exotiic
Kvinna ·
21 dec, 2012
Dr Gerlee, bröstförstoring 2013
BröstförstoringTjejer hjälp!
Köpte just Groupon Dealen, bröst operation hos Dr Gerlee och jag är så otroligt nervös.
Är han duktig, snälla ni med erfarenhet skriv. Och gärna ni som ska operera er hos honom?
Var väntetiden till konsultation lång? ÅH SKRIV BARA ALLT SOM NI TROR JAG BEHÖVER VETA!
Är sjukt nervös !
Är det någon från stockholm som ska operera sig?
Kraaaam
Sortera efter
exotiic
Kvinna ·
01 apr, 2013
Tjejer ni som bodde på vikings hotell var det långt från själva operations lokalen?
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
03 apr, 2013
Viking är ett bra hotell och närmre än hotell Maria. Från Viking tar det ca 5 minuter till fots (okej - inte nyopad kanske 🙂 ). Skulle alla gånger rekommendera Viking, har bott på båda, och efter min korr på Maria kändes det trångt i korridorer, mycket trappor och inte helt bekvämt att vistas där nyopererad.
Gilla
exotiic
Kvinna ·
03 apr, 2013
Sweedie skrev:
Viking är ett bra hotell och närmre än hotell Maria. Från Viking tar det ca 5 minuter till fots (okej - inte nyopad kanske 🙂 ). Skulle alla gånger rekommendera Viking, har bott på båda, och efter min korr på Maria kändes det trångt i korridorer, mycket trappor och inte helt bekvämt att vistas där nyopererad.
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
03 apr, 2013
Får man ha håret uppsatt i ett gummiband när man ska opereras? Konstig fråga kanske men har alltid mitt hår uppsatt
Gilla
Minna22
Kvinna ·
05 apr, 2013
Ja det får du. Du får en mössa på dig som skyddar också.
Gilla
Opbröstgerlee
Kvinna ·
06 apr, 2013
Hej! Jag köpte dealen... För ca 5 dagar sen!
Jag skickade all info om mig (fyllde på alla papper han skickade via mejl)
Och fick konsultations tid nu på torsdag... Det gick ganska fort .... Vet inte än när jag får OP tid men han sa att det går fortare om man har konsultationen snart..... Och han sa att om det skulle bli lite tid över för att ha konsultationen tidigare i veckan så hör han av sig....
Nöjd än så länge!
Önskar mig lägga in 500cc bakom
1,65 lång
22år
1 barn
Bh storlek 75 A
Gilla
Amarone
Kvinna ·
06 apr, 2013
Oj vad fort du fick tid! Jag bokade för två veckor sedan å då fick jag tid först i mitten av juni för konsultation. Kanske ska höra om det finns någon tidigare tid :-)
Gilla
Opbröstgerlee
Kvinna ·
07 apr, 2013
Jag har ring och mejlat... Tänk på att det jag ska ha är en konsultation via tel. .... Då är det någon gång mellan kl 18-21
Gilla
liljor
Kvinna ·
10 apr, 2013
Det är 5 minuters promenadväg, jättenära. Jag bodde på Viking 2 nätter och är jättenöjd. Det var bekväma sängar, god frukost och centralt!
Gilla
liljor
Kvinna ·
10 apr, 2013
Jag hade konsultation i februari och opererades i april så ca 2 månaders väntetid. När jag var på återbesök dagen efter min operation så sa Katarina att de blev nedringda pga grouponerbjudandet. Hon sa att de svarade snabbast via mejl. Dom har ca 3-4 operationer per dag samt återbesök och konsultationer så dom har inte mycket tid till annat egentligen. Maila så får ni svar direkt, det fick iaf jag.
Gilla
Minna22
Kvinna ·
10 apr, 2013
Dom är kanon bra på att svara på mail. Jag köpte groupon erbjudande i okt 2012 fick konsultation i nov och operationen blev den 4 april. Jag bodde på cityvandrarhemmet och det var helt ok att bo på, lite billigare och man får ta med egna sängkläder eller hyra där men det var fina rum. Tog kanske 10 min att gå till kliniken.
Kram till er alla som köpt, ni behöver inte vara orolig, dom är super duktiga
Gilla
Amarone
Kvinna ·
10 apr, 2013
Jag längtar!
Iofs kul att ha något att se fram emot och mogna lite i tankarna, för nu händer det ju på riktigt! :-)
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
10 apr, 2013
Några här som fick framför o vill berätta mer om det?
Gilla
liljor
Kvinna ·
11 apr, 2013
Jag vill passa på att skriva till er som köpt funderat att köpa dealen. Innan jag själv gjorde det så kändes det helt sjukt att köpa bröst på REA. Jag googlade, kollade runt på forumet och sökte information om kliniken och läkaren som en galning. Jag bestämde mig sen för att jag inte hade ngt att förlora på att åka på en konsultation. Innan konsultationen var jag ganska bestämd på att ha framför bröst. Sen träffade jag Marcus och allt jag hade tänkt ändrades! Pga att han va professionell och delade med sig av sin kunskap och sina erfarenheter kring vad jag förväntade mig för resultat. Dom är fantastiska på kliniken, både läkare och personalen. Professionella och ärliga. Jag kände mig trygg och opererade mig på kliniken och är glad för detta! Hoppas ni blivit lite lugna och att ni får samba trygga känsla och bemötande som mig.
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
11 apr, 2013
håller helt och hållet med dig liljor. Dom är underbara allihopa <3
Gilla
Opbröstgerlee
Kvinna ·
14 apr, 2013
Nu har jag haft konsultationen! Mycket nöjd!
Killen jag pratade med var super snäll !
En 10 på kundbemötande !!!!!
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
14 apr, 2013
Ooh vad kul! Som jag längtar! Ska ha telefon konsultation nu på torsdag!! Sedan en fysisk. Juni!! Hoppas på op i september :D
Gilla
Amarone
Kvinna ·
17 apr, 2013
Då kanske vi ses där i höst :-) Är det imorgon du ska ha tel. Konsultation? Spännande!
Gilla
Cakepop
Kvinna ·
18 apr, 2013
HEj!
Hade tele konsultation med Johan idag! Kändes jättebra, han verkade saklig, mänsklig och rolig, så nu är min op bokad till den 9 september!! Wohoo!! :D
Gilla
Minna22
Kvinna ·
19 apr, 2013
Hej Cakepop
Va spännande, Johan är kanon, alla i personalen är helt underbara. Jag har nog mailat och ringt dom 100 ggr och dom svarar på mina frågor hela tiden, samma sak nu efter operationen så har jag mailat lite och jag får svar nästan direkt, både från Johan men även från Marcus.
Kram Wiktoria
Gilla