22

Kvinna ·

30 mar, 2013

Efterkontrollen görs dagen efter
Gilla

Moet

Kvinna ·

30 mar, 2013

Hej
Självklart ingår efterkontroller om du själv vill, de vill också själva se att de får ett bra resultat.
Jag op för för tio månader sedan och har varit på fler åb plus konsult via mail, nu kommer jag göra en korr för reultatet inte blev som väntat. De är toppen på kilniken o jättemåna om att göra ett bra arbete.
Allt toppen där alltså;)
Gilla

Minna22

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag ska opa mig om tre dagar, åker från Sthlm
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem